@hhc_official_7: Replying to @user9151314294661 3 C-sections and still dealing with a stubborn lower-belly pouch? It’s not always just fat. ⚠️ Loose skin, weakened abdominal muscles, and changes after pregnancy can all play a role. Stop starving yourself find the real cause first. ❤️ Educational content only. Individual assessment is recommended. #bellyfat #csection #fyppppppppppppppppppppppp #foryou #drtanjeenasohail
Homeopathic Health Care
Region: PK
Thursday 13 August 2026 17:55:04 GMT
Music
Download
Comments
arish Mugal ,🥰🥰🥰🥰 :
Sam Mayra bhi ya hi msla ha
2026-09-05 05:14:53
0
. :
same mera yhi msla ha sister mujhy bi bta deen
2026-08-14 13:17:40
5
Mrs. Sidhu😊 :
phir isko kasy kam kren mera to 1 he c section howa hy 3 sal ho gay but lower bally zaida ho gaya hy .. 🥺
2026-08-16 06:14:42
1
ali :
aao mra ist c section weight all over gain ha ar tumy ka pouch bna plz guide me 20 kg gain hua
2026-08-16 10:25:38
1
Zarmena Khan :
yar mjhy b bata dy weight loss k liye please 🙏🏻
2026-08-14 06:39:49
1
saimo :
same Mera b 3 c sanctions k baad latk gya hy bht please batein Khana Tu bht Kam khti hn
2026-08-14 15:50:24
1
Mom to be Ibrahim 💜 :
mjy bh bta Dyn plz plz
2026-08-13 23:02:24
1
Gujjar sab :
API mujy waight loss k bta dy first c section hova
2026-08-17 04:47:15
2
Chanda Malik@67 :
AoA sis muje b w8 kam krna ha belly fat bht ha age 30 or wait 63 ha
2026-08-14 12:48:31
1
Umme Huzaifa :
mera b c section hoa us k bad pouch ban gaya hy plz ap koi treatment btain ap k pas ana chahti hon check up k lye
2026-08-16 09:34:09
1
راجپوت :
bally km krne k lye Kuch btaye
2026-08-14 05:58:11
2
Queen 👑 shazadi :
plz muj ko Bata du kesa Kam hu dawai Bata du
2026-08-13 20:35:40
1
Zainab Collection :
weight gain nhi kiya lekin belly pouch ban gya hai stitches ki jaga nazar nhi aati Mera dusra c section hua hai
2026-08-14 15:58:59
1
Jaiyanna de Jenna :
How to order?
2026-08-13 18:45:27
1
ayaan ❤️ :
number de do apna mujhy bhi chahiA
2026-08-14 04:56:34
2
سمیع کی زوجہ :
plz mujhe bh btadain belly fat bht hogaya c section k bd
2026-08-15 18:16:44
0
Kabeer Rehman :
Kisi ny use ki review kry
2026-08-19 09:23:50
0
teray bin 💔 :
how to order
2026-08-14 07:49:52
1
Romantic foji :
konsi tblt hn yeh
2026-08-26 02:20:30
1
M.Naik :
plzzzz mjy bhi batain meri condition bhi asi Han Jo ap bta rahi Han r w8 Mera 95kg ha
2026-08-30 11:26:30
1
♡ :
price
2026-08-24 16:17:20
0
♡ :
Mam ma ka nam ba syn ya bta syn ap sy mile gi to kesy mile gi
2026-08-24 16:17:14
1
💯Jarar Haider💯 :
Ap sy kisy rabta hogs
2026-08-27 07:40:20
0
Shazi💕 :
apka clinic kidr ha
2026-08-24 15:29:23
0
Amna Akram :
solution???
2026-08-14 11:21:49
1
To see more videos from user @hhc_official_7, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.