@theperlqueen5: #viralvideo #foryou #foryoupage #foryoupageofficiall #fyppppppppppppppppppppppp

☕🖤The Pearl Queen☕💘
☕🖤The Pearl Queen☕💘
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 17 August 2026 05:43:32 GMT
446629
26324
339
4868

Music

Download

Comments

m.hassan9312
m H :
maiky me km karein to maa baap khosh hoty hain duaein melti Hain izat melti ha,or susral me bs zilat har km me keerry nikaly jaty har km ko napasnd kiya jata,ye farq ha maiky or susral k km me
2026-08-21 09:34:11
69
erumkhursheed7
erumkhursheed7 :
ager susral me likha hota to maiky me kon sa likha hota hai mujhy ik bat ye bata dyen koi k susral me kamo ko itna kaha jata hai to maiky me kon kam karta tha
2026-08-21 06:24:24
18
rimalmehar563
Rimal mehar :
right Mera 8 month chal raha tha Sara Kam me krti thi kitchen me 6 se 8 ghnty khari hoti thi jab nando ne ana tha ur use waaja se Mera phla baby is duniya me any se phly he chla gya zahir lagty hi mujy sary Dil ni krta k in ki shklin b dekhon
2026-08-21 07:19:16
17
mahadraza.raza
Mahadraza raza :
qasm s abi yhi soch rhe the m
2026-08-21 16:07:48
7
mazlan8906
princes Mano💕.. :
Jo larkiyan ya samjhti hain k hum susral ma Kam nai Karan wo muje ya btaen k maa bap k ghr b to Kam krti hi rehti thi na yahan aa kr Kam krna mout kun lagti hy or sas susar ki khidmat un pr farz nai hy to unki jaidado ma sy hissy kun farz krti hain khud pr..
2026-08-21 09:08:56
8
__mirhafatima__
Mirha Fatima 🤭♥️ :
mujhe tw ye sunne ko milta he humre ghar me Kam hii kia he Tum kartii hii kia ho Sara din🫩😔
2026-08-21 11:15:43
5
ansaa.haider
Ansaa Haider :
mry sath tu Kal fight ki susurl wlo ny damki di gar sy niklny ki🥹
2026-08-21 16:23:05
5
hi0449103
hi :
Tahti py na b likha ho tab b ghar to bhuo ka hi h alhamdulila
2026-08-20 18:18:12
6
skillswithaasma
3 shining stars :
susral m har chez p zalalat ha roti choti ha patli ha kachi hai salan m namak nai sahi oil kam ha ziada ha har cheez m kery han or namazi 5 wakt kay han sab
2026-08-21 09:54:40
5
user9867395598778
user9867395598778 :
بلکل میرے ساتھ بھی ایسا ہی ہے
2026-08-20 15:03:51
18
noorjanat67
Mrs زمان :
💯hr gar ki kahani
2026-08-21 13:19:57
5
amal.mano3
Amal Mano :
kamal baat kr d
2026-08-20 16:37:34
11
muqdasrao3
Mrs Adeel Rao ❤️❤️ :
bht alla bat ki hai jis ny b ki
2026-08-20 08:39:15
5
wasmira76
wasmira :
realty
2026-08-21 11:19:26
5
chimrangujjar38
🫀🥰 انت الحیات 😘❣️ :
میری بہن دل میں گھر بنانا سیکھو سب کچھ اپ کا ہی ہے
2026-08-21 07:09:36
8
saithwaqar58
😍mera shehzada🥰 :
right👍
2026-08-22 12:17:17
2
elsa_7687
L.sa💎 :
q k bhaow bewaqof hoti na or bewaqofon se sary Kam aram se karwe ja skty hen bani rho or istamal hoti raho Jb khud ko koi fikar nh tu log Kiya krngy , bs yd rakhna family system allowed nh Islam Mai bhi or shadi Apne sukoon k liye krty hen gulamiyon k liye nh
2026-08-21 18:17:29
5
faiza.kamran01
Faiza Kamran :
hmmmm
2026-08-21 16:39:15
3
pretty_queen605
𝘼𝙍𝙀𝙀𝘽🪐 :
sai bt hn
2026-08-21 20:42:44
2
angel_soni11
❉̤̤̤̤̤̤̤̤̤͜͡ ᭄᳭̤🅿️🅰️Rℹ️🖤 :
🤣🤣 seriously
2026-08-22 08:53:33
2
hashiy71
hashiy :
sai kha
2026-08-22 09:32:59
2
kakakaka6011
cute twins :
wah
2026-08-21 07:01:12
3
aloneprincess276
Nimra :
ghar ki har galti par insult B bahu k khatay may hai
2026-08-23 12:15:28
3
daneenkhan976
Daneenkhan :
bahu wese aj kal ki itni mAzloom h ni
2026-08-21 14:38:34
4
user073991800
Mrs Nasir :
haqeeqat
2026-08-22 03:33:39
3
To see more videos from user @theperlqueen5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About