@az__world: "وہ محبت جس کا آغاز بچپن میں ہوا، وقت کے ساتھ ختم نہیں ہوئی… بس محبوب دور ہوتا گیا، اور محبت گہری ہوتی گئی۔" #fyp #tranding #viral #ahorts #creatorsearchinsights

𝑾𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒀𝒐𝒖 🥀
𝑾𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒀𝒐𝒖 🥀
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 11 August 2026 19:53:32 GMT
78191
3087
265
188

Music

Download

Comments

xtylshlarka2
No Name 💔 :
same to same bro ... 🤕 and my love story is 8 Saal ... Hu gye hai pr Milo ni hai .. 💔🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹 uski shadii Hu gayi hai .. Kisi or ky sath. 😭💔💔💔🥹🥹😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭or mai bss baraaabd Hu gyaaaaaa . .. 💔🥹🥹🥹🥹😭😭😭🥹🥹🥹😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭jbbb bhii uskoo deakhoo Tou khon ansoo royaaaa Hu har time bssssss rotaaa Hu uski pic KO deakh ko ab malang ban gya huu. 🥹💔💔😭😭😭 sab bhai Dua kry or wo dua arsh thak Jaye. ... 💔😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 16:52:18
1
thehafiz02
Thvm :
itni CHOTI umar mein kese mujhe to aaj tak ksi pr crush b ni hua Alhamdulilah
2026-08-30 10:48:55
35
pagallarki954
یکطرفہ محبت :
yarrrr ye sab same he 😳🥺ye meri puri life he same esa hi hua mere Sath 😭😭😭😭😭
2026-08-31 09:25:05
13
user7527876237405i
Arain zadi 786 :
MY age 18 year Muhabar start 17 year age brackup 18 year age Now focuse study and my big dream Assistant Commissioner Officer inshallah only one day i become successfull girl ☺️☺️☺️☺️
2026-08-31 07:58:02
14
mafiavibes55
☆○o。itxKhokharprincess 。o○☆ :
hyee dear humm b izhar krka barbad ho gia jab ni batia tha to roz bat hoti thi rat ko b or jab bata dia ha to is ka bad bat hi ni hoie
2026-08-31 05:51:19
4
deej564
✧ Ms_Unknown ✧ :
mrna is pr chye Jo mrny na dy aur Rona is k Liye chye Jo rony na dy 🙃🙂
2026-08-31 09:36:45
9
alllaboutmeee04
محترمہ…..🫀 :
wahh Kya intro hh 🤌💓🥀
2026-08-31 08:03:33
5
attitude.queen315
👑Shairni🦁🚩 :
same but izhar nhi kia and is Saal rishta ho gya🙂😂
2026-08-31 16:45:03
6
queen20122007
@ᥫ᭡Cool attitude 🥂 :
jwani ta Gyi 👀
2026-08-31 03:13:22
8
riyakhan7156
🌼ســتارانــورــــ77🐰 :
same but 2019 ki abhi tk zarrort nhi pri..wakat ha abhii ..na wo kahein ja rahy hn ar na hm🥰🥰🥰
2026-08-30 16:42:30
7
deeja._.chai
☕Deeja&chai🍂 :
same age 👀
2026-08-30 18:14:53
2
malik_legency
🖤🦢🌚🇸🇦 :
ye to extra mjno nikla
2026-08-31 02:29:44
7
raosahb54356
Rao sahb 💞 :
ye to Meri history ha ap ko kaisy PTA chali BS eik fault ha K izhare muhabot nhi Kia Abhi tk
2026-08-31 05:26:41
1
ki_princess_78
🎀..Airah..🎀 :
Hayeee Ve 👀🥺💔💘
2026-08-31 04:13:15
8
nt_your04
✰ :
Hayeee Allah kya story ha🥺🙂👈🏻
2026-08-31 16:31:15
5
awwwwwwww103
ARAIN🚩 :
birth:2008 when I fell in love: 2020 declaration of love:2026 Answer: confused rejection current age: 18 I will keep loving and waiting for him till the day of judgement and I won't marry anyone else👀😶‍🌫️
2026-08-31 10:43:21
6
lunaraura05
𝓛𝓾𝓷𝓪^᪲᪲᪲🕊️ :
"مجھے تم سے تب محبت ہوی جب مجھے محبت کا پتا بھی نہیں تھا... ❤️‍🩹 "
2026-08-31 20:01:42
2
khawajaadil01
🍁 长卄丹山丹丁丹丹刀工└ 🍁 :
same same kasmyy
2026-08-31 20:01:23
1
hijabi.girl9231
بنت حوا :
Yarr Kya story ha 🫠
2026-08-31 08:00:49
4
chaudhary_ahmad70
احمد گل نمبردار✌️ :
in 3no ka kya matlab ha☹️answer dena
2026-08-31 19:20:52
1
m.h.a.1234567890
M.H.A :
thora sa faraq ha bas pedaish .......2009 muhabbat hoi....2014 izhar kia 2026 umar ab ....17
2026-08-31 14:55:13
3
To see more videos from user @az__world, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About