o Bhai Kisi ko chor do agr glws na ho to ap loog glws ka bolty ho agr safai na ho to ap safai k bolty ho agr wo sb Kuch theek kr rha Hy to phir bhi ap loog khoush ni ho
2026-08-30 17:41:31
5
jahangirafzalbaloch74 :
ye achar shi Hy safai to hy
2026-08-30 17:37:58
6
shahzain4072 :
is mn to oil he ni ha is k bgar to khrab ho jata ha
2026-08-28 20:03:13
10
Nabeel Abdullah Mughal :
Saudiya Mein delivery hai
2026-08-27 07:40:04
2
Malik Faheemsanwal :
کس کس کے منہ میں پانی ایا ہے 😂
2026-08-30 10:44:41
22
WAHEED MUGHAL :
Bhai open kiu rakhty ho isko cover kr k rkha kro kakroch or chipkali ja skti h
2026-08-30 08:16:40
0
ranazeeshan :
Bhai location ?
2026-08-27 11:45:49
0
"Two Sisters Kitchen" :
السلام علیکم! 🌸
اگر آپ یہ میسج دیکھ رہے ہیں تو میری ایک چھوٹی سی گزارش ہے۔ 🙏
میں لاہور سے اپنا ہوم فوڈ پیج Two Sisters Kitchen چلا رہی ہوں اور آپ کی سپورٹ میرے لیے بہت قیمتی ہے۔ ❤️اگر آپ لاہور میں ہیں تو ایک بار ہمارا کھانا ضرور ٹرائی کریں۔ اگر آرڈر نہیں کر سکتے تو براہِ کرم میرے پیج کو Like، Share اور Follow کر دیں۔ آپ کی ایک چھوٹی سی سپورٹ میرے لیے بہت بڑا حوصلہ بن سکتی ہے۔
اللہ آپ سب کو خوش رکھے اور آپ کے رزق میں برکت عطا فرمائے۔ آمین۔ 🤲💖
2026-08-31 15:37:34
2
SHAHZEB 🇮🇹🇪🇺 :
😂
2026-08-29 14:16:28
11
M arslan Jutt official.. :
and contact
2026-08-28 12:35:56
6
ArslanHussain :
Bhai Halal hai ya
2026-08-29 21:02:03
0
maya :
is this achar
2026-08-30 20:11:49
0
Boss :
2026-08-30 17:57:49
1
Aqib Ali :
کیا ریٹ ھے
2026-08-28 09:44:23
0
Naina says :
Mirchi ka achar my fvrt
2026-08-30 13:51:44
2
Hotak :
2026-08-30 17:54:58
1
To see more videos from user @corner.achar, please go to the Tikwm
homepage.