@ishalkhan5.0:

ishalkhan5.0
ishalkhan5.0
Open In TikTok:
Region: CA
Saturday 15 August 2026 22:01:21 GMT
2304325
57857
4955
2786

Music

Download

Comments

deeba.__official286
❣️❥︎ 𝑫𝒆𝒆𝒃𝒂 ❥︎❣️ :
😁اس ک تعلق میرے سسرال والوں سے ھے کیونکہ میری ساس بھی 45 کی جب کہ بڑا بیٹا 46 کا
2026-08-16 04:02:42
3568
mehakadnan06
Adnan ki Mehak ❤️ :
Meri age 23 ha or do bchy ha or Meri mma 41 ki ha .. so kanwal is right
2026-08-16 15:44:14
106
aqsaazhar_2
aqsaazhar_2 :
Yes she is write kanwal was my junior in pgc lahore
2026-08-31 22:27:55
34
syeda.khan140
Syeda khan :
mari 1993 date of birth ha liken abi tak shadi nai Hoi main bohat tens rahti hun please dua kary Mari shadi ho jye ameen
2026-08-16 06:56:05
1148
junejoes
😊 official Khushi junejo 🫠🫠 :
kawal shi ha Mari age ha 23 lakeen wight k waja sa ame or ma sth beth to Sab k lagta h sisters ha is ma kia Galat ha
2026-09-04 18:52:49
0
criminalorganisation_8
AI video :
2 saal pehly es ki birthday thi pir zulkarnain bhai ne kaha birthday pe k ye 28 year ki hai
2026-09-05 09:13:59
0
usmair.zoi
Joseph 🦢🖕 :
1990 meri date of birth hai or main bachpan sy isko dekh rha🤣
2026-08-16 01:16:57
899
queenstylezzz
Queen :
job b age ha jis ki b ha bhi msla kya ha
2026-09-04 18:43:54
0
shah.saab7089
shah Saab :
nice sister kia bat AP na Sahi kaha
2026-09-04 21:41:34
0
zarabarbie03
zarabarbie03 :
woww Kya baat hai sister kamall ❤️
2026-09-03 18:02:48
0
a.t9337
Anaiza♥️ :
38.39 age hae kanwal ki
2026-08-19 04:45:23
42
user058717796
anonymous :
🤣🤣🤣 you are the best
2026-09-04 22:49:12
0
user550205765
Mughͥαlͣzͫαdi :
Meri sas bhi kbi 50 say upr nai gayn or Meri nand kbi 20 say upr nai Gai us ki shadi ko 14 sal ho gaye apny susral m Sirf Meri umr barhti hy
2026-08-16 21:32:52
57
hifza3486
، :
کنول کا شوہر کنول سے کم سے کم 10 سال چھوٹا ہے
2026-08-28 10:46:03
23
captainshahveer
happydesire :
Meri saas b 45 ki Hy aur MN 40 ki Hun 😂
2026-08-17 02:14:02
53
ridawasim7097
RIDAwasim7097 :
inka taluq Maire susral walo se hai mre saas 48 year ki hn baqool unk JB JB k Maire jet ji 50 year old k hn
2026-08-17 18:07:57
5
zarnish.fatima387
zarnish Fatima :
meri sas 45 ki or mera jeth 38 ka shadi ko 39 sal ho gye mtlb bechari 6 sal ki thi jb shaadi hui😂😂😂
2026-08-16 21:09:27
5
shizakhan83637
shizakhan :
35 ki hai taqreban ye duno
2026-08-17 07:38:43
11
enna__w
Enna :
Genetics?? kuch log apni umar se zayda chotay lagty hain aur kuch apni umar se baray 🙏🙏 kuch log umar chor hotay hain
2026-08-17 19:02:13
15
rana.abdullah0147
Papa ki Jan :
یار کیوں پیچھے پڑ جاتے ہو میری امی 49 کی ہیں بڑا بھائی 33 کا ہے میری خود 16 کی عمر میں شادی ہوئی 17 میں پہلی بیٹی اب 26 سال کی عمر میں 4 بچوں کی مما ہوں کنول ٹھیک کہہ رہی ہے
2026-08-16 02:58:34
271
user694522651
sukoon :
ap to is say choti lg rhi ga sis
2026-08-16 10:34:02
205
user875675025
عفرہ :
38 ،40 تک بہت سی عورتیں نانی بھی بن جاتی ہیں میڈم ہر ایک کی شادی بہت لیٹ نہیں ہوتی
2026-08-18 13:01:36
5
muqaddas.jutt41
zedi kuri❤️‍🔥 :
meri bat suny wo shi kh rai h mri choti sis muj sy 12 sal choti ur lgti sb sy brdi h hight b bhtttt lmbi h us ki
2026-08-16 04:18:53
34
rimshagill62
rimshagill62 :
logo ko sharam ni ati ku us ka pichay par gia ho meri ami b 49 ki hai or meri age 28 hai
2026-08-19 12:09:35
5
aiman.hayat.772
Anaya khan 978 :
hahahahaha
2026-08-17 04:51:53
5
To see more videos from user @ishalkhan5.0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About