jgnlah video² mcmnie. aku naik resah ending dia. ada yg elok ada yg mcmnie
2026-08-27 10:58:13
268
Aisyah Sakinah :
Sy setiap kali trend ni.. hati sy akan berdebar sehingga part in jannah tu kalau meninggal aduh.. sayu terus hati.. ade yg buat trend masih berdua hati rasa sedikit lega.. salam takziah kepada smua pasangan yg telah berpisah di dunia
2026-08-27 06:05:30
93
mi_n0 :
Stop this trend pls
2026-08-29 07:26:35
1
Zyraaaa :
bukan kak bukan mcm ni trend nyaa
2026-08-27 05:18:57
43
Razia_g :
And when two people are loyal to each other time will cheat🥹😭
2026-08-27 05:56:11
28
cwksundae :
gara gara lihat trend ini,dan banyak komen "laki laki baik cepet banget di ambil" aku jadi mimpi suami meninggoy ampun dah ah mana kerasa banget sakit hatinya😭
2026-08-28 02:35:16
29
Nata :
perasaan trend ini tuh harusnya lagi di mekkah bukan berakhir di ambulance😭
2026-08-29 06:47:45
8
Taurus girl :
yaallah aku mau engkau titipkan suamiku kpdaku yg lama sampe tua 🥺
2026-08-30 07:06:54
1
Cik Alya | Travel & Food :
Sedihnya. Moga sentiasa kuat puan
2026-08-29 05:29:45
1
Reyna_amir🌹 :
sakitnya trend ni🥹🥀 Al-Fatihah pada yang telah pergi..Moga Allah kurniakan kekuatan dan ketabahan kepada kalian semua dalam menjalani kehidupan yang mendatang..
2026-08-29 02:16:10
1
🌹SekuntumBungaSakura :
Org baik selalu allah jemput pulang dengan awal.. 😔
2026-08-29 05:36:33
1
blubub :
hiks JD takut nikah,soalnya gue tipe yang alay banget kalau ditinggal gini ,kaya berasa orang paling menyedihkan 😭🙏
2026-08-28 14:14:52
3
MaderKayy :
benca nya trend ni. dari pagi lalu sampai malam. buat aku sedih
2026-08-28 14:57:54
2
°˖✧AlfaNotBeta✧˖° :
Semoga kaka baik2 saja 🫂🫶🏻
2026-08-28 16:48:32
1
To see more videos from user @aida.nsyrn, please go to the Tikwm
homepage.