@ramish.safa: Mayyat ke biryani. #reality #sad #pakistan

Ramish Safa
Ramish Safa
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 12 August 2026 11:14:24 GMT
184484
6433
102
454

Music

Download

Comments

kocarigelin
Koçari gelin :
I agree. It’s horrible
2026-08-12 11:58:12
154
sarahsalman847
Sarah Salman :
when my grandfather passed away, we were devastated. my Nana only had 2 daughters, one of whom was abroad so we (my siblings and i) were his only grandchildren who were extremely close to him. he passed away in the middle of my semester finals and I could barely make sense of anything because I was stuck between exams and the sudden loss of my Nana. cut to his funeral, we were all crying but still trying to make sure the guests had enough seating and it didnt even occur to anyone (at least not me) that it was getting late. one aunty asked me for chai. and I was so offended. I didnt say anything, just went ahead to make some for everyone but I was so angry that one of my dearest relations just passed and you need your cup of Chai from the people who were so close to him that they couldnt even fathom a world without him
2026-08-13 06:16:42
7
hasanazhar220
Hasحسنan Azh اظہر ar :
میں نے تو ایسی میتیں بھی دیکھی ہیں جہاں پہ بریانی کے ساتھ کورمہ بھی ہے اور اس کے ساتھ جو ہے اپ کے میٹھے چاول بھی ہیں جوسز بھی رکھے گئے ہیں
2026-08-12 15:19:34
18
huma_arshad123
huma_Arshad123 :
hamari family mein aisa Nahi Hota. jab bhi Kisi Ka koi azeez duniya say jata hai toh obviously bohatt say log aisay hotay Hain Jo bohatt lamba Safar kr Kay atay Hain toh Khana toh dena hi Hota hai, lekin Woh Khana marnay walay kay ghr walay arrange nahi krtay, chacha, mama, Khala, Phuphu Aur agr Woh Nahi toh neighbours arrange krtay Hain. From tents to food to chairs to beds even Kay Jo log Raat stay Kren gay Woh Kahan soyen gay, sardiyan Hain toh kambal razaiyan garmiyan Hain toh AC pankhay. agli subho unkay nashtay Ka intezam bhi rishetdar krtay Hain na keh ghr walay. awal toh koshish yeh ki jati hai keh mayyat walay ghr mein koi rahay hi na, door say aye huy rishtedaron ko doosray rishtaydar apnay Ghr lay jatay Hain aur aglay din phir sab chlay jatay Hain. Hamaray Deen mein bhi yehi hukm hai keh jab Kisi mayyat walay ghr mein jao toh sirf Woh log Khana khayen jo door say Safar kr Kay ayen yeh nae keh sath wali Gali say uth Kay aa kr Khana khanay Beth jao
2026-08-12 13:27:43
10
kinza53860
kinza53860 :
Mere abbu ki death pr kisi n kaha is main to namak kam hai janazy ko gaye huy koi 10 mnt hu guzre thy 😐 sab bhool chuki woh alfaz aj tk nh bhool pai
2026-08-13 17:25:53
5
hammadasad100
hammadasad100 :
Ye dono behas ka bolke ek hi point pe agree krte 🤣
2026-08-13 14:42:59
9
recluse_anthropophobic
Idkmaybeasif :
they agree I agree we agree
2026-08-12 16:17:14
19
jiyasaadi193
syada jiya :
bhai mre abbu ki death p tu spoon p mre mamo ka mood of hogya ta unhone 2 sal bt ni ki ti mjse
2026-08-13 03:40:19
6
thebohobrew1
❤️🇵🇸🎀 :
it's horrible
2026-08-12 12:59:05
18
bint_e_asghar20
ن🦋 :
Hmari families me aisa hi hota h jn k ghr death hoti unko chor k baqi sb families equal pesy dal k mhmano k khana ka khrch athati hain
2026-08-29 04:41:15
2
jialicious_jiya09
'e cal me Mera bachaa❣ :
I hate those who eat on miyat as well as on weddings in the end they say namak Kam tha Khana thanda tha
2026-08-12 16:38:07
1
subh0550
subh :
ab awareness arhi ha logo me par bhai chorna chatay hn par Jin k ghr mayyat ho wo becharay peachy lag jatay han. k nahi Bina khay na jyn...
2026-08-12 11:46:51
3
hasnain__swati
علی حسنین سواتی :
mein to nahi khata
2026-08-12 11:20:11
10
javedbaloch10
Javed Baloch :
mere culture mere khandan mein aisa hota hai ke jis ghar me fotgi hoti hai us ghar mein 3 din tak choola nahi jalta.. family and neighbours arrange everything.. balochi mein isko (beel) kehty hain. aur ehtimam hi hota hai. see
2026-08-12 17:34:53
1
areebakhannn03
areeba :
aesa nhi hota jesa AP log bol rahy Hain ,, khandan Waly he door k rishtedaro k Liye khany ka bandobast krty Hain ,,
2026-08-13 15:59:10
0
jadi8534
JADI :
main to footgi pa jaun to shadi sy zaida khana kah k ata hun..bhook lagi ho to time or moka nai dakha jata.😏
2026-08-22 08:02:52
1
call_me_api12
oasis_whisper :
fr
2026-08-25 20:01:17
0
ahmedrazzaq51
Ahmed Razzaq :
same here
2026-08-12 11:28:49
0
aries94928
aries9492 :
Bhai baat ye hay k subha se log aye huye huty hayn ap asar me tadfeen kr k maghrib me khana khilatay hu phir apna Naam kr me k Liye botiyom wali chicken ya beaf ki biryani banwa ty hu ... ab log us ko kese khayen ? aur Dusri baat jinko ap khila rhay hu wo Bahar k log nai hutay ..ap k dada ya nana k auld me se ap k marme walay k behn Bhai phupo chacha huty hay... rata rataya ikhtalaf acha NAHI huna cahye , sb gham me huty hay us me sugar k mareez bhi hutay hay .. Mere Walid ka aur beti ka inteqal hua Kuch maheene pehele mene bhi intezam kr k khilaya hay Allah k rizq me se ... TU ab ye mat kahiye ga k main Apne khanay k Liye bol rha hun
2026-08-20 10:06:25
0
abdullahsakhi150
Abdullah Sakhi :
frmaysh is bad but if someone staying and coming from other countries or cities
2026-08-30 10:34:38
0
abdurehman_2002
عبدالرحمن✨ :
agree
2026-08-27 01:49:15
0
princesswaqar8
princess :
ri8
2026-08-22 08:51:56
0
marhoom.11
Dead💀 :
Mere khyal se mayyiat wale ghr rash lgana hi nai chye ek to pehle unka piyara gya koi upr se sb log jma hujyen or phir rozana ayen wo bhoolne ki b koshish kren to zbrdsti rulayen unko ye sb ghlat hai or phir khana yar apne ghr ja k khao na
2026-08-25 11:55:43
0
about_me148
م- :
FACT!!!!!!!!!!
2026-08-22 20:19:32
1
subh0550
subh :
manhoos word use na Karen zeyada tar old generation he Khana khaty hn mayyat me ab.. q k mayyat k Ghar walon ko or poranai generation ko be izAti lagti ha asy chorna.. new generation ko samhj arha ha to wo ab dehan karty han k na khyn
2026-08-12 11:59:15
0
To see more videos from user @ramish.safa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About