@drippy_rubab: @Minsa #drippyrubab #creatorsearchinsights #minsa #fyppppppppppppppppppppppp

drippy_rubab
drippy_rubab
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 15 August 2026 21:36:59 GMT
167568
2176
45
39

Music

Download

Comments

nayab.ideas
NAYAB :
Kainat Aslam ab us brand ko own nhe krti...
2026-08-16 06:11:35
70
stitch_by_mom9
Stitch_by_mom :
She doesn’t own that brand now
2026-08-16 10:36:01
36
user347973552819
kate :
64 thousands???
2026-08-16 04:56:40
38
shahzirwattoowrites23
Attitude Boy 😈🚫😎🔥🔥 :
who owns minsa now ?
2026-08-16 12:46:20
0
sparking_girly
𝙠𝙝@𝙣𝙞...♥️ :
ap unhy mentioned kren
2026-08-16 05:58:30
5
biyao02
Biyu💕 :
Complain kren usy refund Len
2026-08-19 20:19:35
0
murtasim433
It's me dele😊 :
yar kabi 1 vidou bnayn na plzz hamy btayn ky ap kis trah manage karti han 2 bachy bi han ap ky phir bi ap apni itni care karti han mashallah mere tu shadi bi nhi hue phir bi mere pas apny liye time nhi huta
2026-08-16 03:08:33
3
mehru.nisa893
م🕊️ :
Ab ye unka brand nh hai
2026-08-28 12:36:50
0
zainab_anxari
zainab anxari :
wo ab own nahi krti jab krti thi to ma 2 dress mangwai tha quality was awesome
2026-08-16 09:37:13
2
soonhsaif
Sultanamemon :
ap unhe jakar complain kare wo apka masla sun lenge
2026-08-19 18:51:39
0
shewns03
<<😊>> :
mam kindly hair wash krny k bd jo kertain mask use krty hain uska shi method btayn plz???
2026-08-16 05:39:41
1
beautyadbeast
natasha azfar :
apny order kesy kia har jagh to bad reviews ha isky wo dekh k order krti
2026-08-16 07:01:11
1
vegasc5
. :
btw I ordered one dress on eid nd it was really good nd same which was shown
2026-08-16 19:22:24
2
dahlia9870
Dahlia🌸 :
yar nishat maria b ki sake pr itny achy dresses casual mn 4k 3k mn liye or quality zbrdast hoti hai
2026-08-16 15:04:36
1
amnaamjad204
Mrs Waqar ul Arfeen :
ٹراؤزرپر سلای لگی ہی نہیں ہوئی صرف اوورلاک کیا ہوا ہے
2026-08-16 06:30:06
0
robink786
Robin :
mre sath b ase he hua tha
2026-08-16 17:01:13
0
shahmeer55221
Shahmeer😃 :
oh😵
2026-08-15 22:42:25
3
mishuu.chudary
Glowup with Mishuu Chudary 🐣 :
Yarrr sameee meiny yehi blue mein order kiya uska b yehi haal ha😭i khud
2026-08-16 11:58:00
0
itsalinanotaleena
Itsalinanotaleena :
I ordered the orange lining dress and from the front it was damaged that I noticed while ironing
2026-08-16 07:40:01
0
misha578misho
misho :
mara khayal ha AP ko pahle un se complain Karni chahiye thi 1000 of dresses ma se aik defect a sakta I think itna issue nahi bana na chahiya agar wo AP ki complain na sunti phir AP vedio upload kar sakti thi
2026-08-28 09:14:02
1
dueeyybarcha
dueeyy :
Iska fabric iski stiching iska profit mila ky jo cost niklygi usmy jo stiching hogi wo hogi C grade stiching or wo kapdy asy hi hoty hy
2026-08-16 18:52:15
0
laraibhere25
لاریب❤️‍🩹 :
M ny bh ak kiyaa tha wo bht gnda ayaa haaaa really bad quality even phnny kaa bh nh haaaa
2026-08-16 11:52:16
1
h_ivy1
h_ivy1 :
Silai lga lo
2026-08-16 13:15:04
1
noamd824
Nomad :
Cancel Influencers ❌
2026-08-16 14:45:10
1
To see more videos from user @drippy_rubab, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About