harap k.o.i..tarik.abg ni colab...best doh rap.dia..pasti meletop..
2026-08-17 08:47:39
1264
ZMRツ :
sarung ni man pegi join K.O.I 🔥
2026-08-17 12:42:24
912
Pablo D’Blend🚬 :
Klau bab palestin mmng cnfirm mgalir airmata sbb serba salah sgt2💔🥀hnya tgn yg mmpu ku tadahkan utk berikan kekuatan utk prthnkan tanah air trcinta🥀
2026-08-17 12:21:02
823
CHAA♪ :
PALESTINE we will not go down 😢😢😢
2026-09-01 15:25:17
0
Pemuda :
Aku rasa man punya rap lagi padu
2026-08-17 16:06:31
197
🌎🇲🇾1001 malam🇵🇸🌏 :
free Palestine 🌹
2026-08-19 11:49:20
182
Arief.Khair :
rasanya lirik man kinabalu lebih terasa padunya berbanding lirik asal tiwikarma. lebih direct, lebih jelas. word play yg lebih sedap.
2026-08-20 10:19:53
45
🦅 :
Man ko cari satu lagi topeng g join dorg
2026-08-17 11:50:30
84
jumadianshah_ :
Bukan sekadar beat, ini suara yang bergema,
Untuk Palestin yang terluka, dunia jangan buat tak nampak.
Setiap lirik jadi doa, setiap bar jadi saksi,
Selagi mereka berjuang, Palestin tetap di hati. 🇵🇸
2026-08-17 23:57:53
85
🤍 cahaya 🤍 :
Hasbunallah Wani Mal wakil ☝️
2026-08-17 08:59:10
67
NURUL :
Salam man bleh cover dlm bahasa Inggeris supaya dunia tahu lagu nyy Maksud yg sangat mendalam🙏
2026-08-19 15:26:42
63
Ina_shaQ camp🖤⛺️ :
Lagu ni mmg buat meremang. Bgus diorg menang. Maksud lagu terbaik. Bukan dok lagu cinta je.
2026-08-17 11:11:35
132
SyawalFitri :
guna earpod lagi feel 🔥, memang padu lirik
2026-08-18 07:46:34
7
Atifz :
sampai bro lirik lu, mengalir air mata sbb geram sgt.
2026-08-17 16:10:16
54
user64398226780 :
k.o.i=kami orang islam
2026-08-17 14:20:19
75
Jahar_04 :
Pasal bapak pergi ambik sijil kelahiran anak dye dekat hospital tu betul dye otw balik rumah dye ke bom sedih wey 🥺
2026-08-17 11:37:53
49
Chai :
𝙁𝙍𝙀𝙀 𝙋𝘼𝙇𝙀𝙎𝙏𝙄𝙉𝘼🇵🇸🇵🇸🇵🇸🤲 Hasbunallahu wani'mal waqil..Rabbi yassir wala tu’assir rabbi tammim bil khair
“ربي يسر ولا تعسر ,ربي تمم بالخير”
"Ya Allah permudahkanlah jangan dipersulitkan dan Kau akhirkanlah dengan kebaikan."bi yassir wala tu’assir rabbi tammim bil khair
“ربي يسر ولا تعسر ,ربي تمم بالخير”
"Ya Allah permudahkanlah jangan dipersulitkan dan Kau akhirkanlah dengan kebaikan." Aamiin Ya Rabbal Aalamiin🥰🥰🥰
2026-08-17 19:55:10
44
BESIHITAM OFFICIAL :
kau punya jerit last tu memang betul2 jadi
2026-08-18 02:13:20
5
poy😎p :
bagi aku rap man Kinabalu.... bnyak maksud mendalam....sape yg bolh menghayati lirik tersebut.... lirik yg bolh jadi pengajaran.... 👍
2026-08-18 02:38:07
35
ammar_h123 :
sampai sekarang sy tk phm maksud lagu Tu 😭
2026-08-17 14:36:31
6
nazmie2899 :
paduuu💪 Doaku untuk Palestin
2026-08-17 09:55:56
28
Matrukun :
sya percaya satu hari nanti kau akan bersama mereka atau kau berada di arena seperti mereka.......terbaik broo...teruskan....akan ada yg memandang nanti
2026-08-17 15:31:55
5
KakakGone:/ :
Dengar lagu ni meremang bulu 🔥 betul ii berauraa lagu ni🫰🏻❤️
2026-08-17 13:27:35
21
To see more videos from user @man_kinabalu, please go to the Tikwm
homepage.