ye ghlt hai wo show mn bol rahi thi insaan kuch ghlt krta hai kuch chezy kuch kaam but jb ussy ptaa chlta hai ye ghlt hai to wo chor deta hai
to i think iss sab py apko inhy troll nnhi krna chaiey
2026-08-30 11:04:12
2
dreamfairy🌍❤️ :
mujhy lgta hai Inka koi chkr tha islye nhn bnty ye abhi 🙂😂
2026-08-20 09:34:32
219
kaisabbas96 :
am a laila🤣🤣🤣🤣🤣
2026-08-30 17:00:17
1
Sam tariq :
is the boy in song is babrik?
2026-08-23 08:44:57
83
Rabika :
yar Tum log😅😁😏😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-08-30 14:33:53
0
Introvert :
I don't why humary han just lrki ko ku target kia jata I know ya cheez Galat but lrki lrky dono ka lia Galat ha to agar ap Laila ka bary aisi post lga rahy to yad rakhien is vdeo ma babrik shah ha to please Kisi ka past ko target mat krien khuda mat banien
2026-08-25 12:47:38
2
SalarX1516🖤 :
I am a laila I have manners😅🤣😂
2026-08-22 16:58:38
43
Saddam Jan :
the one and only Babrik ❤️❤️❤️
2026-08-23 19:30:39
6
🫀⚜️ :
ye kya ye video wali laila ha sach ma
2026-08-24 18:24:24
3
Mahnoor🌸 :
don't Judge ya oska Work tha she was artist but manners is other thing
2026-08-25 06:52:35
2
🌸 Butterfly 🦋 :
I have a manner😳
2026-08-22 13:51:31
15
Call Me Smart Boy🔥 :
I'm a lila, I have a manner 🤣
2026-08-19 03:07:56
17
ᥫ᭡⃝💗Umeema✨🦋 :
mane y star phli dfa dekhii h 😂😂
2026-08-23 15:22:52
2
❝✧ຣῖᶬҏḽᥱ𝙜ῖŕḽ💘❀ :
isra is the best
2026-08-23 15:42:00
4
UMAR ka fan✨🫶🏼 :
نی تینوں نظر لگ جانی بدماشے😂😂
2026-08-18 20:00:43
13
👑ملیھا ابرار❤ :
I am,I was ,I will😂
2026-08-23 10:20:23
6
فائزہ شوکت 🫀 :
😂 toba
2026-08-17 18:35:27
6
Amir s collection.🕋🖤Allahhu :
A.s🖤⭐👉 Lila ⭐
2026-08-25 16:46:12
1
To see more videos from user @hassany095, please go to the Tikwm
homepage.