@realchiefplayz: PART 2 | PART 222 | FEWS DAYS LEFT THIS EVENT #PUBGMOBILE #pubgmnextstarprogram #PUBGMS31 #cheifplayz

CHIEF PLAYZ
CHIEF PLAYZ
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 15 August 2026 06:05:31 GMT
170244
17014
1961
866

Music

Download

Comments

hubdarghotohubdarghoto
♛ 𝐻𝑢𝑏𝑑𝑎𝑟 𝐴𝑙𝑖 ♛ :
ye kese vedio record Kiya h please 🥺 Bata do 🥺
2026-08-16 05:51:45
13
op.king.4
👑 OP KING 👑 :
بہت خرابی ہے اچھا ہو گیا ہے یہ جا رہا ہے
2026-08-15 07:50:16
43
amna.pari65
🔥❤‍🔥 :
yr Roz updates
2026-08-15 14:08:07
16
usman.sheikh3636
Usman sheikh :
ma ne PUBG shor di thi 3 year hu ge thay us event ki waja se dobara game shoro ki kio ke Naruto my favorite event
2026-08-19 05:32:47
5
ranauzairofficial655
RanaUzair official 655 :
My favorite Event Ninja Asamble🥺
2026-08-15 11:02:06
11
shanijaan91
shani Jaan :
Sab kuch thk tha is. Min bas bakwas tha jab banda nok hota geyab ho jata tha wo bakwas tha is min baki sab thk tha geyab hone par bhot gusa Ata os waja sy bhot bar mara hun dhuka sy 🤣🤣🤣
2026-08-19 06:28:29
3
usama9137
usama brain rox :
bhai abhi event ke jaane mein bahut din ha
2026-08-15 13:53:00
4
zainabd503
🍷𓆩𝐑𝐚𝐧𝐢𓆪 •⎯͢⎯⃝🚩 :
me to spider wali khelty the
2026-08-19 12:32:26
1
notyouradnan24
Adnan king 123 :
my favourite event so sad
2026-08-19 07:21:29
2
ali_hassan_jutt36
Ali :
shuker ha ja raha ha bakwas update thi ya
2026-08-16 04:10:26
2
abdull.jabbar259
𝒋𝒂𝒃𝒃𝒂𝒓 𝒉𝒂𝒓𝒂𝒍 :
𝒎𝒂𝒚 𝒃𝒖𝒔𝒕 😥
2026-08-15 14:33:32
3
m.amjad3917
Javed :
me per yah kyon ja raha hai please ise bolo na jaaye bahut maja aata khelne mein 😖😖😖😖
2026-08-18 23:23:10
1
abdualkhan98
abdualkhan82 :
i miss you 😘🥺
2026-08-17 17:21:39
1
userheidar2
user,,heidar :
l miss you
2026-08-16 07:58:14
1
musman416
M Usman :
sala smj e nai ai abhi takk
2026-08-17 17:31:11
1
junaid.khanpti61
Junaidkhan 💖 :
yah bahut achcha tha yaar jaega FIR Koi Nahin pyar ho chuka tha🥺🥺🥺🥺
2026-08-15 15:07:10
2
appona.bhai.2
naik khan :
shokr hui yar ky jay ..... ye sahy nahy ta bohut kadya event ta
2026-08-15 15:18:57
1
tanveer.panhwar742
🔥PanHwar SAHAB 🫱☠️ :
30 FPS 🥺🥺
2026-08-16 12:20:46
1
fatimakhan10060
Asad Ali :
@AHSAN❤️:جب ہم نے اپنے اس ایونٹ کو بھی ادا کرنا ہے یار اس کے پاس یہ چیز کہتے ہوئے مجھے دکھ کے ساتھ رونا بھی 🥺🥺💔
2026-08-16 03:04:27
1
chaudharysargodha06
✖️Ahmad چوھدری✖️ :
ایونٹ جیسا بھی ہو جب اس پر کھیلا جائے تو وہ پسند ا ہی جاتا ہے سب کا فیورٹ ہو ہی جاتا ہے🥰م
2026-08-15 12:20:34
2
heenajutt90
AHSAN❤️ :
جب ہم نے اپنے اس ایونٹ کو بھی ادا کرنا ہے یار اس کے پاس یہ چیز کہتے ہوئے مجھے دکھ کے ساتھ رونا بھی 🥺🥺💔
2026-08-15 17:14:31
2
ghaffark42
AG k804 :
صحیح ایونٹ نہیں تھا 😏😏😏
2026-08-15 21:03:38
1
zeshanjhkhar
Zeshan Jhkhar💀 :
yaar isko dekhkar dukh hota hai yaar kya Karen Banda
2026-08-16 02:55:38
1
To see more videos from user @realchiefplayz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About