@kratosparpu: niat tulus harapan mulus🤣🥀

Kratos Parpu
Kratos Parpu
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 14 August 2026 14:39:13 GMT
339781
48638
349
14330

Music

Download

Comments

azfrzkwn8
لت :
tak kena takpa kalau kena makan tak lalu
2026-08-15 00:43:40
1332
senggonaapi
doi :
They ain’t ever have to analyze IG note lyrics at 3 am💔
2026-08-15 04:19:32
1140
syazamir22
Syaz :
Pakcik tak pernah rasa kita dah last text, then text lagi.
2026-08-15 07:10:02
251
mohd_ashriq
F :
pakcik belum merasa era cekodok 🤣
2026-08-15 00:22:08
231
marwhatt7
marwhatt :
ayat hg mmg win mamuu
2026-08-14 15:23:45
82
krul._
K :
pakcik tu belom rasa lagi dimana masak cekodok pun jadi isu🗿 dimana stndrd TikTok dijadikan panduan hidup bukan alquran Dan Sunnah
2026-08-15 01:20:30
129
fvngfinity
Fang :
pakcik takde kat era love bombing
2026-08-15 04:14:38
36
justhizami
JuStHizami :
pakcik xpnah kna lgi “awk terlalu baik”
2026-08-17 08:13:54
15
444yiee_
444yiee_ :
pakcik tu dia tak duduk lagi side kalah masa talking stage
2026-08-15 06:03:58
12
zackthebrawler
Zack :
Banyakkan tengok filem 80an/90an. Diorang lalui benda sama jugak, tapi sesuai ikut zaman tu la. Hahahahaha
2026-08-15 06:49:22
67
mohdafiq.sy5
mohdafiq.sy5 :
“Nak seribu daya, tk nk takpelah😌”
2026-08-15 10:33:23
7
chyuupie
૮ ․ ․ ྀིა Chewii ♡ :
Pakcik tak merasa lagi. ‘I love you but not in romantic ways’ cakap jelah kau suka perhatian aku je
2026-08-15 14:41:22
10
battosai18_
HEHEHE_ :
pakcik tak rasa mcm mana mesej awek tapi awek tu dry
2026-08-15 06:44:44
13
slyfoxgirl__
⋆. 𐙚˚࿔ 𝒞𝒽𝑒𝓇𝓇𝓎 𝜗𝜚˚⋆ :
Aku rasa dorang pernah je rasa semua tu tapi dulu kan takde istilah macam sekarang ni😂
2026-08-15 05:30:47
6
akumiaadrianna
𝄞 Mia Adrianna SG༉ .ᐟ ★ :
Pakcik tk lalu era avoidant attachment sbb dia ada otak, hati yg setia dan gentleman.. tk lari dr masalah.
2026-08-15 06:14:00
10
aqilzai.zz
aqilzz_ :
pahal zaman skrg semua fomo nak jd avoidant
2026-08-15 01:20:11
12
To see more videos from user @kratosparpu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About