Entah. Dia sibuk nak kahwin pastu pertikaikan komitmen orang pulak. Apo 🤷🏻
2026-08-13 10:51:02
711
Chaiandbiscuits :
Dahlah kena bayar sorang…. Takdenya nak bagi 2 😣
2026-08-15 13:42:16
138
Eyman’s Shop :
Wehhh buka buka tt je dah suruh cerai😭
2026-08-14 03:19:43
311
✨مار✨ :
pastu sibuk duk suruh kita yg single ni kawen...jeles lettew xleh tgk org single bahagia...😌
2026-08-13 13:19:27
221
🐝 :
terima kasih kak mewakili.. louder kak ❗🤙
2026-08-12 15:41:47
153
LadyDriver Nurfaa 🌹 :
and funny thing yang komen macam tu, dorang skip hidup single ke macam mana? 🤔 ingat single ni takde komitmen ke apa
2026-08-14 07:16:51
47
FL :
Betul tp mcm mana nk habaq kt hr bujang perlukan gaji tinggi jugaa
2026-08-15 08:54:35
49
🦋 :
Tolonggg la siapa yg cakap meh aku gigit halkum dia😭😂😂
2026-08-12 13:11:52
7
🇵🇸UDA APAN🇵🇸 :
ingat tau bujang ni pun bayar incometax hahah
2026-08-15 00:58:45
23
HH :
dah khwin boleh pijam duit bini
2026-08-14 02:38:04
22
່່່ :
doakan saya kahwin satu lagi 🤲
2026-08-14 03:50:17
8
Faz :
kak, spec beli mana
2026-08-14 14:32:45
7
CoklatCaramel🍯 :
“ senang la duduk dengan mak ayah , mak selalu masak jimat duit “ HELLO DUIT BELI BARANG DAPUR SEMUA SAPE KELUAR DUIT KALAU MAK AYAH DH TAK KEJE 🥰 Biashe ye
2026-08-17 13:15:24
7
﮼عفيقه :
Tah , bukan taknak tawen , kau yang dah kawin pun meminjam yang tak kawen niii omgg 😭.
2026-08-15 10:41:45
5
Belonz⚡ :
dah pernah kena dengan member dah kahwin. "kau tunggu nanti kau dah kahwin tau ler rasanya". dia yang menggatal nak kahwin pastu nak suruh aku faham. orang tengah buat saving sebelum kahwin biar nanti lepas kahwin tak mengelupor serba serbi tak cukup😂
2026-08-13 11:13:11
26
xxxxsh :
Single ni, duit memang banyak. Tapi hutang pon banyak😂 bayar sorang pulak. Haaah faham tak
2026-08-15 10:09:16
11
Noor Hayati :
saya ni bujang komitmen pun banyak, nk bayar kereta, nak tanggung mak ayah dah berusia, barang dapur lagi.
2026-08-14 15:08:55
5
meinherz.fürdich :
“Org bujang laa buat. Org bujang takpe takde anak bini dkt rumah”
2026-08-13 08:39:17
13
WhoIsMe :
sokong kak 1000%, dorang punya hal nak kaitkan dengan bujang pulak . pahal
2026-08-13 00:21:07
9
Adam_Nur :
Sy bujang rumah 1300 sebulan, kereta 500 dekat ctu aje dah abis 1800.Bagi mak ayah sbb dyorg da tak kerja 300 sebulan utk dyorg beli brg basah, ada yg barang kering adik-beradik yg lain bagi kan juga duit.Api air paling berjimat dah rumah sy rm70.Hutang PTPTN lagi,sy buat pinjaman asb utk simpanan masa akan datang,Gedebak -gedebuk hanya tinggal rm400-500 utk sy belanja bulanan termasuk duit minyak,makan minum harian.Tapi jujur sy cakap utk minggu terakhir sebelom gaji mmg menu sy tak telur kadang ayam yg sy potong kecil2.Nak makan udang sotong mmg jauh sekali.Pernah sy lama tak beli daging sbb sy kira klu beli daging nnt hanya bertahan utk beberapa kali masak sahaja.Daging sgt2 mahal sekilo 😭😭😭.Tapi tetap org cakap,org bujang takde komitmen.
2026-08-14 15:37:18
15
Farrah j :
Terima kasih bersuara mizaaa 🙂↕️😂😂😂
2026-08-16 03:28:54
1
To see more videos from user @_izzahtajul, please go to the Tikwm
homepage.