sy keje as housekeeping kat 5 ⭐ hotel in kl. tilam brand kingkoil, topper, duvet and pillow semua guna feather goose ye. linens from 100% cotton
2026-08-14 10:12:41
245
🌷نور :
saya pun suka pkai duvet...🥰 biasa beli duvet cover kt Ikea jer...murah sket.. Kalau beli jenama lain yg ada kt mall contoh mcm Favorita...rasanya mcm lgi mahal.
2026-08-16 10:03:22
5
💕 :
Jadi katil single tak kan nak pakai size queen kott
2026-08-16 09:33:23
2
M22M :
Akhirnya.. Persoalan aku n wife terjawab... Hahahaha.. Patutla katil diorg selesa nk mampos 😊😊
2026-08-15 17:53:49
6
Random Riri :
tp kalau duvet pkai 1 size bigger then have to buy the cover separately from the bedsheets. 😶🌫️alamatnya pakai putih je la
2026-08-14 13:21:05
6
AreMeen :
try brand gaias hypersoft tencel confirm tidur tak bangun²
2026-08-18 09:17:49
4
Paquicing :
katil mcm ni tak elok pakai kat rumah kak, takut nnti malas nk bngun kerja 😂
2026-08-16 14:07:01
1
Ina RT :
Sy pkai bantal bulu angsa. tilam simmon n duvet
2026-08-20 09:18:26
1
shahinaaz :
bantal pakai down goose. segarrrr je bangun pagi
2026-08-21 05:47:36
1
ferfluryy🪽 :
lepastu diaorang guna sabun apa ek, sedap siot bau
2026-08-15 16:19:42
1
Babah Nadeem :
dulu keje bahagian bedding,sampai skarang aku tk boleh move on dgn microfibre pillow brand chester..mana pegi laa brand tu skarang😭cari sepelusuk malaysia dah takde..
2026-08-16 09:41:57
6
Aril_90 :
Xpala katil biasa pun susah nk bangun subuh kalau yg ni mmang ghaib terusla😅
2026-08-17 09:14:43
6
hctvjbu :
klau katil king size nk beli size apa😭
2026-08-14 13:52:28
1
syahmiabubakar :
mana beg kuninggg
2026-08-16 13:01:39
1
Farah(Nfmt) :
katil kat amari spice penang best gila. mcm spring tp lembut jer. letak kelala kebulan terus...
2026-08-27 15:30:22
2
Hana Uda :
dye ade lubang dorg cuci yg dalam je biase hotel buat gitu luar tak cuci selagi tak kutur gelas ko pun dorg cuci pakai air dalam tandas aje fakta ya bkn dye suh dapur yg cuci tidak no. no. yaaaa guy jgn minum la gelas tu bawak jela gelas sndri
2026-08-20 08:38:20
0
faridadli🍅 :
yang jenis tidur atas lantai terus ni pun kadang terbabas, kalu tidur atas tempat lembut-lembut ni tak tahulah guane balas jadinya 😆. no bantal no selimut.
Saya pakai set cadar hotel brand Sherralinen.. mmg set hotel betul sbb diorg pun ada supply dekat hotel 5star.. bantal duck feather, microfiber semua empuk 5star hotel punya..lagi best topper die..filling goose feather..mmg premium 5star hotel😇😇try la
2026-08-27 14:15:24
1
adelwanie :
Kalau super king, ada ke besar lagi ? Cadar apa yg lebih baik dari pro modal ? Tencel skrng pon thread dia x sehalus sblm2 ni.
2026-08-15 10:05:19
3
Najiha.J :
memang beza tuu. comforter tebal boleh jadi Toto terus. kalau nak macam hotel pakai duvet laa
2026-08-15 14:24:52
0
Lapor :
Katil king pakai duvet apa
2026-08-20 12:15:27
0
Jiran kau :
Kite nye pkai kain gebor aje😂
2026-08-25 07:26:26
0
asyrafonn :
Tak payahlah duvet kalau cuaca macam Malaysia. Lain lah kalau rumah jenis 24/7 aircond pasang.
2026-08-22 02:33:50
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm
homepage.