ma ne PUBG shor di thi 3 year hu ge thay us event ki waja se dobara game shoro ki kio ke Naruto my favorite event
2026-08-19 05:32:47
5
RanaUzair official 655 :
My favorite Event Ninja Asamble🥺
2026-08-15 11:02:06
11
shani Jaan :
Sab kuch thk tha is. Min bas bakwas tha jab banda nok hota geyab ho jata tha wo bakwas tha is min baki sab thk tha geyab hone par bhot gusa Ata os waja sy bhot bar mara hun dhuka sy 🤣🤣🤣
2026-08-19 06:28:29
3
usama brain rox :
bhai abhi event ke jaane mein bahut din ha
2026-08-15 13:53:00
4
🍷𓆩𝐑𝐚𝐧𝐢𓆪 •⎯͢⎯⃝🚩 :
me to spider wali khelty the
2026-08-19 12:32:26
1
Adnan king 123 :
my favourite event so sad
2026-08-19 07:21:29
2
Ali :
shuker ha ja raha ha bakwas update thi ya
2026-08-16 04:10:26
2
𝒋𝒂𝒃𝒃𝒂𝒓 𝒉𝒂𝒓𝒂𝒍 :
𝒎𝒂𝒚 𝒃𝒖𝒔𝒕 😥
2026-08-15 14:33:32
3
Javed :
me per yah kyon ja raha hai please ise bolo na jaaye bahut maja aata khelne mein 😖😖😖😖
2026-08-18 23:23:10
1
abdualkhan82 :
i miss you 😘🥺
2026-08-17 17:21:39
1
user,,heidar :
l miss you
2026-08-16 07:58:14
1
M Usman :
sala smj e nai ai abhi takk
2026-08-17 17:31:11
1
Junaidkhan 💖 :
yah bahut achcha tha yaar jaega FIR Koi Nahin pyar ho chuka tha🥺🥺🥺🥺
2026-08-15 15:07:10
2
naik khan :
shokr hui yar ky jay ..... ye sahy nahy ta bohut kadya event ta
2026-08-15 15:18:57
1
🔥PanHwar SAHAB 🫱☠️ :
30 FPS 🥺🥺
2026-08-16 12:20:46
1
Asad Ali :
@AHSAN❤️:جب ہم نے اپنے اس ایونٹ کو بھی ادا کرنا ہے یار اس کے پاس یہ چیز کہتے ہوئے مجھے دکھ کے ساتھ رونا بھی 🥺🥺💔
2026-08-16 03:04:27
1
✖️Ahmad چوھدری✖️ :
ایونٹ جیسا بھی ہو جب اس پر کھیلا جائے تو وہ پسند ا ہی جاتا ہے سب کا فیورٹ ہو ہی جاتا ہے🥰م
2026-08-15 12:20:34
2
AHSAN❤️ :
جب ہم نے اپنے اس ایونٹ کو بھی ادا کرنا ہے یار اس کے پاس یہ چیز کہتے ہوئے مجھے دکھ کے ساتھ رونا بھی 🥺🥺💔
2026-08-15 17:14:31
2
AG k804 :
صحیح ایونٹ نہیں تھا 😏😏😏
2026-08-15 21:03:38
1
Zeshan Jhkhar💀 :
yaar isko dekhkar dukh hota hai yaar kya Karen Banda
2026-08-16 02:55:38
1
To see more videos from user @realchiefplayz, please go to the Tikwm
homepage.