Bhai ya ap wasa bii explain kr skty thy song khrab krna zyada zaruri tha Kya 😂
2026-09-04 17:22:10
1
ع💸 :
Why im blushing?😭
2026-09-05 12:51:18
0
Beauty shine eyes queen🐠🦚🧿 :
Qismat achi h bhai iski
2026-08-14 10:57:25
481
Ayeshaa🦋 :
She is so lucky 😭
2026-08-14 12:36:13
550
زوجہ 🙊 مذمل ❤️💍 :
apki sister bht cute he bro
2026-09-05 10:25:30
0
emaan :
wallu nhi iska husband boht acha mard hai kisi Naik maa ki ulad his ko orat ki izat ka pta hai🥰🥰🥰
2026-08-16 13:07:46
4
Shifabeautysalon :
Allah aesa shohr mujhe b de ameen😂😂😂
2026-08-15 12:06:37
242
💟 :
NASEEEB 🫠🙌✨️
2026-08-15 11:23:40
140
Dilawaiz _Butt_8002 :
pahle to log kahtay hain ki biwi se Pyar karna chahie aur agar mard karne lag jaaye to fir ine lokgeet itna Pyar kyon karte ho mujhe samajh nahi aati Kya chahte hain
2026-08-14 15:22:05
73
tanhai34786 :
Allah apko hmesha Khush rakhy🥰
2026-08-14 10:51:30
170
🦋 مہین میرزا🦋 :
or pher whoi bulandi hasil krta ha Jo apni orat se mhbt krta ha 🥰
2026-08-14 17:55:37
123
DaNiii :
Bhoooooooot khush qismat Mashallah
2026-08-14 09:54:14
68
🚩✌️🥷☠️Baloch ☠️🥷✌️🚩 :
walo is tha best 🥰🥰
2026-08-14 15:20:36
10
Afssana :
Allah hr beti ko mukhlis humsfr dy 🥰
2026-08-14 15:34:13
23
heer :
voice achi h 😁
2026-08-15 04:53:58
5
Bilal Shinwari :
my husband say it's ai
2026-08-16 22:42:56
1
𝓚𝓱𝓪𝓷 𝓚𝓲 𝓓𝓮𝓮𝔀𝓪𝓷𝓲💕 :
uff your voiceee hyaaa alaah jeee☺️
2026-08-14 15:50:43
6
Sounjan1001 :
nice voice🥰
2026-08-14 16:35:47
5
ف 🤎 :
Ye side mai kia hai😂
2026-08-14 22:20:19
13
? :
mujhe sharm arhii hai path ni Kyu😅
2026-08-15 20:28:54
34
حسبنا اللہ ونعم الوکیل ☝🏻📿💖 :
Just Social Media Love
2026-08-17 19:40:59
6
malik :
mashallah Allah aapko Khush rakhe Allah nazre bad Se bachaye
2026-08-14 09:59:40
25
Umme Hania Saif :
ap dono buht peyary he duniya ko churo🥰🥰
2026-08-14 16:20:29
7
To see more videos from user @ahadkhaan2423, please go to the Tikwm
homepage.