api mjhy b bht hair fall ho rha hai bht pareshan hn ganjpan b hai Mera main ye toner use kr skhti hn plz api reply zaror kijeye ga api plz plz
2026-09-05 05:42:39
1
𝑺𝒉𝒆𝒛𝒂𝒅𝒊.22 :
api sach me bohut zabardst hai ye toner meni aik bar bnaya ta khatam howa ab dobara se bnaya hai bohut bohut zabardst rezalt hai 💯💯 thenk you soo much api 🥰🥰
2026-08-12 15:11:13
6
Anaya Fatima :
remedy bta dain mere b side k Baal bilkulll khtm hogay hain
2026-08-12 18:34:54
3
Shiza Ali💫 :
yar apki hair length Kesy bhar jati hai Meri to nhi brhti Maine buhat Koshish ki hai Kafi time se hair length ruk gayi hai Bharti he nhi kya karu😔
2026-08-13 06:28:33
1
𝘾𝙃𝙀𝙍𝙍𝙔 🍒✨ :
Api mujhe bh itna hair fall hora h itne patle Baal ho gye Hain k m choti bh banri to itni ptli bnri h plzzz btaen na kse khtm hoga hair fall mne Apne hair healthy or shiny krne hain length bh brani h plzzzz plzzz reply diye ga
2026-08-12 15:02:02
2
nadiasuhail42 :
Toner banana kesy h ?
2026-08-13 08:13:36
2
Nimra sheikh :
ginger toner se mere baal dry ho gye bht shadeed hair fall hua aur phly se bhi ziada baal km ho gye
2026-08-17 12:01:09
4
S. ki hu yar 😘❤️ :
Meri high prosity h mjhy acha conditioner recommend kr dy
2026-08-12 15:03:14
2
🦋⃟⃟khani🖤࿐ :
hairs shinning k lye b kch btady plz
2026-08-27 22:21:11
0
hijabi-appi :
Lekin agr oil nhi lgaye gy TU bal Khush nhi hojaygy zyda? or meny socha h ye toner 15 din use kr KY phir piyaz ka arq lgao 15 din? phir rose marry Wala ?🥺
2026-08-12 16:30:09
0
cutegirl :
3 din tak laga sakte hain daily? Phir 4 day hair wash
2026-08-15 12:44:46
0
rabiamughal496 :
mery baat boht silke hy but frizz ni control ho raha plz mujhy to bta dy
2026-08-19 08:26:41
0
rabiya :
hairfall km hua tha lkin mery Sr MN bht drd hony Lg jata tha lga k
2026-08-12 18:45:17
1
angel ❤️ :
5 years k bcho KO b lga skty hain
2026-08-13 00:33:15
1
MOHTARMA✨💞 :
mere hairs dry frizzy curly rough hain Meri kia prosity hogi ?
2026-08-17 17:58:51
0
Mahira Shafiq :
kese banana hai reply
2026-08-12 18:32:49
1
The-gossips-file :
Remedy
2026-08-12 13:34:38
0
🌒Itx_Awan✨❤️ :
u r best
2026-08-19 16:59:33
0
kashmalakhan :
ek bt poch sakti hon ap sy?
2026-08-13 11:04:18
0
"مون"🌙 :
remedy?
2026-08-12 19:11:08
0
Eshaal khan :
ginger tone kse bna hai
2026-08-22 18:53:49
0
Nimra sheikh :
ginger toner se mere baal fry ho gye shadeed baal gir gye kitny thy us se b aadhy reh gye
2026-08-17 12:00:22
0
sashaa :
toner LGA k dhona zrori Hy
2026-08-14 09:44:47
0
Malika noor :
hair ki growth and hair fall Ke Liye ma ny AAMZ Organic Oil ka use Kiya Alhamduliliah bohat ahsye results miley