@_izzahtajul: Last warning eh ‼️

Izzah’s
Izzah’s
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 12 August 2026 12:13:47 GMT
119334
11182
339
1500

Music

Download

Comments

nooneknowmerdz
Mohamad 😷 :
Entah. Dia sibuk nak kahwin pastu pertikaikan komitmen orang pulak. Apo 🤷🏻
2026-08-13 10:51:02
711
chaiandbiskut
Chaiandbiscuits :
Dahlah kena bayar sorang…. Takdenya nak bagi 2 😣
2026-08-15 13:42:16
138
beli_apa_tu
Eyman’s Shop :
Wehhh buka buka tt je dah suruh cerai😭
2026-08-14 03:19:43
311
mariaakmack
✨مار✨ :
pastu sibuk duk suruh kita yg single ni kawen...jeles lettew xleh tgk org single bahagia...😌
2026-08-13 13:19:27
221
epilogueofshopping_
🐝 :
terima kasih kak mewakili.. louder kak ❗🤙
2026-08-12 15:41:47
153
ms.kisho
LadyDriver Nurfaa 🌹 :
and funny thing yang komen macam tu, dorang skip hidup single ke macam mana? 🤔 ingat single ni takde komitmen ke apa
2026-08-14 07:16:51
47
frhlyna_az
FL :
Betul tp mcm mana nk habaq kt hr bujang perlukan gaji tinggi jugaa
2026-08-15 08:54:35
49
sitiaisyahsazali__
🦋 :
Tolonggg la siapa yg cakap meh aku gigit halkum dia😭😂😂
2026-08-12 13:11:52
7
muhdarfan98
🇵🇸UDA APAN🇵🇸 :
ingat tau bujang ni pun bayar incometax hahah
2026-08-15 00:58:45
23
shafiq4440
HH :
dah khwin boleh pijam duit bini
2026-08-14 02:38:04
22
waniskandar2016
່່່ :
doakan saya kahwin satu lagi 🤲
2026-08-14 03:50:17
8
deara2822
Faz :
kak, spec beli mana
2026-08-14 14:32:45
7
_hasnizaaaa
CoklatCaramel🍯 :
“ senang la duduk dengan mak ayah , mak selalu masak jimat duit “ HELLO DUIT BELI BARANG DAPUR SEMUA SAPE KELUAR DUIT KALAU MAK AYAH DH TAK KEJE 🥰 Biashe ye
2026-08-17 13:15:24
7
fiqaaomar
﮼عفيقه :
Tah , bukan taknak tawen , kau yang dah kawin pun meminjam yang tak kawen niii omgg 😭.
2026-08-15 10:41:45
5
emptylife_4
Belonz⚡ :
dah pernah kena dengan member dah kahwin. "kau tunggu nanti kau dah kahwin tau ler rasanya". dia yang menggatal nak kahwin pastu nak suruh aku faham. orang tengah buat saving sebelum kahwin biar nanti lepas kahwin tak mengelupor serba serbi tak cukup😂
2026-08-13 11:13:11
26
suhasuha323
xxxxsh :
Single ni, duit memang banyak. Tapi hutang pon banyak😂 bayar sorang pulak. Haaah faham tak
2026-08-15 10:09:16
11
noorhayati.kakngah
Noor Hayati :
saya ni bujang komitmen pun banyak, nk bayar kereta, nak tanggung mak ayah dah berusia, barang dapur lagi.
2026-08-14 15:08:55
5
meinherz.frdich
meinherz.fürdich :
“Org bujang laa buat. Org bujang takpe takde anak bini dkt rumah”
2026-08-13 08:39:17
13
thanks.your
WhoIsMe :
sokong kak 1000%, dorang punya hal nak kaitkan dengan bujang pulak . pahal
2026-08-13 00:21:07
9
bungaorkid948
Adam_Nur :
Sy bujang rumah 1300 sebulan, kereta 500 dekat ctu aje dah abis 1800.Bagi mak ayah sbb dyorg da tak kerja 300 sebulan utk dyorg beli brg basah, ada yg barang kering adik-beradik yg lain bagi kan juga duit.Api air paling berjimat dah rumah sy rm70.Hutang PTPTN lagi,sy buat pinjaman asb utk simpanan masa akan datang,Gedebak -gedebuk hanya tinggal rm400-500 utk sy belanja bulanan termasuk duit minyak,makan minum harian.Tapi jujur sy cakap utk minggu terakhir sebelom gaji mmg menu sy tak telur kadang ayam yg sy potong kecil2.Nak makan udang sotong mmg jauh sekali.Pernah sy lama tak beli daging sbb sy kira klu beli daging nnt hanya bertahan utk beberapa kali masak sahaja.Daging sgt2 mahal sekilo 😭😭😭.Tapi tetap org cakap,org bujang takde komitmen.
2026-08-14 15:37:18
15
fazirajeffry_
Farrah j :
Terima kasih bersuara mizaaa 🙂‍↕️😂😂😂
2026-08-16 03:28:54
1
To see more videos from user @_izzahtajul, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About