@drippy_rubab: Replying to @hijabi-appi #drippyrubab #creatorsearchinsights #haircare #hairfall #dandruff

drippy_rubab
drippy_rubab
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 12 August 2026 13:22:50 GMT
42629
1085
65
58

Music

Download

Comments

scs219398
Mumtaz Ahmad :
api mjhy b bht hair fall ho rha hai bht pareshan hn ganjpan b hai Mera main ye toner use kr skhti hn plz api reply zaror kijeye ga api plz plz
2026-09-05 05:42:39
1
ayan.aziz77
𝑺𝒉𝒆𝒛𝒂𝒅𝒊.22 :
api sach me bohut zabardst hai ye toner meni aik bar bnaya ta khatam howa ab dobara se bnaya hai bohut bohut zabardst rezalt hai 💯💯 thenk you soo much api 🥰🥰
2026-08-12 15:11:13
6
anayyafatima11
Anaya Fatima :
remedy bta dain mere b side k Baal bilkulll khtm hogay hain
2026-08-12 18:34:54
3
shiziqueen4
Shiza Ali💫 :
yar apki hair length Kesy bhar jati hai Meri to nhi brhti Maine buhat Koshish ki hai Kafi time se hair length ruk gayi hai Bharti he nhi kya karu😔
2026-08-13 06:28:33
1
itx_lishy41
𝘾𝙃𝙀𝙍𝙍𝙔 🍒✨ :
Api mujhe bh itna hair fall hora h itne patle Baal ho gye Hain k m choti bh banri to itni ptli bnri h plzzz btaen na kse khtm hoga hair fall mne Apne hair healthy or shiny krne hain length bh brani h plzzzz plzzz reply diye ga
2026-08-12 15:02:02
2
nadiasuhail42
nadiasuhail42 :
Toner banana kesy h ?
2026-08-13 08:13:36
2
nimrozxheikh786
Nimra sheikh :
ginger toner se mere baal dry ho gye bht shadeed hair fall hua aur phly se bhi ziada baal km ho gye
2026-08-17 12:01:09
4
nehaqueen809
S. ki hu yar 😘❤️ :
Meri high prosity h mjhy acha conditioner recommend kr dy
2026-08-12 15:03:14
2
itskhani066
🦋⃟⃟khani🖤࿐ :
hairs shinning k lye b kch btady plz
2026-08-27 22:21:11
0
hijabiappi1
hijabi-appi :
Lekin agr oil nhi lgaye gy TU bal Khush nhi hojaygy zyda? or meny socha h ye toner 15 din use kr KY phir piyaz ka arq lgao 15 din? phir rose marry Wala ?🥺
2026-08-12 16:30:09
0
_cute_girl091
cutegirl :
3 din tak laga sakte hain daily? Phir 4 day hair wash
2026-08-15 12:44:46
0
rabiamughal496
rabiamughal496 :
mery baat boht silke hy but frizz ni control ho raha plz mujhy to bta dy
2026-08-19 08:26:41
0
rabiyaramzan196
rabiya :
hairfall km hua tha lkin mery Sr MN bht drd hony Lg jata tha lga k
2026-08-12 18:45:17
1
jerry3299
angel ❤️ :
5 years k bcho KO b lga skty hain
2026-08-13 00:33:15
1
uroojfatima3792
MOHTARMA✨💞 :
mere hairs dry frizzy curly rough hain Meri kia prosity hogi ?
2026-08-17 17:58:51
0
mahirashafiq175
Mahira Shafiq :
kese banana hai reply
2026-08-12 18:32:49
1
gossipscourt45
The-gossips-file :
Remedy
2026-08-12 13:34:38
0
hussainshezda
🌒Itx_Awan✨❤️ :
u r best
2026-08-19 16:59:33
0
kashmalakhan8196
kashmalakhan :
ek bt poch sakti hon ap sy?
2026-08-13 11:04:18
0
moon84524
"مون"🌙 :
remedy?
2026-08-12 19:11:08
0
user9989377598766
Eshaal khan :
ginger tone kse bna hai
2026-08-22 18:53:49
0
nimrozxheikh786
Nimra sheikh :
ginger toner se mere baal fry ho gye shadeed baal gir gye kitny thy us se b aadhy reh gye
2026-08-17 12:00:22
0
danielsuss
sashaa :
toner LGA k dhona zrori Hy
2026-08-14 09:44:47
0
malika.noor30
Malika noor :
hair ki growth and hair fall Ke Liye ma ny AAMZ Organic Oil ka use Kiya Alhamduliliah bohat ahsye results miley
2026-08-13 13:35:08
0
first._.one4
FiRsT._.oNe :
𝙖𝙥𝙞 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙮𝙖 𝙩𝙤𝙣𝙚𝙧 15 𝙙𝙞𝙣 𝙩𝙠 𝙪𝙨𝙚 𝙠𝙞𝙮𝙖 𝙝𝙖𝙞 𝙟𝙖𝙨𝙮 𝙟𝙖𝙨𝙮 𝙖𝙥𝙣𝙮 𝙗𝙖𝙩𝙖𝙮𝙖 𝙝𝙖𝙞 𝙡𝙖𝙠𝙞𝙣 𝙢𝙚𝙧𝙖 𝙝𝙖𝙞𝙧𝙛𝙖𝙡𝙡 1% 𝙗𝙝𝙞 𝙣𝙖𝙝𝙞 𝙧𝙪𝙠𝙖 𝙨𝙪𝙗𝙖 𝙨𝙝𝙖𝙢 𝙘𝙤𝙢𝙗 𝙠𝙧𝙤 𝙩𝙖𝙗 𝙩𝙖𝙗 𝙞𝙩𝙣𝙮 𝙞𝙩𝙣𝙮 𝙗𝙖𝙡𝙡 𝙪𝙩𝙖𝙧 𝙖𝙩𝙮 𝙝𝙖𝙞𝙣 𝙠𝙮𝙖 𝙠𝙧𝙤 𝙢𝙖 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙗𝙖𝙩𝙖𝙞𝙚𝙣 𝙠𝙪𝙘𝙝 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚
2026-08-16 09:49:08
0
To see more videos from user @drippy_rubab, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About