@babeeesya: Haii ni list saya sebelum masuk uni dulu✨ Saja share balik mana tahu boleh bantu korang yang tengah pening nak packing barang tu!! #unilife #checklist #studentlife #upu #fyp

𝓲𝓼𝔂𝓪𝓪❤︎
𝓲𝓼𝔂𝓪𝓪❤︎
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 15 August 2026 06:23:19 GMT
48374
3899
29
871

Music

Download

Comments

xvisaa3
xvisaa :
im from sabah and dpt unimas tpi tkut beli semua ni dpt angkut ke tak sebb naik Flight ke beli Kat Sarawak je idk Bro anyone😭
2026-08-16 08:28:42
11
lily.emerald5
Lily Emerald :
Tenkiu sista buat list ni, very helpful
2026-08-18 03:30:11
2
shessyaeah
🫧 𝒔𝒚𝒂𝒉🫧 :
tab bnyk guna tak?
2026-08-18 16:05:27
0
sqfyyaa
nsyfqh :
kalau dari sabah nak ke upsi how nak angkat barang besar2 tu 🥹
2026-08-18 22:02:04
0
._wafflegoreng
pororo 🐧 :
blazer mmg kena bawak ka ?
2026-08-16 10:59:34
0
nrhanzz_
nr_hanz :
kasut hitam formal tu wajib ada ke untuk semua universiti, contoh kalau nak presentation kena guna ka ?
2026-08-28 14:49:36
0
farish_shopaa
Farishshopaa :
Iron uni tak sediakan ke??
2026-08-17 21:20:23
0
uminurul26
uminurul4 :
tq3x ya dik, atas pengkongsian🙏🏻🌹
2026-08-24 01:47:16
0
matcaoreogreentea
. :
name tag tu wajibka?
2026-08-15 18:11:22
0
whodis1256
opseo :
tenkiuu
2026-08-16 12:26:46
1
p3467438873
We :
Sebagai otw alumnai upsi yang Baru Habis praktikal sekolah dari list ni Akan jadi beban bila final year /kena halau dari kolej time tu fikir menyesal bawak banyak Barang kalau balik NGgan flight 60 kg x cukup my experience 😂
2026-08-21 14:42:43
0
shessyaeah
🫧 𝒔𝒚𝒂𝒉🫧 :
thankyouu siss buat list niee😭sgt membantuu 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
2026-08-18 16:00:36
1
To see more videos from user @babeeesya, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About