@oxford_travelandtours: I lost Rs 250,000 to a visa fraud for Canada, even selling my bike and furniture in the process. After losing all hope, I visited Oxford Travel and Tours, where Mr. Arshad Mahmood provided me with genuine guidance and pointed me in the right direction. If you want to protect yourself from fake agents and visa scams, avoid wasting your time and money in the wrong places. Consult Oxford Travel and Tours for professional, honest, and transparent travel solutions. #CanadaVisa #VisaScamAlert #travelgoals #VisaConsultants #visaservice #studyabroad

OXFORD VISA CONSULTANT
OXFORD VISA CONSULTANT
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 13 August 2026 14:00:00 GMT
192218
5850
85
278

Music

Download

Comments

mughasb01
MUGHAL Sb 🇨🇦 :
Canada ka kiya 2.5 nahi 80 lakh ya 120 lakh chahiye 😁
2026-08-14 08:34:09
13
tiktoktigers6
tiktok tigers :
Allah pak apki seri pershni dor famye Bhai a pink lazmi madd kerny
2026-08-13 17:55:21
17
user4134159972363
user4134159972363 :
Canada jany k lia 70 say 80 lakh Ruby lgty and study visa best hain
2026-08-14 06:48:01
5
awaiskhan95180
Awais khan :
bhai spain janay k chakar mein mein agla 11 laakh le k bhaag gya
2026-08-30 15:26:27
1
samigoraya2018
️ :
canada done base ha to bolo
2026-08-29 06:15:38
1
sharybabary
shary babary :
2 lac 50000 may canada chala jata hy.l ? at least app sochnay kai bajaye guide krdye protocols ...
2026-08-17 12:06:14
1
aqsa__khan213
I am nothing :
Bhai apko ajar mily ga. lakin Jo Kise ka Haq khay. astagfirullah qaber me pta chly ga usko.
2026-08-20 15:44:17
1
decent.khan59
decent khan :
I'm interested in UK, but how?? kindly guide
2026-08-24 16:27:02
1
hamzaliaqat474
Hmza.Hamzii.. :
location APK office ki??
2026-08-14 09:33:11
3
hakumar5
ح :
yar koi mujhy bhi visa de do
2026-08-14 18:39:29
2
arslan.commando6
Arslan Rajput :
kahtay ha Canada ka to work parmat he nahi hota
2026-08-29 20:17:08
1
khalid.mahmood0770
Khalid Mahmood :
beoe sy register hai
2026-08-29 11:44:13
1
hammadzai793
Hammadzai793 :
wo jo video me bola hai kuch sochty hain wo dikha dein sir kya socha.
2026-08-22 02:45:44
1
iqbalahmed150
Iqbal ahmed qurashi :
butcher line ka visa mil sakta hai kya
2026-08-15 03:26:09
1
dr..asif2
Dr. Asif :
canada ky liye sirf embassy ki fee chahiye hoti hai. iskay ilawa consultant fee chahiye hoti hai jo apkay documents ready kartay hain.
2026-08-14 19:19:21
4
mhafeez723
محمّد حفیظ :
sir g UK ka visa lagwa den
2026-08-17 22:45:07
1
asimrajput384
Asim Rajput :
assalam o alaikum
2026-08-14 15:09:33
2
shahbazmunir155
user8178352469562 :
👍👍👍👍👍
2026-08-14 21:01:12
1
user6288530220636rabi
Fearless Mindset ✴️ :
koi bat nai new start krein bhai
2026-08-13 15:05:25
2
mr.sheharyar
S...H...E...R...Y :
sir apki bht videos dekhi hen lkn asay bht kam log hen jinki age around 25 years ho. kya age issue b hota he?
2026-08-13 14:56:46
2
xxxxxusmanxxxxx
M@@N :
sir Meri age42 kesi county ka visa lag sakta hai Europe ke
2026-08-14 09:41:46
1
s1era9
Aaaaww :
Same here 4time rejection
2026-08-13 17:02:44
1
umer31120
UMER :
Kon ha agent name bi batoo
2026-08-13 14:49:45
1
To see more videos from user @oxford_travelandtours, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About