gambar masa makan burger eh, penuh memori disitu ahahaha
2026-08-13 09:16:37
81
Hazmi Rahim :
nice bro....teringin use your design for my company... one day...
2026-08-13 11:09:52
21
Kauthar Rozmal :
Terbaik bro. Keep on inspiring us.
2026-08-14 09:37:45
31
Nazhif Tarmizi :
industri tak pernah saya sangka dapat , dari seorang selebriti . dia personally DM
2026-08-13 11:13:55
20
Kak Yam :
Alhamdulillah rezeki Allah dah aturkan
2026-08-13 13:02:18
13
heyfifa :
Fuh Apip! Antara colleague yang paling fun masa kerja kat ML Studio dulu!
2026-08-14 04:27:47
11
𝗜S✨ :
Orang yang mengenal diri dan mengenal Tuhannya, dia akan meletakkan zero expectations. Kau tetap berusaha buat yang terbaik, tapi kau tidak lagi terikat pada hasil. Setelah segala ikhtiar kau sempurnakan, kau serahkan selebihnya kepada Allah. Kerana kau yakin satu perkara, apa yang menjadi milikmu, akan tetap sampai kepadamu. Apa yang bukan milikmu, takkan pernah menjadi milikmu. Di situlah hati belajar untuk redha.. kerana bila expectation terhadap makhluk dan hasil dilepaskan, frustration juga ikut terlepas. Zero expectations. Zero frustration. Just tawakkal. 😁
2026-08-15 01:40:28
12
ONE Aquascape :
Semua Allah atur ☝
Kita usaha yang terbaik sahaja.
2026-08-14 00:30:38
4
Farlay Marius :
lepas ni kapal terbang..
2026-08-13 09:55:21
6
Mussariffin :
Or other words, jangan berhenti buat baik!
2026-08-15 00:37:30
1
ARIF EMERICK 阿里夫 :
Inspiring lah vtt kali ni. Terima kasih share experience mahal ni ☝🏻