@mirha_writes07: ہم تو زندہ گاڑ آئیں آپ کے بگڑے بیٹوں کو ۔😌 . . . #unfreezmyaccount # #Foryoupage #fyp #

⋆。°✩ 𝑴𝒊𝒓𝒉𝒂 ✩°。⋆
⋆。°✩ 𝑴𝒊𝒓𝒉𝒂 ✩°。⋆
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 13 August 2026 07:58:43 GMT
140239
10437
428
1350

Music

Download

Comments

wania3112
WANIEEH🦋✨ :
my gurl💅🏻💪🏻 we are gen z we can't tolerate a toxic environment 🙄👍🏻
2026-08-14 07:03:09
196
haya_sulaiman12
Clip Craze :
ohh my yessss
2026-08-30 15:49:53
1
evillady30
꧁✨🦋𝐔𝑚𝐢🦋✨꧂ :
is society Mai aurat hi aurat ki dushman hy 🙂🙂🙂
2026-08-14 10:22:05
36
dreamysoul237
کھڑوس رائیٹس ✍️ :
they say hum NY bhi tu ya sb saha ha Tum log anokhi ho kia and they say apna ghr bachany KY liay aurat ko sb bardasht Karna parta..wht rubbish is this?? kia mtlb agly insan ko ijazat dain KY wo hmary character ki dhajia..n ura dy humain hara.s.. kry ..har bar aurat hi Ku bardasht kary
2026-08-14 05:43:40
16
wareeshy2000
wareeshy :
اتنا سچ بول دیا 🙂
2026-08-14 05:40:17
30
its.me98582
it's me :
right 👍 or jinha ye control na kr ska onha ya AJ kl ki larkia bol dete hn lkin ye b mujha compliment lagta hn ab🙂
2026-08-14 05:04:26
6
muqadas_umar786
اپنے شوہر کی جان ہوں 💗😘 🌎✨ :
me bhi yhi sochti thi mgr shadi k 1 saal bd Meri Ammi ki achanak death hogyi or shadi k 3 saal bd beti hui Meri usky 11 months bd he dusra oprt hua Mera baby boy hua tha uski death hogyi ab Meri beti 1 saal ki hogi 3 din bd mgr me Roz yh thappar majboor hokr khati hun k Meri maa nh h or me apni beti ko khuar nh kr skti na usko chor kr ja skti hun 😭😭😭😭
2026-08-14 07:42:20
10
chocolaty6780
💋𝕂𝕚𝕟𝕫𝕒 ℝ𝕒𝕟𝕒💋 :
jo asa karti hai maa baap k ghr a k beth jati hai miya bv dono ko ik dusre ko samj k life guzarni chahiye ye jb b rishte kharab howe zuban ki waja se howe ik chup 100 sukh susral ki sun k bardasht kar lo yehi beti jb bhaiyo pe parti pachtati us waqt ko maiky wale ziyada bura hall karty khud ki beti ka jo bethi hai un se puchna kabi maa baap ka pyar bhaiyo ka pyar
2026-08-14 09:25:06
5
masoomazohra00
♛❥ʚ𝙒𝙖𝙙𝙚𝙧𝙞ɞ❥♛ :
hatit wah kia bat ki Jo auntyia ese bolti he dafa kro eson ko hum Apne khuab pure krenge
2026-08-13 15:52:12
13
shahzainalam1
shahzain :
Sach hy hmen bi apni Tara lash samjti hy
2026-08-16 12:11:44
4
simplegirl2725
simple girl :
baqi antio ki choro hmari apni maa hi larny lg jati hai ke tum anokhi ho sb ghr bsati hain brdash krti hain 😁
2026-08-14 08:44:46
8
sundus.35
Sundus Uzair❤️ :
hm tw zinda gaar aye tk likha hota tw me status p laga deti ab aesy lagaon gi tw shareekon ko agg lg jaygi😂😂😂😂
2026-08-13 21:21:39
5
mahaaaa466
Maham...♥️ :
pta nhi q Meri mama b esa hi khti hyn k tera halaat ni lgty tu ghr bsay gi hmna pta ni kia kia brdsht kiya.....🫠so what unko right tha na krti brdsht....ab hmri bari q bolty
2026-08-17 03:02:55
8
introvert_0211
~Selenophile🌚🌕 :
jbh🔥
2026-08-14 05:32:29
5
aish59898
Aish :
han to or kia, muje ak sunata hay to 10 sun leta hay, na main baaz ati , na wo,
2026-08-14 09:00:17
6
ahmad.bilal.135
حوا کی بیٹی :
mgr ,Meri ammi to sabbr naa kroon to mughy Marr de😁
2026-08-14 12:10:33
4
soniasabir430
💎 HIRA | ہیرا 💎 :
yah hui na bat
2026-08-14 06:05:16
2
shahg__08
😎❦𝓜𝓲𝓼𝓼⋆𝓓𝓪𝓷𝓰𝓮𝓻꧂👊🏻 :
bilkul me BH aesa hi Kuch KR k thukrai gai Hun 💯😂
2026-08-14 07:56:33
0
rosepetalwink
ruby :
💯 han Mera tu khandan pora hi pichy parh jata special oratein
2026-08-14 03:13:31
5
user5213556745211
Haya 💞 :
ary Wah yar 😂itna such
2026-08-14 08:47:59
1
sardarhaseeb841
hassiii :
plzzz save option on rkho
2026-08-14 13:50:37
1
sanamnaz186
Mughal zaadi :
meri mama b full support krti hn meri
2026-08-14 15:18:41
1
zara.zalim6
Zara khan :
down لوڈ option on krain main ne اسٹیٹس charna hy 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-08-14 17:14:01
1
zainia09876
tulip 🌷 :
bohot acha tum ne theek kaha well done
2026-08-14 09:21:02
1
anumfarhan123
✨💫انعم بٹ 💃🔥 :
ab itni b baat nhi agr olaad ho to ..... 😒
2026-08-16 15:05:49
0
To see more videos from user @mirha_writes07, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About