Mera Dil kr raha be bar bar dykhon ye video JB k 4 bar dykh choki hn
2026-08-13 12:13:46
20
Alina Ali :
behn bhai ekhty hnsty muskuraty kitny achy lgty hen
2026-08-11 17:17:00
111
🫰 اسمول راٹی 🫀 :
itne bar vedo dekh chuki hu Dil he nhi barta mashallah mashallah mashallah mashallah mashallah 🥰
2026-08-12 17:39:01
22
user2412102366004 :
اللہ پاک خوشیاں دیے امین 🥰🥰
2026-08-11 10:24:43
31
jewellery & bangles store :
agr husbnd wife hain tu masha ALLAH hmsha khush rhyyyyy
& so beautiful smile🥰
2026-08-15 12:03:05
6
abyanshah9 :
mashallah Allah pak har Khushi esy hi de
2026-08-11 11:03:33
23
𝓟𝓪𝓰𝓪𝓵___𝓛𝓪𝓻𝓴𝓲 :
yrrrrr koi na koi Vedio wese e bht achi lgti hai or Masha Allah dono Kitne khush lag rahy hn Allah buri Nazar se mehfooz rkhy Ameen 🤲 bshk Inka relationship Jo bhi hai
2026-08-12 18:00:02
18
unique lady :
ALLAH bhai behn ki jori salamat rakhy ameen bhai MASHALLAH bht cute hy
2026-08-11 12:59:58
19
Jawad :
mjhe itni khushi kyun Ho rhi hi😳🥰🥰🥰
2026-08-12 05:06:43
7
LRI :
It’s really a good video.good to see you guys . May ALLAH bless you both