@syahhhmin: Pernah tak korang dah ada pasangan tapi tertarik pada yang lain ? #psychology #explore #fypシ

feel
feel
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 16 August 2026 01:07:12 GMT
62144
2567
36
416

Music

Download

Comments

saidatulj
NuwailahJ :
tak suke fakta ni, sebab kita berusaha mengelak, menutup segala lubang2 halus, segala cara menjauh dan tutup circle walopun kita mampu attractive dgn org lain, tapi side dia plak? membuka dan cuba mencari ruang halus
2026-08-16 17:28:41
26
hanisathirahyusuf
hanis athirah 🦋 :
Sampai kat perkataan “rumah” je aku dh kalah 😁💔
2026-08-17 11:33:49
4
duck_chumell
IceLatte 🫦 :
sy bertukar jadik org baru .. jauh lebih bagus dr org ketiga .. smpai si lelaki uturn pd sy balik .. xslh kot kita berubah jadik yg sedap mata memandang ..
2026-08-17 07:46:35
11
mryusrifarid
YusriFarid.Property :
Commitment is the key, trust is the way. No commitment, no trust, the love is fake.
2026-08-23 17:26:03
1
aeyishnea
aeyishnea :
tolong delete post ini not recommended 😭
2026-08-18 08:42:29
3
dcqueenp
Disconnected Queen :
it feels like i don't need these facts🫥
2026-08-18 14:12:01
0
nsaw1711
🌙 I N A W Z A H S 🌙 :
What matter is, your action. Thank you.
2026-08-17 15:22:15
1
hi.dayah.shop
Hi Dayah :
Absolutely trueee.. Satu fakta yang smemangnya menyakitkan tp girlsss.. Remember this, sronok itu hnya skejap tp kenyamanan itu akn sntiasa mjdi plihan utk pulang. Paling penting, tak perlu jadi 'rumah' buat sesorg. Jadi 'rumah' utk diri sendiri dah cukup buat kita tenang ❤️
2026-08-18 12:52:18
2
jai203205
Jai :
saya dah rasa perasaan ni, tapi saya adakan dinding kat hati saya tapi kepala kadang tu ingat jugak
2026-08-17 00:28:49
3
jann.nouri
Jann.Nouri :
jaga pandangan mata dan jaga ikhtilat, InshaALLAH tak akan sempat tertarik kepada selain pasangan yang halal
2026-08-29 06:22:27
1
raylie543
Raylie :
saya penah laluinyaa sbb dia buat.. aku pun boleh buat.. nk bg dia pulak rase ape yg kite rase tp bile kite tgk anak² jd xsmpai hati dan kita balik kpd yg asai dan dia ... mmm janji dia utamakan kita dan x culas tggjwb.. dan duit kita duit kita... duit dia duit kita 😁... biar duit kite simpan rapi² utk kita enjoy care kite 😊 ..yg lain kite serah kpd yg maha esa.. In sha Allah bile kite sabar kita akn mng 🥰🥰
2026-09-02 02:07:15
0
nursyazaidin
nursyazaidin :
Sentiasa pilih yang menikah dengan kita
2026-08-17 15:37:51
2
iambeeha
Beeha's :
mcmane kalau.. jumpa dgn calon baru tp mati rasa.. rasa akn ditinggalkan juga. dia nk pergi, pergilah..
2026-08-19 19:17:13
0
abegemuk
Abe :
To bila dia layan kita seperti orang asing dan melebihkan orang yang dia suka, sangat lah menyeksakan, Ya Allah
2026-08-22 05:23:51
0
maick384
まい :
walau dirumah tapi bukan rumah mcm mne tu ?
2026-08-18 12:06:46
0
jungone2.9
Ruhi_Garden🇵🇸 :
mungkin ini yg dia rasa dri sy
2026-08-18 12:13:42
0
h__8525
h__. :
Ya…
2026-08-16 12:30:49
0
maiyamayaya
maiyamayaya :
Org yg x jaga pandangan je yg akan rasa mcm ni. Yg jaga pandangan Allah akan bg nikmat, letak rasa kasih tu dan pasangan tu mmg nmpk cantik di mata kita.
2026-08-29 18:49:34
2
aen_zuanah
MummyDadan :
Pstchology of setan ini
2026-08-17 02:51:51
6
cikpipit_
cikpipit_ :
Hmmm babikk
2026-08-17 10:24:46
1
z4.yana
Time to Sleep :
yg buat post ni mesti lelaki
2026-08-27 12:09:19
0
farra_.ly
Farra_Lee :
FUCKTA
2026-08-17 10:18:09
0
etc_3tera
Etc.🎑 :
😁😁😁
2026-08-16 11:12:16
1
khadeeja2307
khadeejah :
🥰
2026-08-16 15:13:26
0
To see more videos from user @syahhhmin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About