@khuzaiboart: Replying to @hezekiaa kulit lebihan tak boleh hilang melain kan buat surgery.. untuk yg 100kg keatas mcm aku.. benda tu normal and healthy.. gain more muscle dpt kurang kan but bukan hilang kan.. turun berat bukan sbb kulit tapi sebab nak sihat je💪🏻 #awareness #obesity #fattofit #GlowUp #fyp
KhuZai Bo Art
Region: ID
Sunday 16 August 2026 02:37:03 GMT
Music
Download
Comments
Taufiq Aidee :
Masalahnya, boss punya tak nampak pun geleber 😭😭 nampak firm je 😭
2026-08-25 06:35:58
9
umieqassum :
jgn cubit camtuu.. aku lak rasa sakit.. 😅
2026-09-02 01:53:12
5
Wirawan :
take time.. kna makan collagen... sup tulang, sup sisik ikan, sup seaweed... supplement colagen kna hati2 la.. takut ke hati dan buah pinggang
2026-08-16 05:12:16
5
cili hitam :
kelebihan kulit gelebeh ni, kalau terkene bende tajam dia tak direct koyak kulit, kita bole sempat mengelak
2026-08-16 04:01:56
4
🦢 Wawa Chomel 🦢 :
Faham... Lepas Ni X Insecure Lg Dh Dgn Kulit Mngelebeh...
2026-09-03 11:14:43
0
ayu_sweety9319 :
Kita sama.. Dr 150 ke 65kg..kulit gelebeh tp still ok
2026-08-23 14:22:24
1
yana :
okay sy Gemok jer forever🤣🤣
2026-08-25 10:17:59
0
@smbst70 :
kah3x̌..adoi. gelak sakan aku dgr jawapan dia ni
2026-08-25 12:27:51
0
ع :
Geram plak aku tgok duk cubit3 mcm tu haha
2026-08-30 13:17:28
0
Pinetπ :
aku pun ada. Nak hilang kena surgery
2026-08-16 06:48:11
1
💕 𝕊𝕐𝕀𝕄𝔸 💕 :
cm tu x nak la potong
2026-08-26 04:15:57
0
N O L Y :
kena angkat beban ke seminggu kena angkat brape kali.
2026-08-18 11:24:00
0
NuRuL FiLzAh :
betul sy pun dh turun dh Gelebeh..nk bg dia firm balik..ckup kan protein n bina otot.. baru dia tegang balik, amik masa lah..
2026-08-18 00:21:48
0
dibsy43 :
Berat aku turun dr 98kg to 71kg mmg ada kulit gelebeh pun tp its better than being obese
2026-08-31 07:51:31
1
⛓️ 🐎semeput😮💨🥴🍀🎶 :
🥺🥺🥺
2026-08-31 05:27:56
0
To see more videos from user @khuzaiboart, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.