@rakangrabmy: Dah aktifkan Turbo selama 4 jam? 🚗💨 Korang boleh dapat 1 kuota Preferred Area untuk pilih kawasan pilihan! Tengok recap ni untuk faham cara ia berfungsi. 💚 #RakanGrab #GrabMalaysia #Turbo #PreferredArea #GrabDriver

Rakan Grab MY
Rakan Grab MY
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 17 August 2026 06:10:03 GMT
4647
91
26
20

Music

Download

Comments

jaspreet0711
Jaswant :
grab make money but driver cannot make money 💰🤑
2026-08-19 00:44:29
4
crazylotus_86
CrazyLotus86 :
asal prefer area block masa dlm que KLIA
2026-08-18 07:22:07
0
jasonckf
Chang Keng Fu :
fare still very low, your company still keep quite
2026-08-17 14:13:04
0
_y7511
Elmaya888 :
12 jam drive.. lagi lama buat job lagi cepat kereta barai😂
2026-08-17 16:16:35
0
dorispow8
Dorispow :
Sekarang I tidak dapat buat Kenapa I kena kunci sampai 5bulan
2026-08-17 07:11:02
0
nick_syifa43
Niksyifa :
Baru pA tahu2 burn🙂 haih.. 2 kali pulak tu
2026-08-17 09:29:12
0
zulbmx
ZulBike :
Bağı Lebih lagi sebab tak çüküp sebab PA tu selalu terbakar jerrr
2026-08-18 07:17:31
0
creatoroftheuniverselife
CreatorOfTheUniverse :
16 jam sehari ada driver nak di kerbaukan sebeginikah. kalau ada tahniah Grab berjaya mengerbaukan driver 🥰🥰🥰 👍👍👍
2026-08-18 16:50:00
0
muhdmustaqeem725
muhammad :
Tambang murah
2026-08-17 14:55:06
0
anakin_skywalker777
SkyFly :
PA sidai 😅😅
2026-08-19 01:52:07
0
kintan2937
Kin Tan :
要给又要吃回去
2026-08-24 10:32:39
0
cina_bukit7
CinA buKit 🏔 :
skg tk bolh chat live agent sudh ke?
2026-08-20 21:38:18
0
tiktokshop24hours
TIK TOK 🛒🛍️ :
Preffered area ni function utk ape ye… tolong jelaskan Tq
2026-08-17 22:26:45
1
apa_khabar01
Assalamualaikum :
kenapa setiap 4 jam jalan, keluar warning suruh rehat?
2026-08-17 07:47:54
0
limsamlim7
limsamlim7 :
4××4jam =16 jam driver tahan kereta pun tak tahan ini grab makin lama makin mahu driver pergi mati harga tak berbaloi dulu harga bagus driver buat 10jam dah warring dah tak bagi job sekarang 4 × 4jam 16jam 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-08-18 07:24:48
1
freedomisntfree558
freedomisn'tfree :
Hanya kerana titik peluh pemandu
2026-08-20 06:26:15
0
jatimaster
JatiMaster :
4 jam memandu. Rabak driver dibuatnya. Preffered area tu gerenti dapat passenger ke? Fare tetap low.
2026-08-17 07:15:50
0
kuumairah
Umai :
sangat tak berbaloi benda alah turbo ni. driver semua nak harga tinggi, baru berbaloi. 😤
2026-08-17 15:41:57
1
kentangtiktok8888
kentangtiktok :
as driver how to call grab
2026-08-29 15:50:43
0
namakuepoi
💚 Epoi 💛 :
Yela tu..turbo untuk KLIA dah tak ada dah..apa cerita..nk bg sama rata tpi korang ambik kami punya 5% tau..tanpa beritahu apa2 tgk..turbo tuk KLIA dah hilang..
2026-08-24 05:05:35
0
ram65547
Ram :
Bodddddohh punyyyyya sistem.
2026-08-19 08:49:59
0
ssssc3852
Ss Ss :
masih wujud lagi ke? kalau dah tak wujud koten ni minta tolong buang
2026-08-17 11:55:11
0
ramada8015
Nonama :
Madafaker
2026-08-27 23:17:40
0
To see more videos from user @rakangrabmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About