@darina.amn: #life #lifequotes #adikberadik #family #lifelessons

With Darina🦋
With Darina🦋
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 15 August 2026 09:00:43 GMT
114145
9959
197
2005

Music

Download

Comments

rdk94_official
Diana | CoffeeLover :
bukan rezeki saya nak rasa semua tu.. sbb masing² buat hal sendiri.. korang yg baik dgn adik beradik korang, jaga la hubungan tu smpai syurga ye..🥹
2026-09-04 07:38:50
52
capieya94
Syafira Ramli :
Me and My husband's siblings 🥰
2026-09-04 05:36:03
0
farahakmar89
Farah Akmar :
my siblings 🥰🫰.
2026-09-04 05:47:11
0
eizajamuratumalaya
Racun All in One :
saya Ade ramai adik beradik..cuma bukan rezeki nak rasa yg macam ni.dari arwah ibu Dan ayah ada hingga tiada..masing2 buat Hal sendiri..klu jumpa pun buat tak kenal..
2026-09-03 11:13:53
22
msabrij27
Sabri Jaafar :
Aku korbankan peluang sambung study after spm,sbb aku nekad nk bantu abah aku cari extra duit unt besarkan adik2,xnk adik2 membesar serba kekurangan mcm mana aku membesar…tp bila dorg dh dewasa…sikit pun dorg tak respect & ingat pengorbanan aku, ada sorg adik aku tu kawen pun tak jemput aku 🥺 terluka betul hati aku…
2026-09-04 11:27:45
8
arfamadinah
arfahmadinah shop :
Alhamdulilah ada lagi...walaupun masing2 punya kehidupan sediri...dalam hal makbapak kami sepakat wlupun masing2 gaduh² manja...rasa2 dalam jiran2 mak kami..kami je keluarga yg kalau ckp tak payah pakai 🎤 🎤 sebab suara kuat2..sebab masing2 kurang pendengaran..hahahahahah..
2026-09-04 05:30:16
8
moderncalligraphy_my
moderncalligraphy_my :
Allah kurniakan saya adik beradik kakak2 yang baik macamni termasuk kakak ipar.. lindungi mereka Ya Allah.. Aku saksi segala kebaikan kakak2ku ini ❤️
2026-09-04 10:02:28
4
dy27813
Dy’ThriftStore :
wujud tapi tidak “WUJUD”😌
2026-09-04 11:20:33
1
derita_seorg_aku
🦋ButterFly🦋 :
Sy xde rezeki sbb kakak sy lebih memilih org lain dan membantu org lain dr sy
2026-09-04 16:22:05
0
ykitzme_ell
Elny Fadzlin :
Ada. My beloved Sister n both my brother in law. ❤️❤️❤️
2026-09-02 13:36:05
1
noniejamil_1982
Nonie_mjamil :
alhamdulillah adik bradik saya.abg2 Dan kakak2 yang selalu membantu adik2.walau adik2 mereka dh tua dh kawin.beruntung nya saya punya adik bradik yg peduli dgn darah daging mereka.
2026-09-04 07:58:02
1
chempakarania
iam.bayu :
ntahlah,susah nak cakap..lani masing2 jaga fmly2 masing2 jer🥺..jarang2 jer jumpa.xpernh nk ambik tau.kekdg sedih plk ati,tu yg mak abah masih ada lgi..cuba kalau dah xde.tak tau nak kata😞.
2026-08-15 11:41:12
7
cikguayu_imtecer
Cikgu Ayu Empire :
Ada!!! My siblings akan sedaya upaya berkumpul bersama biarpun blik rumah kat kg je….. suasana tu mahal🥺🥺
2026-09-02 09:19:09
4
helmykang7
Kechik :
Beruntungnya aku dikurniakan adik-beradik yang tak pernah lupa untuk meraikan dan menghargai. Dalam dunia yang kadang-kadang membuat kita rasa tak dipedulikan, kalianlah antara sebab aku masih rasa diri ini bermakna. Terima kasih untuk setiap kasih sayang, perhatian dan kebersamaan. Semoga kita terus saling menjaga sampai tua. 🥹🩵 baik buruk dia tetap darah daging kita
2026-09-03 11:29:24
4
nurzaitul.akmar
AtullMohamad💕 :
Alhamdulillah ..dari adik beradik sampai kan ipar ii saya baik
2026-09-02 03:43:44
1
9377ct
Siti :
Alhamdulillah. Sy ada 2 kakak dan abang yg sgt rapat. Sy paling bongsu dan paling dimanjakan oleh diorg. Dan sy juga sanggup buat apa ja utk mereka. Even msg2 dh berkahwin, tp ttp sama ja kami bermanja, tidak berkira, tempat meluah dan mendengar... Cuma sy mengharapkan Allah tetap merahmati mereka bertiga didunia dan akhirat. Dipjkan umur dan dimurahkan rezeki... Tua bersama2. Tidak dpat sy bayangkan andai suatu hari nnt tanpa mereka... Abang, kakcik, kakteh... Cek sayang semua. Sayang sgt2.
2026-08-16 10:06:35
7
cikwan_1
The Cikwan :
Ada. Dulu kecik2 kerap gaduh macam anjing dengan kucing. Tapi bila makin besar makin rapat sebab masing2 faham rasa susahnya jadi dewasa. Hujung2 memang adik beradiklah yang sama2 bantu
2026-09-02 09:08:47
1
ms.nadiaasmiru
Nadia Asmiru :
alhamdulillah masih ada
2026-09-03 02:41:18
0
zahidahahmad07
ZahidahAhmad07 :
Alhamdulillah🤲🏻🥰
2026-08-15 23:16:30
1
shuhadaharshad
Shuhadah Arshad :
Alhamdulillah dpt adq beradq x pernh berkira🥺sntiasa ade wktu ssh senng….xprnh ada rasa iri hti dgn rezeki org lain…malah bngga bile adq beradiq sndri berjaya..🤲🏻smoga kita dpt bersma2 disyuga nnti🥺🤲🏻🫂
2026-08-15 13:54:45
2
tehasoter
Teha_soter :
allhamdullilah... adik2 sy sume mcm tuh... adik2 sume lelaki 😊
2026-09-04 16:15:15
0
cikkmaa12
cikkmaa12 :
Ad adik sy la tu smoga adik sy sht sllu smoga kaya raya smoga berjaya dunia akhirat 🤲🏼🥰
2026-09-02 16:43:16
1
septemberquee3
Babyfruits03🔐❤️ :
Maaf tak tahu, sebab saya anak tunggal😔😔
2026-09-04 15:58:06
1
naize507
Cik Naza💐💐 :
Love you adik2...smoga korg kaya raya selalu pstu kita share ehh🥰🥰💐💐
2026-09-04 09:21:13
1
nrlbn5
Nurul Ain :
Alhamdulillah saya dapat abg dan adik yang sangat baik. Xpernh bergaduh. Xpernh bermasam muka. Kalau susah sentiasa ada. Xpernh berkira. Xpernh berdengki.. Kalau saya balik kg abg saya hari2 akan prgi rmh ibu untuk jumpa saya. Time saya dlm pantang dulu pkl 3 pg adik saya ambik ank saya n bawak tdo dgn dia sbb dia tgk saya dh burn out menangis tgh mlm sorg2.. sbb saya dgn suami pjj.. jdi dkt rumh adik dgn ibu saya bnyk tolong saya..adik saya lelaki tau tpi dia ambil berat psl kakak dia.. saya sangat2 bersyukur dapat rezeki dlm family semua yg baik2.
2026-09-04 16:36:48
0
To see more videos from user @darina.amn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About