@animate.everything.804: Broken Fingerprint Step Repair Using Jumper Wires | Step Repair Jugaar #mobilerepair #steprepair #fingerprint #pcbrepair #DIY

Animate Everything
Animate Everything
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 16 August 2026 06:43:09 GMT
439742
7430
103
288

Music

Download

Comments

yahussain313m
ᴹ :
mera back fingerprint ise tarah totah hai tek ho jaye ga
2026-09-01 13:14:46
2
ranazeeshan6750
rana zeeshan :
dekhne main asan lagta hai mgr bra mushkil km hai
2026-08-16 14:12:49
31
shaikh_rider1
SHAIKH_RIDER 007 :
wrong soldiering more information comments
2026-09-01 18:45:46
1
khanlala27857
khanlala27857 :
mry mobile ki screen ka kr do ge
2026-08-31 12:28:44
3
zawminaung011
Zaw Min Aung :
Good work
2026-09-01 17:54:43
1
ranaahmad000002
رانا احمد حسن⚜️ :
Bhai yaha tutne Pa kehta ha new lage ga 😂
2026-08-16 18:27:59
5
badar.kha1215
Badar🦇 :
Price
2026-08-16 13:10:03
3
ar_rehman40
RÃaman🌏🌙♥️ :
One plus 9 5g par lines ayi hai 24 lines hai Kitne tk sahi hogi?
2026-08-17 20:20:12
1
_kvt_ishaan_
|丂卄卂卂几🏴‍☠️ :
tuti🤣
2026-08-21 04:55:17
6
tayyabedits.official
✦ 𝙏𝘼𝙔𝙔𝘼𝘽 𝙀𝘿𝙄𝙏𝙎 ✦ :
video Mai jitna asan lag rha hai lakin hai nahi
2026-08-26 09:55:17
3
malyk_shehryar
شہریار🌷 :
Mery wala bol raha poori flex change hogi😂
2026-08-17 19:00:24
2
attackboy38
𝗡𝗘𝗡𝗜🤍 :
Yar ye Kam bhot muskil ha
2026-08-19 07:56:26
1
abdusslammughal
Abdulslam :
UV glass wala khan ha
2026-08-18 07:53:40
1
yaminvai2.00
يامين :
টুটি 😂 তুটি 😁
2026-09-01 18:35:56
1
shahzaib.awan608
Shahzaib Awan :
Ye bs camera me itna asaan lg raha he bht mushkil kaam he
2026-08-20 05:32:00
2
muhammadqaseem786
Muhammad Qaseem :
mujy is Tara jumber Wala kaam seekna both try ki ha lakin seek nahii Saka
2026-08-19 10:12:48
3
mobile5858
Abdulrehman :
or sir metor check krna ni ataa
2026-08-16 19:16:28
1
ahmadhere099
ONLY ME 😘 :
Bhi aisa kari gar ni ha faisalabad ma yha kahta ha stip new dala gi 😁😁😁😁
2026-08-17 02:30:56
1
user134621047
ai video channel :
bahi realme c21ka pannel main bhi yahi masla he kia ye shahi ho Sakta he
2026-08-18 18:15:09
1
engrawan4
KAMRAN AWAN :
Bhai aik phone ka panel ka krwana hi kia price ho gi
2026-08-16 17:07:54
2
saimi27311
SAIMI :
Bhai shop kaha hai ma ny APNA mobile ki finger sensor check krwana hai chl nai raha na hi setting ma fingerprint 🫆 ka option araha hai
2026-08-17 16:19:50
1
stfu._.sarim67
𝐒🫀 :
bhai same issue apki shop kahan hay
2026-08-16 17:48:07
1
mrjanuaryofficial
mrjanuaryofficial :
mre mobile ki fingerpirnt ribbon cut gyi halki c isko thk krdo
2026-09-01 18:11:19
1
akash.mahmud00
🫣🌹 আকাশ মাহমুদ 🌹 🫣 :
তুটি ✖️তুতি✅
2026-08-20 15:28:48
1
mrehanrai786
M Rehan Rai :
میرے موبائل کی سکرین تُوتی ہوئی ہے 😅
2026-08-31 18:33:40
1
To see more videos from user @animate.everything.804, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About