Depan depan terus dia bagi flying kiss ek biasa dalam live je hahahahahaha 🤣🤣🤣
2026-08-15 12:15:51
5131
BALQIS'S SHOP :
1 wanita happy, semua wanita kat dunia ni pon turut bahagia 🥺🫶🏻
2026-08-15 12:14:05
3271
🦈🦛mamasue_82🦈🦛 :
dh mcm ikhmal nour ngan harszan❤️
2026-08-15 12:34:20
957
ꨄ︎ 𝐙 𝐲 𝐲 🐸 :
1 JE NAK CAKAP...SEMOGA BERJODOHAN !!!!
#FANAS 🥰🥰🥰
2026-08-15 11:58:54
1261
bintsolehah. :
kita yg sengeh dari td ni dh kenapa. haishhhhh semoga berjodoh kamuorang😘😘😘
2026-08-15 11:57:10
1605
Nur Hanis :
mesti abg anas tak boleh tido malam ni 🤣🤣
2026-08-15 12:07:26
503
♣️RH♣️ :
Netizen Malaysia ni suka melebih dari tuan badan..xpaham apa tu strategi perniagaan..lpastu bila orang tu dh xdak apa2..mula la buat spekulasi masing2..adohaii
2026-08-16 03:27:55
321
Ain Morsidi :
Teringat kisah sy dgn suami dulu..tp suami sy biasa2 je xde la mewah mcm abng anas.sy gemuk siapa lah yg sudi.. rupanya ada jugak yg masih sudi dgn perempuan plussize mcm kami..semoga ada jodoh abng anas dgn farah.. semoga baik2 saja utk semua 🥰
2026-08-15 13:06:43
361
byla :
depan mak farah flying kisss eh 😁😁
2026-08-15 11:57:02
178
Cik_Iz :
Kepada plussize sisters...please jangan berubah kerana lelaki. Jika suatu hari nanti tergerak hati untuk kurus, buatlah sebab nak sihat, sebab nak mudah ibadah kepada ALLAH. Wanita ni semulajadinya ALLAH cipta cantik sebenarnya tak kiralah apa saiz pun dia, lebih cantik apabila hatinya cantik, auto terpancar pada wajah. Mungkin tak semua orang boleh nampak kecantikkan pada hati, tapi seriously ALLAH tampilkan keindahan itu dengan caraNYA tersendiri. To farah...jaga diri baik2,jadi wanita yang cantik dimata ALLAH dan manusia.
2026-08-16 01:47:09
190
Ma'a Salamah :
Janji Allah, sesiapa yang meratukan ibu, insyaAllah akan di"ratu"kan Allah dengan cara yang tidak disangka2.
Anas pun sangat "meratukan" ibu dia dan sangat baik melayan ibu Farah. 🥰🥰
2026-08-15 12:36:28
184
Puteri 🌻 :
Jgn la ckp dia beharap ,mungkin fara pun rasa biasa2 je sebenarnya ,bukan ape sebab mulut orang nnti jdi x selesa dorang bekawan ..anggap jela kawan baik ,adik abg ke kalau jodoh tu keje tuhan .smoga yg baik2 saje .
2026-08-15 17:30:49
141
Suhaila :
saya suka cara layanan Anas pada Farah.. ciri² seorang pendengar yang baik.
2026-08-15 12:46:01
45
NisaMuslimah🦈🇧🇳 :
1 Malaysia & Brunei🇧🇳 mendoakan,semoga berjodoh dak farah & anas sampai ke jinjang pelamin,aaamin🤲
2026-08-15 12:34:57
53
Anbecky :
SEMOGA FANAS BERJODOH KALAU TAK PUN PAKSA JUGA BERJODOH❤️
2026-08-15 12:25:29
67
Z A T I E 🧚🏼♀️ :
mantap kau farah!🤣
2026-08-15 11:59:28
23
Reyna Rinne :
syomelnyeeeeee FANAS!! 😍😍😍😍😍
2026-08-15 12:57:11
8
izmalina :
aushhhh. Tolong laa kawin 💕🔥🥰
2026-08-15 12:16:06
12
⁶³⁴ AmzarMom 🇧🇳 :
FANAS ehhh bkn main dapan² flying kiss ...kn pindah planet mna bisai ni 😂
2026-08-15 12:16:51
85
PickByAinaa :
sudahlahhh aku yg senyum😂
2026-08-15 11:56:59
15
cococrunch ♡ :
Dah kenapa aku ulang tengok video ni dopoloh kali 🤣🤣🤣
2026-08-15 12:14:37
6
Siti :
tiada yg mustahil, berkemungkinan jodoh aku jungkook orgnya
2026-08-15 17:28:46
7
fatimahazzahrah867 :
tulaa kan..sy pun ntah knp trjebak trtunggu2 nk tgk diorg hr ni..kjp2 buka tt tgk ada apa update x..adooooiii laaa parah dh 😂😂😂😂
2026-08-15 12:49:09
34
syuhada syue :
comel lah korang ni..ade ckp luv u 1234567 x😂😂
2026-08-15 13:19:23
21
To see more videos from user @anaszahrin, please go to the Tikwm
homepage.