@.world.phycologist: Fotgi wale ghar jaane ke 8 aadaab ✨💯🥺...... #fyp #foruyou #pscycologist #motivation #kashifalishah

🌍 World Phycologist💢
🌍 World Phycologist💢
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 14 August 2026 09:48:44 GMT
111795
5487
167
518

Music

Download

Comments

tahiraabbas125
TahiraAbbas125 :
gaon mai jab tkk glay lgg k wa wella naa krain afsos Qabol e ni krtay log aitraz bna lete hn k chup kar k baith gei
2026-08-14 11:07:02
20
xyz567132
xyz567 :
بھائی آجکل کوئی بھی دھاڑیں مار کے نہیں روتا لوگ صرف تماشا دیکھنے آتے ہیں
2026-08-15 05:36:11
13
apnayrabbkiladli
Apnay RABB ki LadLi :
میرے ابو جی جب فوت ہوۓ تھے تو میرے ننھیالی رشتہ داروں نے آتے ہی چاۓ مانگ لی تھی۔۔ باہر میت پڑی تھی اور اندر کچن میں چاۓ بناٸی جا رہی تھی۔۔
2026-08-15 11:56:55
12
raziasultana1711
Razia sultana :
sachi bat. he
2026-08-14 12:17:00
5
awais.alvi41
@ Awaisalvi :
yeh sara dhong rishtedar nchatey hei
2026-08-14 15:00:41
6
babar.hassan28
Babar Hassan123 :
Bilkul sahi kaha Kashif bhai
2026-08-14 15:58:13
7
www.amna.comk
khadijah fatima :
hmary khandan m to frz h chae bnana🥺🥺
2026-08-17 05:57:46
0
irsa.azam3
Irsa Azam :
mujhe aik bat samajh nhi ATI k Jo log humen bilkul Pasand nhi krte humenaloom bhi HOTA hai k unhen humara dukh Khushi dete hai who bhi humare samne chhati peeti peet kr RO rahe hote hain or humare dukh me humen gale Laga kr humen tassali dete hain is dikhawe k Kya mylb
2026-08-15 03:12:45
5
user8219682740221
Aman malik :
good massage
2026-08-14 15:30:16
4
syco2728
foji Ki wife pathani :
Maire baba fuoth Howe AJ 18 din hwe 😭 us din Samaj Aya humara ghum serf humara ha kesi ko koyi afsos nhi Har kesi ne apna rang dekaya samne Maire baba Ki miyuth Pari ti aor log humare gar humare kichin Mai khane Kha rahe te Maire baba K Lage podo Ki pal sare torr deye kuch nhi Bacha K chora😭 kesi ne bola Maire ammi ko moje baghir chine K chaye bna K dy kese ne salan Mai chkin peace mange
2026-08-17 07:43:37
0
sadia119gmail.com
Sadia :
bilkul
2026-08-17 10:16:32
1
rose689102
🌹 rose 🌹 :
مجھے دوسروں کے گھر چائے پینے میں شرم اتی ہے لوگ پتہ نہیں کیسے میت والے گھر میں جا کے کھانا کھاتے ہیں اللہ سب کو ہدایت دے آمین ثم آمین 🥺
2026-08-16 01:44:32
4
zamar883
Anya :
right
2026-08-14 10:01:58
5
fariha.jan.fariha
Fariha jan farihajanfariha317@ :
blikul Bhai jab Meri mama foth hui na to pehle din ase the sab khala mamo sab rishtedar ke sab mar hi jay ge lekn agle din hi bjay hum sab behn Bhaio ko hosla de wo kha pi Rahe the Jese Yaha palti horhi hy
2026-08-14 22:56:40
3
devdas_97
DASS_97 :
🌹❤️🌹
2026-08-14 17:37:32
4
bhai.g5798
Bhai g :
2026-08-14 18:03:32
3
rabeesakhankaaashiq
RABEESA KA AASHIQ O DEWAANA :
Ksi ko koi ADAB ni aaty bahi log to forgi waly Ghar MN b aour hamesha ja k safai dekh lety hain both afsos hota Ami Abu ki fotgi MN hum unki baimar halat ka khyal rekhy ya safaiya log aaty e khud e gand dal k shafi km Hy yh wo
2026-08-15 17:57:28
1
usmanshaikh3635
usmanshaikh :
righy
2026-08-14 20:57:32
1
mrs.muneer0
mrs.muneer0 :
right
2026-08-14 14:45:09
1
ahmadmeyo22
پتوکی 🤗💕 :
[Sticker] ❤️
2026-08-14 15:01:33
1
hassan42644
prince Abu huzaifa, :
right 👍👍
2026-08-14 10:32:38
1
viranionkiqueen
ziddi pathani :
right aysa hi hy
2026-08-14 11:30:32
1
jabraan_777
Jabran :
100%truth
2026-08-14 18:48:56
0
To see more videos from user @.world.phycologist, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About