@drhasannasircheema: کبھی لنچ میں کچھ مختلف بھی ٹرائی کریں! 🍎🥗 سیب، امرود، کیلا، آڑو اور ناشپاتی کاٹ لیں۔ اوپر تھوڑے سے اخروٹ، بادام اور کشمش ڈالیں۔ پھر کدو کے بیج، السی اور چیا سیڈز شامل کر دیں۔ بس تیار ہے ایک رنگین اور مزیدار فروٹ اینڈ سیڈز باؤل۔ 🌱🥜 ہر روز روٹی چاول ضروری نہیں—کبھی کھانے میں variety بھی اچھی لگتی ہے۔ #FoodIdeas #FruitBowl #HealthyFoodIdeas #LunchIdeas #FruitChaat

@DRHASANNASIRCHEEMA
@DRHASANNASIRCHEEMA
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 15 August 2026 05:57:46 GMT
39170
2295
37
151

Music

Download

Comments

qast709
qast :
or khuch na kh bs yahi khna kh skta ha roz dhuphar time
2026-08-15 07:02:38
2
birds_lover75
Birds lover 🐓🦜🕊️ :
جناب یہ 70 فیصد پاکستانیوں کو میسر نہیں اتنے امیر ہوتے تو ضرور لیتے
2026-08-15 09:34:04
3
khadija06836
khadija :
Bachon ki growth k lye bta den kuch
2026-09-03 14:50:42
0
loophole0101
nuzhat khalid :
Dr JazakAllah KHAIRAN kaseraw ap ki videos are so inspiring and motivational Allah ap ko ajr e azeem ata frmain ameen summa Ameen
2026-08-15 09:32:17
0
syedzaidi639
Z A I D I :
BP high walay keliye kaisa ha
2026-08-15 21:51:48
0
waqas.ahmad9561
Waqas Ahmad :
yr ap kamaal ki information detay h jo information ap free ma provide krty h es ki log kadar nhi krty ye boht he golden words h
2026-08-15 18:59:47
0
biageeeeeeeee
bia :
Thanks for the nice information good 👍
2026-08-15 10:35:26
0
saith.umar.hayat
Saith umar hayat :
very nice
2026-08-15 07:50:46
1
mhussain6323
⚜️Mr.H⚜️ :
@⚜️Mr.H⚜️: ڈاکٹر صاحب،مرچ والی کوئی بھی چیز مجھ سے بلکل بھی نہیں کھا سکتا اس کی وجہ کیا ھو سکتی ھیں اور حل کیا ھے
2026-08-16 15:45:43
0
qudratullahjan73
qudratullahjan73 :
ڈاکٹر صاحب مجھے نیند بہت کم اتی ہے اور میں سعودی عرب میں کام کرتا ہوں
2026-08-21 11:03:51
0
unknowna688
sher bano :
alhumdullah.
2026-08-15 10:11:35
0
gujjarsarekings
Asif Siddiq Gujjar :
always been very interesting to watch till the end, keep up the good work 👍🏻🙏🏻
2026-08-17 15:38:06
0
t.t.mehar12345
T.Mehar147 :
sugar patient kia kary woto nhi kha sakta
2026-08-17 16:58:05
0
safeerahmed2.0
Birds🕊سفیر احمد🕊 :
stomach kamzoor ho to ap jo kuch marzi khayi koi faida nhi olta nuqsaan or agr stomach set ho to mirchi se bhi omega 3 nikal lega😅
2026-08-15 15:45:45
0
firstsantlast1
ARUBA :
bilkul sahi baat hai 👍
2026-08-15 20:58:03
0
sadi3585
sadi :
sugr patient kha sakta haan
2026-09-03 16:10:59
0
ghinamalik
ghinamalik :
itny over ku
2026-08-15 06:42:16
1
farzana.food.and.fasion
Farzana Food And Fashion :
fruits me fructose HOTA hai Jo liver khrab krta he
2026-08-16 21:19:40
0
uniquestitch18
unique stitch :
kraye k gharo mien rhny waloun ko ye nseeb Kahan. rent py rhny waloun ka mhena b 15 dn ka hota ha .kabhi to bhoky b Sona prta ha
2026-08-15 15:46:01
0
malikrizwanjani007
🚨...ملکہ ں دا منڈاں...😎.❤️ :
❤️❤️❤️
2026-08-15 06:13:44
1
rayshahzad85
Ray Shahzad :
👍👍👍
2026-08-15 08:12:38
2
billu.brand03
Billu Brand 😎 :
🥰🥰🥰
2026-08-15 15:34:55
1
To see more videos from user @drhasannasircheema, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About