aoa sister vellig me ja k bridal mecup krty hn to grmi ki wjh se base khrab ho jti hai please koi acha sa triqa btaen
2026-08-16 17:00:25
4
anoopimkumar2 :
miss ap foundation ka name ur no batya kar
2026-09-03 07:06:16
0
♥️♥️ :
api mara salon hn mujsy asy eyebrows nhi banty plzzz asy bana sakta dy kn c shade use ki plz
2026-08-16 13:59:31
2
riyyannabeel6 :
medam main foundation lagane ke baad comepect powder lagati ho to beas black our peache ho jati h pls reply dena ESA kayo hota h
2026-08-16 17:25:35
1
IT"X U? ÊR :
app boht achi hn mam
2026-08-24 19:12:33
0
makeupbysaher :
Your method of teaching is very good
2026-08-16 12:08:22
0
wonder _girl :
fitme ka ye nmbr khaa available h kindly bta dyy
2026-09-05 09:38:39
0
@ abbullah Khan :
Subhan Allah
2026-08-23 06:47:13
0
Moon Hashmi :
ap spoung Konsa use krti hain
2026-08-16 18:59:54
0
Sairaj Beauty & Hairstyles :
moral best brand
2026-09-02 16:05:36
0
abaan :
very nice api
2026-08-18 07:23:10
0
Batool Tahira :
aslamo alikum ap online Kam dety he bio contact Kia Ripley Nahi kia
2026-08-16 18:24:56
0
Muhammad Hussain :
yellow base mkup btaain
2026-08-17 11:10:09
0
saima beauty salon 💗💗 :
2026-09-01 16:39:07
0
Dimple Queen :
foundation k shdes bata dyn
2026-08-16 17:29:13
0
Nimra Shaa :
Thank you api🥰🥰🥰
2026-08-31 14:21:54
0
Raima :
sheffer fixer powder Konsa he plz
2026-08-21 12:41:25
0
shah :
agr humare pas ye foundation na ho to hum Kon sa us kr plz jwb dy ga
2026-08-16 15:16:45
0
saiqa💕 :
mry eye kay nichy sy dono or lip lower kay pss sy foundation hat rhi ha set nahi horhi ha me itna set kiya ha kya lgao me use kro tick jyain oliy skin ha
2026-08-16 14:58:38
0
Muhammad Sadiq :
shaper ke powder ki price bhi Bata de
2026-08-16 16:14:34
0
shah :
sahi Jase AP batati Hy as koi nai Batata hy
2026-08-16 15:18:26
0
Muhammad Sadiq :
main mujhe shaper ka powder order karna hai to mujhe kaise mil sakta hai
2026-08-16 16:14:18
0
be wfa log💔 :
mam ap kidar sy han
2026-08-16 15:44:18
0
Momi Shah :
color num
2026-08-18 06:04:55
0
To see more videos from user @sharrysignaturesaloon1, please go to the Tikwm
homepage.