@faisalqureshitv: Shaadi Shudah Aadmi Ki Market Value We all want to live a better life and have better relationships. It is much easier than it seems. Let's talk about simple ideas that can create great improvements in all aspects of our life. #Life #Motivation #Inspiration #Success #shorts #relationships #relationshipgoals
dont worry us women wont cry we will move on n enjoy our lives with a better more decent man
2026-08-16 21:25:17
26
The holy u turn :
For Men: The cause and effect; but what we ignore that women in 40s are undergoing teenage kids pressure as well as biological changes like meno pauses.
These biological changes are making them extremly different from what they were before.Dont leave your women at that time.
2026-08-17 08:24:09
10
Syed Ali Mehdi Naqvi :
perfectly said its a reality
2026-08-21 04:26:46
12
M :
sherni ke baray mei Kya khayal hai apka?🤨 wafa aur haya mard aur aurat dono ke Liye lazim hai
2026-08-19 16:01:31
8
shah65 :
it's wrong, not every man
2026-08-23 09:30:41
0
Doctor :
He said the truth...
2026-08-21 18:13:52
3
Maria Ahmed :
ik ni 2 bari kam ki baten kin hain
2026-08-21 16:37:14
3
Khawaja Faisal :
بہت اعلی بات کر دی ہے آپ نے، دور حاضر کے ایک بہت اہم مسئلہ کو آسان الفاظ میں سمجھا دیا ہے
2026-08-23 02:08:08
3
bullet__8 :
not agree...
jis na apnay shair ko Kabi bhookha nai rakha hota ....wo bi bahir shikar daikhta...Aadmi ko variety chayiey
2026-08-25 17:54:35
2
beautifulsoul :
u r wrong sir…
2026-08-19 14:30:48
1
UK Dil Se 🇬🇧 :
100% true.
2026-08-17 01:08:03
4
summ :
yeh insaan ki apni nature hoti hai ager uski fitrat mai yeh nahi tu woh kabhi bhi nahi keray ga lekin kuch log na shukray hotay hain unko sab kuch bhi mill jay tab bhi woh rookhay hi rehtay hain har aik ki situation different hain aap apna aik ghissa pitta perspective har aik pe apply nahi ker saktay no offense it's just a simple reply
2026-08-16 21:47:05
3
✨️ŤŐÖÑ VĪ🅱️Ë ŤV✨️ :
100% agreed
2026-08-22 05:03:17
0
Farhan Felice :
how do you justify Jeffrey Epstein behavior ?
2026-08-16 22:11:25
0
DRAGON 🐉 :
absolutely right brother 👌
2026-08-20 10:03:39
2
Zainy Elegance :
Inky baat bilkul sahy hay..
2026-08-19 20:28:11
5
Malik Sharif :
bhai in baton se Orton Ki bohat hati hoi hogi ap se😂
2026-08-22 04:04:58
2
mahnoor :
Haye Allah
2026-08-18 10:46:53
2
beautifulsoul :
not true
2026-08-19 14:30:08
1
Sarah :
lol 😂
2026-08-16 22:25:03
1
EJAZ MUNIR :
🥰
2026-08-21 03:14:45
1
Fahad Azam :
absolutely agree 👍💯
2026-08-19 08:11:04
1
Aamir Kharal :
Right Faisal Bhai
2026-08-22 06:06:17
1
saima naz :
Bhai hm to esa nhi krte sb Kuch KR rahe hn phr bhi hmara Wala hmko nzr Andaz KR Raha Hy or idher udher munh bhi maar Raha Hy ..
2026-08-18 07:58:02
2
NatureLover :
absolutely right, soul sisters 😂
2026-08-17 10:45:38
2
To see more videos from user @faisalqureshitv, please go to the Tikwm
homepage.