@3saabah45: Just a funny video #fyp #viral

صبا جی🇬🇧
صبا جی🇬🇧
Open In TikTok:
Region: GB
Sunday 16 August 2026 14:52:48 GMT
121535
1755
579
2121

Music

Download

Comments

muhmmadimranmuh856
Mani :
m to mobile charg PE lga K sary kaam khtam krti hun phir Mbl use krti hun Ghar clean ho to Mbl use krny m b mza ATA ha wesy nhi
2026-09-02 08:12:57
2
zarnishahsan64
ZarnishAhsan :
hahahaha kash m pic bhjo skti itna Kam pra h husband ABI bchoun KO ly k bhr gy hn ta k ma Kam kr sku Nd I k using mobile 😂😂
2026-09-03 12:55:16
3
mehwish.naz34
Mehwish Naz :
kam khtm kr k bethi ami phr phone use kryy sth sth bezti krti rhti feel hjti mjy😂 kbi kbi..
2026-09-02 07:13:51
9
nadeemsajid49
nadeemsajid838 :
nai g sb Kam kr k free time main Mbl use krti ma
2026-09-03 17:07:38
0
user17843275540861
user17843275540861 :
niece Mai wesy b mayos hi bethi thi hasi aa gai phr k
2026-09-01 17:42:32
0
hinasanaullah1452
🦋🦋🦋حنا ء ثناء اللّٰہ 🦋🦋🦋 :
g nai main pahly Kam khatam karti hon pher mob use karti hon
2026-09-02 05:33:31
18
noorfatima49225
noorfatima49225 :
hahahahaahha main abi bartan dhony hen
2026-09-03 14:47:06
0
khisstagull
pathan ki wife 😁😝❤️💋 :
saas na bano 😂
2026-09-02 16:02:44
4
haadii153
Haadii :
kaam bhi para hai dill bhii toota hua hai mbl men Khushi dhoondny ki Koshish kr raii hun
2026-09-02 06:41:40
1
maheerch555
Maheer ch 🥰 :
ALLAHAMDU LILLAH kbi asy ny kia
2026-08-30 17:07:14
1
nooray90
Noor Ul Ain :
yr tu personal ho rahi hy... 😡
2026-09-02 09:39:13
1
umaisxsarimmom
USMomVibes 💙✨ :
nahi g Sara kaam kr Lia ha Lekin neend pending py ha or mein dheet bn kr scrolling kr Rahi hu😂
2026-09-03 04:13:46
1
mahv_e_hairt
Lotus 🌺 :
beizzti feel ho rhi he 😂
2026-08-31 08:48:56
0
guriarani830
ARieS 51214 :
apko kaisy pta mene bs nashta bnaya h ar abhi tk koi Ek Kam bh ni Kiya k koi song lga k krti hn but koi v Kam k hisab se acha song mil e ni ra😂😂
2026-09-02 06:10:16
1
gulallai_
Gulalai zeeshan. :
na g ma apna saraa kam khatm.kar k bath gai or mobile othaya....
2026-08-29 07:30:58
1
ninasadiq7
Nina sadiq :
Kam kr lia hy bs nashta krna baqi hy 😬
2026-08-30 06:47:38
1
kanwalilyas.91115
♡•Mrs ALi•♡ :
haha kam kuch khas tu ni hai lkn bs kya krein beta so ra hai tu thora time mobile use krny ka mil gya hai😂
2026-09-01 12:40:51
1
nidskhan5
nidaasif :
na ji na AJ nhi chalni ye bezati me km muka k I aan😂😂😂😂
2026-08-30 13:13:20
1
sbutt007
Parissa Butt :
no jee no main her kam perfect her kam mukmal ho tab hi mobile dekhyi hon
2026-08-17 10:43:49
6
sehrishnoor2
Sehrish Noor :
ghr k Kam kr k mobile use krty hain 🤪
2026-08-30 07:08:03
1
saqayemusa
Ayat Fatima :
beti school sy any wali hai 1 ghanta tha kpry dhony thy mobile bus time dekhny k lye uthaya pta hi ni chala ghanta guzra gya😳
2026-08-31 08:35:15
1
mariabhatti34
Malaa❤ :
baki kam to ho gye beti ki school copies py cover chrahny hn abi..😂😂😂
2026-08-30 18:30:55
2
kawishh2
Kawishshah :
Uth gai behan 🥺
2026-08-20 11:23:54
1
azelkha9
Azel Khan :
Nh g saray kam kr k free ho k mbl uthaty otherwise nhh 😁
2026-09-01 14:46:46
2
safiavisions
safia_hanif007 :
Aap ko kaisy pta chla 🤔
2026-08-18 19:59:24
1
To see more videos from user @3saabah45, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About