means spike after taking any such thing is common both in diabetic and non- diabetes... please share spike safe duration, for how much time the spike is safe for your body?
2026-08-31 06:52:54
0
Waqas :
sugarcane juice par video bnae
2026-08-30 06:24:19
0
▁ ▂ ▄ 𝐈 к 💢 :
spike tu her khane ke baad ata hai, if u can walk around u can control it
2026-08-14 13:46:29
75
💫✨ماروی✨💫 :
Mera 7 month pregnancy chal raha hai or mujhy baby sugar btai hai dr ne dinner se phly 87 thi or dinner k bad 162 ai hai
2026-08-19 21:42:59
2
Fatima, ❤️ :
sir main pichly aik month s daily mango shake pee rhi hun 😳
2026-08-17 06:38:12
16
حماد آرائیں ♟️ :
me to ek time me 3 4 glass Peeta 😂
2026-08-15 17:29:13
30
نیناں🎀 :
mea pre diabetic hnu dapa tablite ly rahe hnu 4 month se kya ya tablite bhtr ha mery lya
2026-08-18 15:34:37
0
Mah@ Adil :
mare hb1c 5.28 aya ha it's normal
2026-08-14 18:29:17
6
Dua Asad :
spike krny k bd agr khud he control ho jye to mdcn ki need h?
2026-08-14 13:59:51
4
Zainy Gujjar007 :
Or agr ak dum sugar Ak dam low ho jayi or bnda chakr kha ky gir ny wala ho tu oska koi elj
2026-08-14 16:30:08
7
Sabir :
gurr ka bhi bta dain plz
cheenibki jga gurr use kr skty hn
2026-08-21 03:53:38
0
Junaid Irshad :
One mango in one glass of milk is too much this fine for 3 glass
2026-08-22 17:13:07
1
My Life Z🫀🥀 :
sar Mari HBA1C 5_6 ha kia ya normal ha
2026-08-17 21:18:24
0
*✿★͙≛͙⃝Wejeeha≛͙⃝✿★͙* :
video deakh k yad Aya mango paray Han .. ma aye juice bna k pee k
2026-08-18 08:21:18
0
Sher Zaman :
fibr kaya LA es ka bad protein ma kaya LA plz
2026-08-14 06:15:12
13
م م :
to matlab kuch na khaye?
2026-08-18 11:53:36
0
Naeem Khan :
جوس نہ پیئیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھل کھانے کی لئے پیدا کئے ہیں 👍👍
اللّٰہ تعالیٰ کی حکمت ہے ۔۔۔ قدرت کے نظام کے خلاف جب بھی کوئی عمل ہو گا تو لازمی ردعمل ہو گا ۔۔۔
2026-08-14 07:19:42
12
FatimaNoor :
kuch b nhi khain,,,,,,,
2026-08-14 00:41:36
10
Emokhan :
mera hbac1 5.7 aya h
2026-08-18 10:41:56
1
Bakshu Brand :
Salam, Sir pregnancy ma konsy fruits khany chiye is season m jin ma sugar level zyda na ho?
2026-08-17 08:29:33
0
RB salon Talagang :
Bhai smjh nhe ai ky shuger zayda hui ha ya kam hui ha..??
main Ami ko bna ky deti hon roz is Liye pouch rahe..
UN ki bhi high Hoti ha shuger
2026-08-16 13:46:37
0
Aqsa Arain :
Device name ?
2026-08-16 15:03:05
3
Dua Chaudhry :
Mera husband bohat kanjoos tha paisey kharch karney k muyamley mein .ooper se main pre diabetic houn.to wo kehta mithai nahi khani cake nahi coke nahi ice cream nahi pizza nahi shawarma nahi Khana 😳
2026-08-17 14:31:25
0
almirarslan0 :
Ma pre diabetic patient hn mjy kia krna chahye ye reverse ho jay
2026-08-14 21:51:58
1
To see more videos from user @dryasirihsan, please go to the Tikwm
homepage.