aku kalau minum semua, semua tu aku ckp air Coway.... emmm...
2026-08-13 10:44:22
436
xubaofang :
yes the water is not the same
2026-09-05 08:28:36
0
Orenji🔸️ :
nanti laki aku gaji, nak rasa air evian lah 😅🤣🤣
2026-08-24 07:09:40
24
Hana Beauty Secret :
In Malaysia, I can only tell the difference between Sea Master (not good) and Spritzer (good) by taste 😁
2026-08-13 14:45:19
220
Mau :
Ohemgee he’s good. All mineral waters taste same to me. 😂
2026-08-12 15:36:46
219
ᵗʰᵛ⁷ :
He is water expert🫠!!
2026-08-12 16:44:21
106
Bbbbbbb :
คนไทยมาก แยกน้ำเปล่าได้555
2026-08-12 15:25:30
653
👑-Nu One.more.time-👑 :
น้ำเดียวที่กุแยกออกคือน้ำสิง🤣🤣มันจะฝาดๆ
2026-08-12 21:19:31
258
Lusfer :
Is nastla good or Evian ?
2026-08-12 18:53:08
0
panggilsaya_An✨ :
semua air putih aku sebut aqua ..
2026-08-29 04:07:57
6
Beenie Shoppie :
Indeed they taste all differently
2026-08-13 01:42:15
25
Eznjwaaa :
Ni legit ya. Sebab aku pun memilih nak minum air masak 🙂 boleh tahu kalau air tu air coway/cuckoo sebab rasa besi. Air jerang, rasa payau. Air mineral spritzer rasa air fresh tak ada bau & rasa macam licin bila telan. Air mineral KK mart, bau tak sedap. Idk. Maybe sensitif dengan bau kot? 😂
2026-08-19 11:16:52
15
Muay Ha!🌈 :
QC ท่านหนึ่ง
2026-08-12 16:26:41
93
ri :
seeeee, when i told everyone that water has a different taste, they're laugh on me. but if you slowly drink, you must know the different all of them 😭😭🤌🤌
2026-08-15 13:11:02
44
Jenni_indri🐬 :
gimana bedainnyaaa😭😭😭.. air putih ya gituu . samaaa.. kaga ada rasaa😭😭😭
2026-08-14 00:13:45
11
Tanyas Somjaijing :
ทำไมแยกแยะน้ำเปล่า เก่งจริงๆ
2026-08-13 11:09:28
11
aziraariz :
yes .siapa biasa minum air mineral boleh rasa air tu lain lain antara satu sama lain