bhai mana jail police lady constable ma apply kia tha ma physical ma clear bhi ho gai lakin abhi tak kuch nhi oata written test ka koi kuch bata sakta ha kab tak ay gi 👍 slip
2026-09-04 15:10:54
1
zeshu😍 :
Karachi m aegi ya all Sindh
2026-08-12 16:12:21
7
Eraj fatima :
age limit ho 35
2026-08-23 11:59:28
7
ꜱʜᴇᴢɪ 🥷🚩 :
#We want justice Spd01 sham on you Sindh Govt
2026-08-20 17:08:04
7
Nawab Tunio :
ig Sahab marbane. Thank you so much sir
2026-08-21 07:54:33
5
BL@CK UNIFO@M ☠️🖤👨✈️ :
RRF CMU WALO KO APPOINTMENT KB MILYEGA
2026-08-15 21:33:19
2
سجاد سائين🫀🥀 :
we reject new vacancies
2026-08-23 05:33:02
2
Ali key jan :
sir job do plz
2026-08-31 21:05:15
2
Mushtaque ahmed khoso :
Sir help me please spd01
2026-08-18 16:59:32
2
🫠𝐺.𝑚𝑢𝑠𝑡𝑎𝑓𝑎🫠 :
waiting ko to do
2026-08-20 15:08:47
2
@UⓂ️@ir🅰️J159 :
Matric Base Per Direct Ek Joining Letter Bhejden. Boss
2026-08-23 09:08:21
2
Mohsin Shaikh :
28 سال کا لڑکا کوئی بزرگ نہیں ہو جاتا سندھ گورنمنٹ کو اس بارے میں سوچنا چاہیے بہت سارے لڑکے بہت ساری مجبوری کی وجہ سے اپلائی نہیں کر پائے ہیں سین گورنمنٹ کو چاہیے کہ اتنی ساری ویکنسیوں میں جو 28 سال سے اوپر ہو گئے ہیں اور ایج ہو گئے ہیں ان کو ریلیف دیا جائے
2026-08-23 18:57:51
4
Aصif :
Sain Wireless opertal ka kiya hoga
2026-08-22 20:39:23
2
🥀𝓼𝓪𝓶𝓲𝓱𝓪ꪜ♡ᶤ ᶫᵒᵛᵉ᭄ᵧₒᵤ♡❤️ :
Meri beti ko bhot shoq hai police banne ka
2026-09-03 12:54:30
1
🔥🇸🇦🫶🥀Imran odho✌️🥀👌🇸🇦 :
🌹🌹🌹🌹🌹
2026-08-22 19:03:21
2
clever Girl :
pehla wlao ko salary tw issue krwain😂
2026-08-29 05:19:35
1
میر عدنان⚜️ :
InshaAllah Mai Bhe Banoga Police Wala ❤️🥰
2026-08-23 04:40:12
2
Azan sain.333 :
sar Mera nam kab ayega ❤️❤️
2026-08-23 06:23:33
2
SARKAR❤🔥🦅 :
yr sir kaha 4 mahiny baje bhartiya he nhy arhi Hy waiting walo ko dedo wrna
2026-08-22 20:56:17
2
سجاد سائين🫀🥀 :
hum 2024 se merit list mai hain abhi tak hamain order nahi mila pta nahi kia chahty hain ye na ihal Intzamiya
2026-08-23 05:34:00
2
osmanbay8425 :
کیا پوسٹ نکال رہے ہیں ظلم ہے جنہوں نے پیسے دیے 40 والے نوکری لے گئے جنہوں نے پیسے نہیں دیے 80 اور 90 پلس والے بھی رہ گئے
2026-08-23 22:44:37
1
Sarang Kanhar 👑 :
Sir Hmm waiting list walo ka Kya keya😭😭
2026-08-30 18:59:34
1
❤️S😔? Jaنan❤️ :
I love sindh police 🚓
2026-08-23 00:41:44
1
❤️S😔? Jaنan❤️ :
sir mujhi b police banni Ka bohot khwab hai I,can help me😭😭🥹🥹🥹
2026-08-23 00:41:35
1
To see more videos from user @abrarofficail060, please go to the Tikwm
homepage.