@mrshabi.6: A little kindness can restore someone’s faith in humanity😌♥️#shabifam #kindness #faith #socialexperiments #humanity

MrShabi
MrShabi
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 12 August 2026 04:03:02 GMT
1551421
120822
3426
935

Music

Download

Comments

ahmedshah5232
Ahmad Shah :
شہزادیاں سلامت رہیں 🥰
2026-08-12 06:00:02
1312
parveenbaloch529
parveenbaloch :
mei hoti ek apple pars mei dal leti😂
2026-08-14 03:07:05
435
abdurrehmank169
Ahmad :
mari trafs dil s slaam h 🥺🥺🥺
2026-09-02 15:11:05
0
sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
Jiski maa zinda hai alhumdulillah likhy 🥰
2026-08-12 12:29:07
387
sindhi.876
waqarkhan1205 :
video ke waja Sy Kase ko zalil Karna acha nhi hota 🥺
2026-08-12 06:15:45
68
ladlihuna786
💞Ladlii💜🩵💦✨ :
mery smny gir jaty sare kaha jati 😅😁
2026-08-12 06:54:29
261
simplegirl3887
Ayesha :
Face cover krdiya ye baat mujhy boht achi lgi 🥰
2026-08-12 06:52:19
127
rajpootbhattibrand01
🦋 "زویا Teacher"🦋 :
pta ni log kse ignore kr dete hain ase logon ko asa nhi krna chaiye help krni chahiye nw
2026-08-14 06:22:36
34
islamic_glow.0
Angel💞 :
start par jo bacha aiya tha. .agar oski mother uthati tu wo zaroor uthata..🥺
2026-08-12 17:20:54
204
jamila777888
অ'লক্ষী-!?🫠❤️‍🩹 :
আমি সাহায্য করি পরে মারা খাই😩
2026-08-14 08:14:05
38
areeeba_batoool
𝓐𝓻𝓮𝓮𝓫𝓪 𝓑𝓪𝓽𝓸𝓸𝓵 🦋 :
koii mjjy b set kr lyyy 🙊
2026-08-13 12:07:54
40
mrsaamirshaikh
haniya aamir :
mei hoti ek apple pars mei dal leti😂
2026-08-15 18:38:32
28
cute.doll4634
cute doll :
اللّٰہ نے ایسے ہى نى ایک عورت کا مقام مرد سے زیادہ رکھا 🥰 کیوں کہ وہ ایک احساس کرنے والى ہوتى ہے🤗😇
2026-08-17 12:55:35
15
zainabshezadi804
༒͢🦋⃟ 𝘡𝘢𝘪𝘯𝘢𝘣 🦋⃟💙࿐ :
i need BF 😭
2026-08-13 07:10:29
10
kim_tanni52
💫💥শব্দহীন শহর🎀.. :
সত্যি ভিডিও টা দেখে কান্না চলে এলো 🥺😔😅
2026-08-19 11:27:30
9
laraib_malik_045
♡ Zara ♡ :
kamalll ❤️
2026-08-17 12:22:07
6
bisma.queen50
bismaqueen :
🥀🫀I love Muhammad S.A.W🫀🥀
2026-08-13 05:57:31
36
zoya.khan9780
zoya khan :
good
2026-08-13 07:16:43
7
syedzadi2383
syedzadi😭😭😭 :
paise chaye mere ammi bmar h🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-08-17 00:19:20
16
pakistantehreekinsaf70
! :
Bhai Aap ne Blurr Kar Acha Kia 💯❤
2026-08-12 07:23:33
7
h_gamer2200
➳ᴹᴿメHΛSSΛN亗 :
kasam se mujhe bohot Rona araha he 😭😭😭😭😭
2026-08-12 23:48:45
5
capricorn2548
blessed 😇 :
Mai hoti to help zrur krti🥰
2026-08-13 20:38:27
12
moonalbaloshi7
Moon Albaloshi :
Me apne bete ko aese banaogi ke mujhese pehle wo logon ki madad karega IN SHA ALLAH
2026-08-13 21:22:16
23
noor28905
Hussnain :
Meri pyari sister ji Hamesha Khush raho Allah pak salamat rakhay Ameen suma ameen 🥰
2026-08-12 05:11:43
23
To see more videos from user @mrshabi.6, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About