sach mai dil to yehi karta hy but aagay say ye response na milay or apko misunderstood kia jaye to disappointments or gap aana shuru hojaata hy specially baby ky baad....
2026-08-31 01:17:58
0
Mrs Faisal :
Same here sis I have crush on my husband deeply [Heartwarming][Red heart][Red heart] Alhumdulillah
2026-08-31 10:01:11
0
Heartbeat 💓 :
hahha same 🥰
2026-08-30 17:29:59
1
ManviMunael❤️ :
Apka flor wooden hai ya tyles hain?
2026-08-30 16:18:47
0
loyalty 👫 :
same mari tarha🥰😁😁😁
2026-08-30 14:42:56
1
mansoorqureshi86 :
sistr ye line mardon k liye ha q k ort ki muhbbt to HR din ziada hoti jati h lkn mard ki muhbbt HR din Kam hoti jati ha
2026-08-30 11:48:24
9
محترمہ🫀🥀 :
2026-08-29 10:56:16
3
🖤🥀کندهاری انجلی🥀🖤 :
same😅🤭
2026-08-31 05:58:48
0
Fatima-huun yaar :
Tum to meri behen ho😂
2026-08-15 09:45:30
6
Bubbli khan :
hae ye to Mera Bata Rahi ha
2026-08-31 12:15:09
0
✈️ :
same situation behn 😔
2026-08-30 15:47:33
0
Mrs Nabila Aamir :
Same aysa e h mery sath
2026-08-30 09:57:21
0
Aqwer Krewq :
😂mry wala hal me bhi ye chati
2026-08-31 09:18:11
0
Hubby ki shehzadi 👑 :
right💯 some to me yr😁
2026-08-30 16:17:59
1
🦋⃤🇷. 𝑳𝑨𝑰𝑩𝑨🌸 ⃝⃟💋🦢 :
Same 😭❤️
2026-08-30 06:41:06
3
🫰💞Anoo 💞Z 🌍🤌 :
same🥰🥰
2026-08-29 14:20:08
0
𝐘𝐨𝐮𝐬𝐚𝐟 𝐊𝐡𝐚𝐧 :
safai krte dekh k sakoon q Ara mje
2026-08-31 07:46:29
0
ᴀʟᴏɴᴇ ᴳᴵᴿᴸ࿐💔, :
same here
2026-08-30 10:47:33
0
💔Alone again🥀 :
itni Safi ka matlab
2026-08-30 10:33:39
0
lover queen :
m.bhe same
2026-08-31 13:11:35
0
Fizza Saleem ( 𝐹𝑖𝑧𝑧𝑢 ) :
𝑠𝑎𝑚𝑒 ℎ𝑒𝑟𝑒
2026-08-30 13:05:35
1
Anaya Fatima :
hn g ya bt apki wali bilkul Sach ha🥰🥰❤️❤️
2026-08-30 12:56:59
1
Ezel ✨ :
plz ye Pakistani awam ki urdu sai krwaa do yar پاغل nhi hya پاگل hta hai
2026-08-30 13:47:08
0
To see more videos from user @anainzahra387, please go to the Tikwm
homepage.