@asivibesz: හොදම යාලුවෝ මැරි කරන්නෙ නෑ 🥹 මුලාවේ | Mulawe #mulawe #mageiparanipemwathi #fyp #foryou #trending

Asi Vibez
Asi Vibez
Open In TikTok:
Region: LK
Wednesday 12 August 2026 18:04:48 GMT
142367
16832
159
641

Music

Download

Comments

sanju___017
✨ 𝑺𝒂𝒏𝒋𝒂𝒍𝒆❤️‍🩹 :
එහෙම කියද්දී දැනෙන දුක දන්නේ විදපූ අය විතරයී 🥺😔
2026-08-13 14:48:42
352
mickey_00004
Mickey_🖤" :
අපි දෙන්නත් Best friend ලා කාලෙ මේ වගේම දෙයක් වුනා පාක් එකෙදි. 2024.01.22 හම්බෙලා කතා කර කර ඉද්දි🥹 අපි දෙන්නම ඒ වෙද්දිත් හිතින් ආදරේ කරනවා. ඒක දෙන්නම දන්නවා ඒ වුනත් කියලා තිබ්බෙ නෑ යාලු කමත් නැතිවෙයි කියලා බයට... ඒත් එයාගෙ අත බලලා එදා කිව්වෙ මහත්තයා නම් අහිංසක පාටයි චූටි නෝනා නම් සැර පාටයි හැබැයි මහත්තයට පන වුනත් දෙන්න ආදරෙයි කියලා. ඒ වෙලාවෙදි එයා මන් දිහා බලපු විදිය තවමත් මට මැවිලා පේනවා. ඒ සිද්දියෙන් මාසෙකට විතර පස්සෙ අපි ආදරය කරන්න ගත්තා. අවුරුදු දෙක හමාරක් හරි ලස්සනට ආදරය කරා 🥺 යම් යම් සිද්දි නිසා එයාට මාව අතාරින්න වුනා.මේ අවුරුදු ගානටම එයා මාව බ්ලොක් කරලා තිබ්බෙ නැ. හැබැයි අදට සති දෙකක් වෙනවා මාව බ්ලොක් කරලා. මේ වීඩියො එක දැක්කම මට එදා දවස මතක් වුනා 💔 තාමත් බලන් ඉන්නවා එයා කතා කරනකම්. මොකද එයා කියන්නෙ ආදරේ කරද්දි ආදරේ ජීවිතේම කර ගන්න ලස්සන පිරිමි ළමයෙක් 🥰 එයා නොලැබුනොත් හැමදාම තනියම ජීවත් වෙනවා. ජීවිතේ තියනකම් මගෙ ආදරෙ එයාට විතරමයි 🥺❤️‍🩹
2026-08-16 13:43:33
40
dilshan.weerasekar
✧ • H • ✧ :
ඔක කතාවක් උනාට ඒවචන ටික කිව්වම හිතට අමුතු හැගිමක් එන්නේ 🥺💘
2026-08-13 08:29:43
162
hirantha.sampath4
🖤 SINGLE 💔😩2003 😩💔SUDDA🖤 :
අන්තිමට යාළුකම නැතිඋනා
2026-08-13 17:19:15
54
nimsara_ravishan1
𝓝𝓘𝓜𝓐_♧ :
හොදම යලුවා පසු කලෙක ප්‍රේම වතියකු විය හැකිය. ප්‍රේම වන්තියකු වී පසු කලෙක යලුවෙකු ලෙස සිටිය හැකිද ......✨
2026-08-13 03:03:57
29
chaviya04
🏴‍☠️☆c͞h͞a͞w͞e͞e͞n͞ ☆🏴‍☠️ :
Gahanna vitarai denne
2026-08-19 07:56:03
5
dew_girl118
𝔰💋". :
Yaluwo wge idl adre krt adre krl ek nthi unm aye ethanin psse kwadwath yluwo wge inna bee awasanet adreth naa ylukmth naa.Yalukmk adrekt peraluwt adre ylukmt peralnn bee...🙂❤️‍🩹
2026-08-13 16:14:34
9
tharindubandara391
itzz_tharindu :
karimh awulh ahh
2026-08-14 01:38:21
3
praviya1.8
praveen ! :
යාලුකමත් නැති උනා අන්තිමේදි 🥺❤️‍🩹
2026-08-28 09:40:33
1
sisarsisar123
සීසර් :
එහෙම කියද්දි සාස්තර කිව්ව කෙනටත් අව්ල් ගියා🙂
2026-08-14 18:08:19
5
_sasiyaa_
_Sasiya🎀💋_ :
ee mokdd bn me kthw
2026-08-31 23:47:49
1
omindukpunsith
omindukpunsith :
Yalukama watina hinda iwasanawa 💔😓
2026-08-14 11:39:15
1
akilajanaka455
HeliXX :
avl a
2026-08-13 14:38:04
1
user1735328524542
Madhu :
mokakda me kathawa
2026-08-14 18:09:23
2
hasindu882
𝗛𝗮𝘀𝗶𝗻𝗱𝘂𝘂🗯️ :
Me kathawe kama mokakda
2026-08-14 07:41:12
0
kavi_koriyan01
𝚔𝚊𝚟𝚒𝚗𝚍𝚞 🤓 :
Hena gahuwa nam hodi 🤧e katanm
2026-08-13 16:25:57
3
taniya0.90
තනිය :
🙇‍♂🔥
2026-08-13 16:12:20
1
rusith_s
Rusith_S :
Best friend කියලා තමයි affair break up වෙන්නෙ 😂අපි දන්නෙත් නෑ ඉන්න friend ලා
2026-08-13 14:57:35
4
himathharshitha75
Harsitha ALWIS :
අඩෝ ඇයි බම්🙃😢
2026-08-12 18:09:02
1
claudy_page
<|Cʟᴀᴜᴅʏ 🗣️ 🥤 :
Surangana katha walin midiyan
2026-08-13 09:59:39
1
To see more videos from user @asivibesz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About