Lekin mn to kch bol du to agly ki ego hurt hojati hy islye mn to bhtr yhi smjha k apny Kam se Kam rkhun
2026-08-17 14:24:06
2
limelight girl 😎♥️🥰😘 :
àsa kuch nhi
2026-08-16 16:29:42
0
syed hussaini :
yeh jhoot hai bilkull 💯
2026-08-16 17:53:36
2
Talha baloch 😈😈😈😈 :
yaar ye ringtone send karde kohi
2026-08-16 11:25:12
0
S0fi@sufi@n :
not agree Kuch mrd kehtay ayn k vo azaad hon ort Kuch na kahay na puchay agr ort puch le to uski skhti bt vo ort ka kehtay ayn k gr me qaid re bus na kisi se baat kre na bahr jae hr cheez hmari mrzi k mutabq kre
2026-08-16 17:41:09
1
AفrیN_Aaفoo❤️ love yourself ❣️ :
NH pasand mard ko ye sab sawal 🙂
2026-08-16 17:21:50
1
Maحi 🦋 :
ptani phr wo kesy mard hoty hn hum pochn to ukta jta agla bnda..🫠🫠🫠
2026-08-17 04:16:04
0
Mrs・JUTT :
joke of the century 😂
2026-08-16 16:46:07
0
Sukainax! :
bilkul galt
2026-08-16 19:20:29
0
Fati💫♥️ :
wrong
2026-08-16 06:12:32
1
💝Ali King 💝 :
no way mard ko ye sb nai Pasand krty h
2026-08-17 02:10:48
0
life is a task🌟 :
oo jandy pii
2026-08-16 08:00:21
1
Anshara Faheem :
yeh hamari nazar mae apnayat ha magar Mard ke nazar mae yeh beyzare rok tok hai
Mard ko is apnayat se lagta ha ke orat mujhe apna gulam na bana le pabhand na kar le🙂💔
2026-08-20 12:14:42
3
Azfar Yaar :
jhot mere wala tu gussa krne lg jata 😂
2026-08-16 13:33:40
0
misha_aliii :
hr koi esa nhi hota Kuch log esy sawalo sy Bezar hojaty hai
2026-09-01 04:29:57
0
@chudhry𝟐𝟔👑✨🥀 :
I request you one video again GM Mall ki bnay
2026-08-16 16:12:35
0
دُنیا 🇪🇸 :
Wrong… mard bs azadi chahta h
2026-08-16 11:21:34
0
@ Your Princess😍 :
jhoot ha mard okta jata ha agr asy peechy pary rahy to
2026-08-16 17:37:41
0
mrs:J么N么N :
unhy lgta hai hm unki maa bn rahy hoty 😏
2026-08-16 20:29:24
0
_HQ🚩 :
@༺𐌁ukhⱥri༻,
till end !
they will call you toxic💯
2026-08-16 08:37:37
2
ᴴ♡Qᴜ֟፝een :
😂😂😅😅😂😂😂
2026-08-16 08:24:21
0
To see more videos from user @itx_shano_1, please go to the Tikwm
homepage.