@pacientecubillasi: Shawarma Recipe Tortilla wrap recipe 1kg APF 600ml water or milk (lukewarm) 4Tbsp Oil 1/2Tbsp Baking powder og yeast imo gmaiton patubuo sa mga 1hr 2 Tbsp Sugar 1/2 Tbsp Salt ((Filling)) ground pork soy souce oyster souce black pepper shawarma seasoning ((Garlic sauce)) 1jar mayonnaise 1Tbsp garlic salt black pepper lemon chilli powder ((TIPS)) 1.og mag mix ka sa dough nya pilit sa kamot add lng flour 2.taga roll nmo add jud flour pra dmo pilit sa rolling pin og wla ka rolling pin botelya gamita 3.sa sauce nya ayaw palabi butang garlic kai lain masubraan isog na nuon 4.e rest jud sya aron deli lisod holmahon#shawarma

Kusinerong Bisaya Vlog
Kusinerong Bisaya Vlog
Open In TikTok:
Region: GB
Saturday 15 August 2026 19:15:57 GMT
515140
20753
333
4159

Music

Download

Comments

entrene.sandot
Rosalie Sandot :
kalame ana oi 😍
2026-09-02 02:27:47
0
quezons_pride
quezons_pride :
ang totoong shawarma wlang cheese KC ang tagal ko SA middle east instead fries ang nsa loob nya ,kamatis sibuyas pipino at meat na grilled at garlic sauce at tahini
2026-08-21 12:13:54
7
buena.galinggalin
Chef Buena G. :
chef thank you for sharing this recipe shawarma 🥰 your the best Chef ❤️
2026-08-20 02:57:07
5
jhunyhen
yhenecot :
unsa nga flour?
2026-08-25 08:32:33
6
prayer_sanctuary
Prayer Sanctuary :
pwede ra tortilla wrap dho?
2026-08-16 15:32:55
17
dulce.maiso
Dulce Maiso :
wow naman
2026-08-22 03:27:37
4
nelfa.masangay5
🖤💔🅱️U♑S⭕💔🖤 :
I like Shawarma
2026-08-25 08:08:56
2
ziahliarta
loc :
matry nga
2026-08-21 01:08:03
5
zulemamacarena
zulemamacarena :
aguy maghimo gyud q ana🥰🥰
2026-08-22 01:53:14
4
gracey.mae.v..ayi
GRASYA :
Fav jud nako ang shawarma sauna diko ganahan kay naay gulay hahaha
2026-08-21 08:41:05
5
navoj_onirand
NAVOJ ONIRAND :
master
2026-08-22 05:27:04
3
mayhabibi_4
@ im yours ♥️♥️♥️ :
lami jud Basta bag o himo
2026-08-21 10:25:02
4
elisaamarillesaba
Elisa Amarille Sabaldana :
maghimo diay ko ani
2026-08-20 09:22:18
5
user9430684367330
user9430684367330 :
salamat kaayo
2026-08-17 05:15:35
1
rredhorrse
redhorsenared :
kalami anah lodz
2026-08-18 02:48:25
4
rachelaguirre05
rachel :
kalami ba
2026-08-17 03:41:16
1
dyu97nztspak
milky condesa :
wow
2026-08-19 20:28:12
2
lornapamiloza
Lorna :
thank you sir at my natutunan Ako at may meryenda n kami ng Hindi n pupunta sa mall God bless sir
2026-08-27 09:57:06
1
lirpa0416
️ :
salamat sa vid, palit nakog roller ugma hahaha
2026-08-16 13:35:25
5
angeldivine23
NADINE :
wow ka yummy🥰
2026-08-17 03:53:57
2
yama.4266
Yama 4266 :
I'm craving idol
2026-08-18 10:04:52
1
theo.shop80
Mommy Rona :
Thank you for sharing miii idol
2026-08-18 14:42:39
2
jenalynsaludaga1
kejs :
wow kalami ana dong my fav
2026-08-18 02:31:13
1
tessi0869
tessi :
Wow
2026-08-26 21:36:22
1
orange1972
Windelyn :
sayon ra gyud unta maghimo ko inig naa koy mga gamit
2026-08-18 02:15:23
4
To see more videos from user @pacientecubillasi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About