are Bhai mujhe bhi rula dya 🥰😭
bcz me bhi yhi bolti thi k namaz me kon rota he or q phir Yun hua k 4 Saal ROI or be intiha or ab bhi roti hu🥺pr ab Kuch mange kelye nh Allah KO hi magti Hu bs
2026-08-16 11:16:58
47
@𝓐𝔂𝓼𝓱𝔂 𝓰𝓾𝓵𝓵🌷🦋 :
𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒂𝒔𝒚 𝒉𝒊 𝒉𝒐𝒂 𝒉𝒚
2026-08-16 17:08:23
17
softsteel4 :
nahi karo yaar Meri aankhain bheeg rahi hn
2026-08-17 15:55:30
17
Qalb e momin :
kitni achi video h,,,🥰
2026-08-16 15:19:00
16
Kiran Stephen98 :
jab Khuda sy hi Dil ki batye sunani ho to har insan rota hai🙏
2026-08-30 21:32:29
1
poιѕon prιnceѕѕ *☆꧂ :
same maibhi sochty thy koye royega kyooo ab pata chala Kai log Kyo rothy thyy
2026-08-16 13:58:43
8
Siddiqui sahab :
that's co-incidence
ye video AJ 4 martaba mere feed par a chuki hai.
2026-08-16 18:51:37
3
👑 It's hadii :
ye video dheak kr ankhey beeg Gai hn🥹
2026-08-20 10:26:22
3
Mubashar 🫀 :
Allah Tala AP ko hamesha kush rakhe Ameen Ameen 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲 Ameen Ameen Ameen Ameen
2026-08-16 15:32:43
22
🕊️ Medico 🕊️ :
Asal Sukoon milta hi sajde ma ro kr he🥹🫶🏻or agr wo sajda tahajjud ka ho jub Koii na ho bs ap or Allah ho or khamoshii ho har jagha bs siskiyan or aansu ho🥺 ufffffff this feeling😭🤍
2026-08-17 03:47:26
3
hafakhan :
Hun kisi ka samny nhi ruty suwaya uska samnyyy bhai
2026-08-16 15:14:39
4
_Rajput 🙌🏻🫀_ :
same my situation 🙌🏻🙂
2026-08-17 02:14:26
0
Khan Zadi :
Bht sakoon milta h rokr q k ek ALLAH ki hi zaat h jo mere rony ka tamasha nh bnta 😔
2026-08-17 00:42:03
7
Saنa Azaم... 🌹❤️ :
asal skoon sajdee m roo krr he ata h
2026-08-16 17:34:42
0
Dangerous place 000 :
atina sukkon deta ha iOS ky samny beghir waja ky bi rona
2026-08-16 16:07:48
3
🌸The Way Of Jannat🌸 :
seriously ma bhiia aisiii hii thii but ab smjh aa gaiii h waqt sb kch bta deta h or zindagii sb kch dekha detii h or ya dunya .......😶
2026-08-17 11:45:21
2
𐙚ᯓ٭𝗠𝗔𝗦𝗛𝗔٭🌪️🌷 :
🙂
2026-08-16 07:43:40
3
Ahmed Raza :) :
ap mat roo bas Allah se Dua karo aur yakeen rakho ke Dua pori ho gi to inshallah apki Dua qabool ho gi
2026-08-16 19:01:30
2
To see more videos from user @rubab45660, please go to the Tikwm
homepage.