@shier4aa_2: yang sekufu je boleh comment k 😆🤣🤣 #fyp

𝒔𝒉𝒊𝒆𝒓𝒂
𝒔𝒉𝒊𝒆𝒓𝒂
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 12 August 2026 12:41:45 GMT
375247
8738
160
358

Music

Download

Comments

nuraida369
nuraida369 :
ni ke yg tukang hantar gambar tu 😂😂
2026-08-26 10:17:11
523
lychimae
𐙚 Nrachimae :
Oh baru tau kalau kita masak tuan rumah yang kena kemaskan
2026-08-27 06:12:18
343
imshfyaaa__
𝒶𝓎𝒶𝓈𝒽𝒶𝒻𝒾𝒶𝒶__ :
Ouhh yg ni
2026-08-27 04:59:25
134
abcdi4na
mamaZIYYAD :
Diam mulutkuuuuuuuuuuuu
2026-08-27 05:25:16
35
coffeeholic6652
Adah :
tiber2 muncul😅
2026-08-27 00:34:45
118
rhimhnrmhmd
rhimhnrmhmd🕊️ :
apa maksud korang yang ni. tak faham, explain jap
2026-08-27 05:37:08
60
sxityn
pienaaa :
Tak cari tetiba muncul macam tahu je ada case
2026-08-27 08:39:17
62
hidayahrazali
Dayah🌹 :
Kuih talam ade jual tak sini sis 🤣
2026-08-27 05:55:14
57
mamaeffa2
mamaeffa :
mmg klau citer tgh panas, tiber2 fyp ekk??
2026-08-27 05:30:46
46
di_yanas
yana🪫🕊️ :
oooh oky park jp
2026-08-27 00:38:29
39
aynasyantik
aynaaaaa. :
ooooooo yang ni eh geng 🔥
2026-08-27 03:29:29
53
bellezza_48
BellEzza48 :
hadir amek kedatangan
2026-08-27 02:45:14
30
_wh0s.ra
نَظِيرَة :
aku bru trlints mana si budk syeraa ni dh lama mnyepi , aih ii skali fyp 🤣🤣🤣
2026-08-13 08:20:10
66
fitriyahpahimo1
fitriyah🩷 :
keturunan sekufuuuuu 🫣
2026-08-27 03:26:08
31
jiejaanissa
jiejaanissa :
ohh yang nie la ehh🤭
2026-08-27 05:13:18
8
anakramlii
. :
aku jujur eh 😐 nak jujur nih 😐
2026-08-27 04:28:18
10
my4m4riss4
My4M4r!sS4 💃🐊 :
tercari gak kot ade komen bos lama..tp eh tkde plak..tp bos tu rajin komen kt tt adik ipar terpaling dia..huhuhu
2026-08-26 23:35:19
13
meera_loyy
meera_loyy🍂 :
sejak ada kes tu..kak trcari² acc Shiera..man la shier ni..search xjmpa.Klu x kita Frenz..tp xjumpa da..tgok² fyp acc baru Ker ni dek🥰btw u so syntik🥰
2026-08-13 16:28:31
10
sylaaazley
. :
diam diam
2026-08-28 13:40:32
1
naniimanis
itsmenaniii :
tadi search kuih talam, tapi keluar syera 😂
2026-08-27 20:27:50
4
sarayangg_
𝓶𝓲𝓪𝓼𝓪𝓻𝓪 :
knpe eh netizen mcmnie ? bile kau tahu org ni buat salah kau tiaw kaw2 punye . betul2 korg perfect la . tolongla korg ape yng korg tahu , semua dr mulut org je tau . jgn la acah2 mcm duduk sebumbung .
2026-08-30 09:40:29
2
coshita1510
忠実な恋人 :
sekufu pusing cerita ke?
2026-08-27 22:08:05
1
shazawardina1676
Hakakpetirrr :
Yeayyy si cantekk manis comeback🫶🏻
2026-08-15 06:01:29
4
To see more videos from user @shier4aa_2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About