@wais_andi_karim: #story #4u #lewatberanda #xybca #fypppppppppppppp

Wais Andi karim 
Wais Andi karim 
Open In TikTok:
Region: ID
Friday 14 August 2026 07:00:51 GMT
250609
16209
332
3260

Music

Download

Comments

farnafit0
f&...... :
siapa disini pacaran nya teng putus sabung putus lg nyambung lg🤣🤣🤣🤣
2026-08-25 07:11:53
6
moharifuddin2
Arif.muhammad👜 :
Siapa di sini yg pacar nya kayak musuh
2026-08-20 03:47:56
13
yahhaj7
diah🦋 :
kmi klo berantem sama" ngeluarin isi hati 😭 TPI hbis tuu baikan lgii, seolah" GK terjadi apa" lgiii🤣🤣 sehat" yaa sayangkuh gantengkuh🫶🏻🤍
2026-08-25 12:18:37
3
dexmimi_0
dexmimi0 :
knpa ya dalam 3minggu ini dia sama aku ga berantem lagi ??biasanya 1 jam aja ga berantem rasa hambar ni hidup kali ini apa dia ada cwek lain atau gimana ya ga pernah ngajak berantem lgi😳
2026-08-30 00:45:31
0
asyifah_syahrani
cipaaa🤍 :
iyhh lahh sayang🤍😘😭
2026-08-28 09:06:22
0
yosepjh9
Yoseph,Gntg✔️ :
2026-08-28 04:20:06
0
libra99492
Libra994 :
aku dn psgnku😁
2026-08-29 17:31:50
0
ulfhajhy0
☁️sygk_Ku☁️. :
ini aku putus nyambung putus nyambung 😅🤣
2026-08-28 14:48:44
0
tyatik4
@ Ty Atik🍒 :
😂😂Tapii seruuu
2026-08-27 04:55:16
0
naylaila_0
CEWEK BRENGSEK🐍" :
[Stiker] kacau"
2026-08-27 05:31:01
0
arrmah_22
𝓐𝓻𝓶𝓪𝓱𝓱✨ :
anak pertama + anak bungsu😂🔥
2026-08-25 11:21:45
4
user418361363
User :
Paling enak klo berantem langsung main 😂😅
2026-08-23 10:23:48
1
yurheycancerleo_620
@YuRheyCL620🇲🇨🇵🇰 :
ini aku dan pacar ku ..setahun bersama isi nya LBH byk ribut dan kemarin ribut di blokir 3 hari di buka lagi . padahal dia blg kita berpisah selama nya..aku iya kan saja,,Krn udh sring gitu ..nyata nya balikan lagi ..ga prnh mau bnr" pisah ..😂
2026-08-25 09:54:19
0
angga.tompok
Daeng•Tompok :
tiap hari bertengkar tpi sma" takut kehilangan😁
2026-08-22 18:07:47
5
nirmayanti19_
Cimma :
Bukan pacar tapi suami🤣🤣😭
2026-08-28 13:49:00
0
mirairah002
Siapa saya😅 :
😂😂
2026-08-21 10:31:01
0
zakila.halim
Zakila Halim :
begitulah syg
2026-08-27 04:25:13
0
vanda_273
**✿❀🌿🐼🌿❀✿** :
mau tag sp?sejak lahir d dunia ini blm pernah pcrn😔🥹
2026-08-14 10:46:15
1
azwiiwiialifff
🕊️Kak'Cinta🕊️ :
di posisi ku ,saat ini 😄
2026-08-26 05:55:54
0
ruslanjumariah4
rasma :
halo kaka
2026-08-25 14:37:57
0
chalia_baco01
Chalia :
inimah sama kayak saya sekarang pun lg berantem ntar baikan lg itu trus kerjanya😂😂🤦
2026-08-26 14:09:18
0
dedekmanissmu
𝕮𝖎𝖈𝖎 𝖒𝖆𝖙𝖈𝖍𝖆🍫❤️ :
izin tag pacar halal ku alias suami ku😂
2026-08-31 10:38:43
0
dina_08.2
dina :
ini aku banget😅apa lagi sama sama api jdi meladak 😅tapi ujung-ujungnya saling minta maaf😅
2026-08-30 07:20:47
0
urang.piliangko
Tuan putri ♌ :
capek
2026-08-25 16:14:56
0
To see more videos from user @wais_andi_karim, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

##Relationshipတစ်ခုhealthyဖြစ်ဖို့  အရမ်းကြီး perfect ဖြစ်ဖို့ မလိုပါဘူး။ ဒါပေမယ့် တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် မှန်ကန်တဲ့ပုံစံနဲ့ ဆက်ဆံတတ်ဖို့တော့ လိုပါတယ်။ ပထမတစ်ချက်… Respect (လေးစားမှု) ချစ်တယ်ဆိုတာက တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် control လုပ်တာ မဟုတ်ဘူး။ သူ့အတွေးတွေ၊ သူ့ခံစားချက်တွေကို လေးစားပေးနိုင်ရပါမယ်။ ဒုတိယတစ်ချက်… Communication (ပြောဆိုဆက်သွယ်မှု) နားမလည်တာတွေကို တိတ်တိတ်လေး မသိမ်းထားပါနဲ့။ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ပွင့်ပွင့်လင်းလင်း ပြောနိုင်ဖို့ လိုပါတယ်။ တတိယတစ်ချက်… Trust (ယုံကြည်မှု) Healthy relationship တစ်ခုမှာ အမြဲစောင့်ကြည့်နေဖို့ မလိုပါဘူး။ ယုံကြည်မှုရှိရင် စိတ်အေးချမ်းမှုလည်း ရှိလာပါတယ်။ နောက်တစ်ချက်က… Support (အထောက်အပံ့) တစ်ယောက်က အခက်အခဲကြုံလာတဲ့အချိန် ဝေးနေမယ့်အစား ဘေးမှာ ရပ်နေဖို့လိုပါတယ်။ Relationship က တစ်ယောက်တည်း ကြိုးစားရတဲ့အရာ မဟုတ်ဘူး။ နှစ်ယောက်လုံး တူတူကြိုးစားမှ Healthy relationship တစ်ခု ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။ နောက်ဆုံးမှာ… တကယ်ချစ်တဲ့ relationship ဆိုတာ perfect ဖြစ်နေတာ မဟုတ်ဘူး။ အမှားတွေရှိနေတောင် တူတူပြင်ဆင်ကြိုးစားနေကြတာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ #
##Relationshipတစ်ခုhealthyဖြစ်ဖို့ အရမ်းကြီး perfect ဖြစ်ဖို့ မလိုပါဘူး။ ဒါပေမယ့် တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် မှန်ကန်တဲ့ပုံစံနဲ့ ဆက်ဆံတတ်ဖို့တော့ လိုပါတယ်။ ပထမတစ်ချက်… Respect (လေးစားမှု) ချစ်တယ်ဆိုတာက တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် control လုပ်တာ မဟုတ်ဘူး။ သူ့အတွေးတွေ၊ သူ့ခံစားချက်တွေကို လေးစားပေးနိုင်ရပါမယ်။ ဒုတိယတစ်ချက်… Communication (ပြောဆိုဆက်သွယ်မှု) နားမလည်တာတွေကို တိတ်တိတ်လေး မသိမ်းထားပါနဲ့။ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ပွင့်ပွင့်လင်းလင်း ပြောနိုင်ဖို့ လိုပါတယ်။ တတိယတစ်ချက်… Trust (ယုံကြည်မှု) Healthy relationship တစ်ခုမှာ အမြဲစောင့်ကြည့်နေဖို့ မလိုပါဘူး။ ယုံကြည်မှုရှိရင် စိတ်အေးချမ်းမှုလည်း ရှိလာပါတယ်။ နောက်တစ်ချက်က… Support (အထောက်အပံ့) တစ်ယောက်က အခက်အခဲကြုံလာတဲ့အချိန် ဝေးနေမယ့်အစား ဘေးမှာ ရပ်နေဖို့လိုပါတယ်။ Relationship က တစ်ယောက်တည်း ကြိုးစားရတဲ့အရာ မဟုတ်ဘူး။ နှစ်ယောက်လုံး တူတူကြိုးစားမှ Healthy relationship တစ်ခု ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။ နောက်ဆုံးမှာ… တကယ်ချစ်တဲ့ relationship ဆိုတာ perfect ဖြစ်နေတာ မဟုတ်ဘူး။ အမှားတွေရှိနေတောင် တူတူပြင်ဆင်ကြိုးစားနေကြတာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ #

About