@dailytalktv: الٹراساؤنڈ کے ذریعے لڑکا یا لڑکی معلوم کرنا اسلام میں بالکل جائز ہے؟ قاری صہیب احمد میر محمدی کا موقف سنے #UltrasoundInIslam #QariSohaibAhmed #IslamicRuling #IslamAndScience #IslamicFatwa
hum orten es lye b ultrasound krwati hen k hme baby k shopping krne hoti h
2026-08-16 06:41:42
33
🌹 T Sain R🌹 :
meny is Liye Altra sound krwaya tha k mujhy ye pata chly k beti Hy..
qk Meri khawish thi or Mera yakeen tha k Meri pehli olad beti hi hogi...
and shukr ALHAMDILLAAH asa hi huwa so I am very happy 😊 shukr ALHAMDILLAAH mola PAK
2026-08-15 17:02:45
27
afzal shaikh :
jisko Allah 10 Saal bad oulad de Banda Puch ni skta shopping ki Waja se
2026-08-17 17:05:52
15
★𝚖𝚊𝚖𝚊 𝙺𝚒 𝙹𝚊𝚗 ★ :
mjhy beti chahye Please sb Dua kry mojza hojaye beta btya Allah pak beti dy mjhu
2026-08-17 18:25:37
16
Huma Saleem93 :
nh Bhai is liy PTA krty han k shopping krni hoti h.ye na ho k shopping baby boy ki KR ho girl jay.ya shopping baby girl ki KR lo or ho boy
2026-08-14 20:02:54
15
gulrukh :
men to is liye pta karna chati hon takye us hissab sy kaprye lon🥰🥰🥰
2026-08-17 15:09:14
8
malaika ali :
me to beti k liye taras rhi hu plz sb dua kren Allah pak mje beti je c rehmat s nawaz den aameen dil s dua kr den sb plzz 🥺🤲
2026-08-16 12:46:22
7
🌹شہزاد کی زوجہ 🌹 :
new born baby ki Ek jesi b ho skti hai shopping 🥰
2026-08-18 06:31:15
5
Gujjar....1 ✊️ Jaan 👉(S)👈❤😘 :
جزاک اللہ خیر الشيخ صاحب ❤️
2026-08-14 16:35:31
15
Huraira اکبر :
me to is liye Dr se puchti hu k me kapre khareed sku, larki ya larke k bs
2026-08-15 10:25:04
3
🦋 FaTyma💫FaTy🦋 :
aray m tw beti k lye maray ja Rh Hu Allah mjhe beti de de
2026-08-18 20:02:02
3
💫A❤️H✨ :
mara 8 month chal Raha Hy aby tak pocha ni Hy aby irada ta weasy jhot ni bolty magar ab insha Allah ni pochngy Jo Mily ga alhmduli Allah 🥰🥰🥰
2026-08-18 06:04:42
2
Amir ki Jan hun🫶🌹 :
mne tu beti ki Khushi k Liye Altra sounds krwaya alhamdulliah doctor ne beti hi btai or hum bhut khush hai or mra chota beta b khush hai k us ki bhen aye gi
2026-08-17 18:03:49
0
gull.e.lala :
Alhamdulillah meri 3 betian hen 3 bar hi hosh me any pe pata chala.... Alhamdulillah hum Khush hen apni Zindagi me....🥰🥰🥰
2026-08-14 18:10:23
9
❤️CH♠️Rashid Cheema❤️🇵🇰 :
in k sath main ne ek he flight ✈️me in k sath wali seat py sfar kiya hai. boht achy insan hain. ❤️❤️❤️❤️
2026-08-17 16:47:09
5
Talha Uzar46 :
ماشاءاللہ بہت خوب جناب اللہ تعالیٰ آپ کو سلامت رکھے آمین
2026-08-15 06:04:37
3
Bint_e_hawa :
nai beti ki ziyada kushi hay
2026-08-19 05:44:21
2
★𝚖𝚊𝚖𝚊 𝙺𝚒 𝙹𝚊𝚗 ★ :
please Allah tu sunta h na mjhy beti dy dy please pyary Allah mn kasy magon KY tu jaldi sy sun ly please mjhy be aib zindgi waly beti ata krdy ameen bol do sb
2026-08-17 18:26:38
0
aslamgorayajutt :
بیشک
2026-08-17 13:11:15
1
Fahad092515 :
Meri aik bati hay or Mai bohot Khush naseeb Hun bati Kai ana ki waja say Mera halat bohot bohot achay ho gay hay
2026-08-18 09:08:24
2
Bint_e_hawa :
beati too rehmat hay or rehmat ka hisab nai hota
2026-08-19 05:44:49
3
Zahid khan :
@mashallah Qari sahib
2026-08-15 09:40:40
1
Malik Sadiq Malik Sadiq :
ماشاءاللہ جزاک اللہ
2026-08-16 03:29:23
1
meno :
Masha Allah qure sab
2026-08-14 17:56:44
3
Hafiza Shahana Arts :
g esa hi h
2026-08-19 06:43:57
1
To see more videos from user @dailytalktv, please go to the Tikwm
homepage.