tak suke fakta ni, sebab kita berusaha mengelak, menutup segala lubang2 halus, segala cara menjauh dan tutup circle walopun kita mampu attractive dgn org lain, tapi side dia plak? membuka dan cuba mencari ruang halus
2026-08-16 17:28:41
26
hanis athirah 🦋 :
Sampai kat perkataan “rumah” je aku dh kalah 😁💔
2026-08-17 11:33:49
4
IceLatte 🫦 :
sy bertukar jadik org baru .. jauh lebih bagus dr org ketiga .. smpai si lelaki uturn pd sy balik .. xslh kot kita berubah jadik yg sedap mata memandang ..
2026-08-17 07:46:35
11
YusriFarid.Property :
Commitment is the key, trust is the way. No commitment, no trust, the love is fake.
2026-08-23 17:26:03
1
aeyishnea :
tolong delete post ini not recommended 😭
2026-08-18 08:42:29
3
Disconnected Queen :
it feels like i don't need these facts🫥
2026-08-18 14:12:01
0
🌙 I N A W Z A H S 🌙 :
What matter is, your action. Thank you.
2026-08-17 15:22:15
1
Hi Dayah :
Absolutely trueee.. Satu fakta yang smemangnya menyakitkan tp girlsss.. Remember this, sronok itu hnya skejap tp kenyamanan itu akn sntiasa mjdi plihan utk pulang. Paling penting, tak perlu jadi 'rumah' buat sesorg. Jadi 'rumah' utk diri sendiri dah cukup buat kita tenang ❤️
2026-08-18 12:52:18
2
Jai :
saya dah rasa perasaan ni, tapi saya adakan dinding kat hati saya tapi kepala kadang tu ingat jugak
2026-08-17 00:28:49
3
Jann.Nouri :
jaga pandangan mata dan jaga ikhtilat, InshaALLAH tak akan sempat tertarik kepada selain pasangan yang halal
2026-08-29 06:22:27
1
Raylie :
saya penah laluinyaa sbb dia buat.. aku pun boleh buat.. nk bg dia pulak rase ape yg kite rase tp bile kite tgk anak² jd xsmpai hati dan kita balik kpd yg asai dan dia ... mmm janji dia utamakan kita dan x culas tggjwb.. dan duit kita duit kita... duit dia duit kita 😁... biar duit kite simpan rapi² utk kita enjoy care kite 😊 ..yg lain kite serah kpd yg maha esa.. In sha Allah bile kite sabar kita akn mng 🥰🥰
2026-09-02 02:07:15
0
nursyazaidin :
Sentiasa pilih yang menikah dengan kita
2026-08-17 15:37:51
2
Beeha's :
mcmane kalau.. jumpa dgn calon baru tp mati rasa.. rasa akn ditinggalkan juga. dia nk pergi, pergilah..
2026-08-19 19:17:13
0
Abe :
To bila dia layan kita seperti orang asing dan melebihkan orang yang dia suka, sangat lah menyeksakan, Ya Allah
2026-08-22 05:23:51
0
まい :
walau dirumah tapi bukan rumah mcm mne tu ?
2026-08-18 12:06:46
0
Ruhi_Garden🇵🇸 :
mungkin ini yg dia rasa dri sy
2026-08-18 12:13:42
0
h__. :
Ya…
2026-08-16 12:30:49
0
maiyamayaya :
Org yg x jaga pandangan je yg akan rasa mcm ni. Yg jaga pandangan Allah akan bg nikmat, letak rasa kasih tu dan pasangan tu mmg nmpk cantik di mata kita.
2026-08-29 18:49:34
2
MummyDadan :
Pstchology of setan ini
2026-08-17 02:51:51
6
cikpipit_ :
Hmmm babikk
2026-08-17 10:24:46
1
Time to Sleep :
yg buat post ni mesti lelaki
2026-08-27 12:09:19
0
Farra_Lee :
FUCKTA
2026-08-17 10:18:09
0
Etc.🎑 :
😁😁😁
2026-08-16 11:12:16
1
khadeejah :
🥰
2026-08-16 15:13:26
0
To see more videos from user @syahhhmin, please go to the Tikwm
homepage.