maiky me km karein to maa baap khosh hoty hain duaein melti Hain izat melti ha,or susral me bs zilat har km me keerry nikaly jaty har km ko napasnd kiya jata,ye farq ha maiky or susral k km me
2026-08-21 09:34:11
69
erumkhursheed7 :
ager susral me likha hota to maiky me kon sa likha hota hai
mujhy ik bat ye bata dyen koi k susral me kamo ko itna kaha jata hai to maiky me kon kam karta tha
2026-08-21 06:24:24
18
Rimal mehar :
right Mera 8 month chal raha tha Sara Kam me krti thi kitchen me 6 se 8 ghnty khari hoti thi jab nando ne ana tha ur use waaja se Mera phla baby is duniya me any se phly he chla gya zahir lagty hi mujy sary Dil ni krta k in ki shklin b dekhon
2026-08-21 07:19:16
17
Mahadraza raza :
qasm s abi yhi soch rhe the m
2026-08-21 16:07:48
7
princes Mano💕.. :
Jo larkiyan ya samjhti hain k hum susral ma Kam nai Karan wo muje ya btaen k maa bap k ghr b to Kam krti hi rehti thi na yahan aa kr Kam krna mout kun lagti hy or sas susar ki khidmat un pr farz nai hy to unki jaidado ma sy hissy kun farz krti hain khud pr..
2026-08-21 09:08:56
8
Mirha Fatima 🤭♥️ :
mujhe tw ye sunne ko milta he humre ghar me Kam hii kia he Tum kartii hii kia ho Sara din😔
2026-08-21 11:15:43
5
Ansaa Haider :
mry sath tu Kal fight ki susurl wlo ny damki di gar sy niklny ki🥹
2026-08-21 16:23:05
5
hi :
Tahti py na b likha ho tab b ghar to bhuo ka hi h alhamdulila
2026-08-20 18:18:12
6
3 shining stars :
susral m har chez p zalalat ha roti choti ha patli ha kachi hai salan m namak nai sahi oil kam ha ziada ha har cheez m kery han or namazi 5 wakt kay han sab
2026-08-21 09:54:40
5
user9867395598778 :
بلکل میرے ساتھ بھی ایسا ہی ہے
2026-08-20 15:03:51
18
Mrs زمان :
💯hr gar ki kahani
2026-08-21 13:19:57
5
Amal Mano :
kamal baat kr d
2026-08-20 16:37:34
11
Mrs Adeel Rao ❤️❤️ :
bht alla bat ki hai jis ny b ki
2026-08-20 08:39:15
5
wasmira :
realty
2026-08-21 11:19:26
5
🫀🥰 انت الحیات 😘❣️ :
میری بہن دل میں گھر بنانا سیکھو سب کچھ اپ کا ہی ہے
2026-08-21 07:09:36
8
😍mera shehzada🥰 :
right👍
2026-08-22 12:17:17
2
L.sa💎 :
q k bhaow bewaqof hoti na or bewaqofon se sary Kam aram se karwe ja skty hen bani rho or istamal hoti raho Jb khud ko koi fikar nh tu log Kiya krngy , bs yd rakhna family system allowed nh Islam Mai bhi or shadi Apne sukoon k liye krty hen gulamiyon k liye nh
2026-08-21 18:17:29
5
Faiza Kamran :
hmmmm
2026-08-21 16:39:15
3
𝘼𝙍𝙀𝙀𝘽🪐 :
sai bt hn
2026-08-21 20:42:44
2
❉̤̤̤̤̤̤̤̤̤͜͡ ᭄᳭̤🅿️🅰️Rℹ️🖤 :
🤣🤣 seriously
2026-08-22 08:53:33
2
hashiy :
sai kha
2026-08-22 09:32:59
2
cute twins :
wah
2026-08-21 07:01:12
3
Nimra :
ghar ki har galti par insult B bahu k khatay may hai
2026-08-23 12:15:28
3
Daneenkhan :
bahu wese aj kal ki itni mAzloom h ni
2026-08-21 14:38:34
4
Mrs Nasir :
haqeeqat
2026-08-22 03:33:39
3
To see more videos from user @theperlqueen5, please go to the Tikwm
homepage.