تحقیق کریں بھائی مجھے نہیں لگتا کہ یہ پیسے وصول کرتے ہیں کیونکہ ہم خود سبیل لگاتے ہیں اور لوگوں ثواب میں شامل ہونے کیلئے ہمیں بھی پیسے دیتے ہیں
2026-08-11 17:52:37
24
Muhammad Azhar :
Daily gajjumata per aese he kerte ha
2026-08-11 16:04:08
21
Muhammad Fizan :
لاھور میں کافی جگ پر لوٹ رھے ھیں
2026-08-12 03:20:40
5
razzaqahmad4638gmi :
السلام علیکم راناصاحب کیا حال ہے ٹھیک ٹھاک ہو اپ سے ملنا ہو تو کہاں پہ انا ہوگا لاہور میں
2026-08-11 15:33:00
7
jozi .9 :
میں بھی گیا تھا لیکن پینے سے پہلے پوچھا اور ان کے فراڈ سے بچے گیا 😁😁😁
2026-08-25 15:23:53
3
KhoKhers7876 :
yeh ek hi video hai jis per mukhtalif log bol bol kar video bana rahe hain abhi tak ismein na to Kisi ne paise diye Hain ,, na Kisi ne paise liye hain , agar kisi ke pass vah video ho to share Karen paise Lene wali,,
2026-08-11 18:10:14
1
❤️مظہررجوکہ مامونکانجن❤️ :
100رعپےکا گلاس بھی ٹھیک ہے چلو پی لیا کریں دودھ اگر خالص مل جائے
2026-08-13 02:41:01
1
falak :
اگر لوگوں کو بولا کر دودھ پلا کر پیسے زبردستی لیتے ہیں تو ٹھیک نہیں کیوں کے کیا پتہ کسی کے پاس نا بھی ہو جھگڑا بن سکتا ہیے اور کسی کے پاس کسی آور کام کے لیے پیسے ہوں ان
میں سے پینے کے بعد دینے پڑھیں جب کے وہ فری سمجھ کر پی بیٹھے تو یہ بھی درست نہیں
2026-08-13 07:48:56
0
aqib :
1 bhr hmra satg b lahore m asa hoa tha
2026-08-11 17:07:03
2
arbaz ali :
bhai sahab yah Chor Hain yah seen Mere Sath bhi Hua Hai
2026-08-11 16:04:57
1
Shani Malik2332 :
Ya Mary gr k pas lgaty han Ya Asy hi krty han Pahly logon ko pila daty han bad ma Kahty han pasy Dan...
2026-08-15 04:29:19
1
Qurban Malik :
ye gajumta mein kharay hotay hen meray sath bhi hua hay aesay
2026-08-11 15:49:56
1
ندیم جٹ کہتے ہیں 😈157 :
میرے ساتھ بھی ایسے ھوا😳
2026-08-11 16:28:38
2
Hamza Qureshi :
police ko 100 rupy per gari dete hn koi kuch nhi krea ga
2026-08-12 03:33:05
1
Muhammad Nasir :
Bhai, woh Sabeel nahi lagate, balkay doodh sale kar rahe hotay hain. Main pichlay aik saal se Gajjumata Bus Stand ke paas inka setup dekh raha hoon.
Muharram mein log apni taraf se Sabeel lagate hain aur sawab ki niyyat se muft pani pilate hain. Mera sirf itna kehna hai ke jab koi isi tarah ka setup laga kar doodh sale kare to aam logon ko confusion ho sakti hai.
Meri kisi se zaati dushmani nahi, bas jo cheez main khud dekh raha hoon woh share ki hai.
2026-08-13 10:57:52
1
N :
Ya Nabi Mohammad k Ummati hain Pakke Ashiq e Rasool hain
2026-08-11 16:54:20
2
Muhammad Fizan :
ان کے ساتھ قانونی کارروائی کی جائے
2026-08-12 03:21:51
2
Qadeer Hussain :
انتظامیہ کو متحرک ہونا چاہیے
2026-08-11 17:32:00
6
➳ᴹᴿ᭄YOUNAS KHAN ◥꧁ :
Bhai ma ny bhi in sy dudh piyar tha 100 rupay la liyay thy mare petrol KY 😭😭