@jenoland23: Wow brand Malaysian mendonia lagi gais. Sion stated in his bubble that he ordered a chocolate rice cereal with melted chocolate (aka chocojar) and it's finally arrived! #nctwish #sion #chocojar

jeno land
jeno land
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 13 August 2026 11:28:54 GMT
168077
19852
169
2403

Music

Download

Comments

kaaaisme
⋆𐙚 𝓀𝒶𝒶𝒶₊˚ :
Aku pandang sebelah mata je tau benda tu sekali dah mendoniaaaa
2026-08-13 14:48:58
6173
nimshqofficial
nimshqofficial :
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT NIMS 🔥
2026-08-13 17:56:48
426
dyarooooh
didi :
lepasni sold outlah semua.👏
2026-08-13 15:22:53
1708
greyishmun
greyishmun :
"legend" omaigaddd😭🫰🏻
2026-08-13 12:54:33
570
gajahtelandia
lilbit :
benda ni sampai berhabuk kat kedai sini 😭😭😭
2026-08-13 23:54:19
1116
juu.orenji
k i m :
Benda ni mmg tgh viral kt Korea. So boleh la niaga Nims kalau nk cepat kaya 🤣
2026-08-13 17:22:12
226
ihykilysm_i
iers¹²⁷ :
maybe waktu dtg malaysia aritu dia ada makan kott ?
2026-08-13 14:23:44
286
hzwninrzn
lurvwany :
weh sedap do brand nims nii
2026-08-13 16:06:26
374
uniccies
na :
confirm sold out ni
2026-08-13 16:06:51
36
niokkot
niookkk :
campuran coklat gelap dan bijirin 😭
2026-08-14 12:56:39
7
hakakbintang
💫 :
dah habis musim dah, skrang orang makan dcc kot 😔😔
2026-08-14 08:55:23
18
eriniyrene
eriniyrene :
free2 je company chocojar ni dapat promotion from kpop artist pulak tu😔😂😂
2026-08-16 02:50:14
11
sydtulw
sydtulw :
serious laa ??
2026-08-13 12:59:48
28
syaffiqqif
Afiq Foodie :
My new obsession. Sedap gila 😭 nanti suruh dia try oder yang nie lak
2026-08-15 08:09:50
5
mariahliebend
mariahliebend :
letak bag kuning kak😭😭😭
2026-08-13 16:54:16
7
aissshahyaa
h𝒶𝓃𝓃𝒶✶ :
random gilerr
2026-08-13 14:19:12
20
arijnuha
arijnuha :
eh tolong la beli semua, benda ni memang sedap, kalau cari choco tub yang berkualiti beli je yang ni pls (walaupun harga keras sikit 😭)
2026-08-13 18:01:55
20
nymphadora_stonks
strawberry lemonade :
nims choco tub dah tahu ke belum
2026-08-13 15:21:19
99
skyluvjhrun
khai /•᷅•᷄\୭ :
😍😍😍
2026-08-13 17:05:59
7
admfarishhh
dam :
nims 🔥
2026-08-13 17:50:45
13
snflwr_.q
snflwr_.q :
SEBENARNYA SION SUKA KAN? SBB TU ORDER?
2026-08-13 13:09:02
10
its.anisa_
୨ৎ 𝖎𝖈𝖆 ୨ৎ :
Nims choco ni sedap also my fav, habis lah lepas ni sold out 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-14 07:42:07
5
ennexue
Ennexue :
Saw it on our local supermarket (fyi brunei) always curious on how it taste now since kpop idol eat it, i felt like buying one too 😬
2026-08-13 16:37:33
8
yyzn_.4
_. :
kt korea pun nims chocojar ni tngh viral
2026-08-14 05:14:43
27
To see more videos from user @jenoland23, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About