@mlstudiosmy: Kalau pergi KLCC tu rasa macam negara lain.

ML Studios
ML Studios
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 17 August 2026 08:29:58 GMT
98031
5525
329
485

Music

Download

Comments

aj7syan
𝘼𝙨 :
akak ni patut jadi menteri kdn
2026-08-17 08:38:34
274
post.byunknown
IpinAyamGoreng :
"Majikan dekat Malaysia pun teruk", well said madam 👏🏼
2026-08-17 14:30:18
249
hanahumaira_11
Hanah :
tak semuanya orang asing datang ke Malaysia miskin.
2026-08-19 04:32:37
47
wanzurmi.wanyaaco
WanJimi :
betul apa yg disebut.. bkn warga tempatan x mahu kerja cuma bayarannya x memuaskan tp yg pelik boleh plk mreka ambil pekerja luar dgn kos tambahan!? 😂
2026-08-18 00:06:33
83
fan.afiqa
jasmine ❄️ :
❌️graduan memilih ✅️majikan memilih
2026-08-17 12:15:53
196
botak5900
botak :
majikan ambil kesempatan pasal kerajaan banggang
2026-08-18 01:03:54
61
kimiautism
kimisn’t :
could this be a cause of inflation?
2026-08-17 08:36:20
26
azizijusuhi
azizijusuhi :
Isu pekerja asing bukan baru. Dalam tahun 90an ada kesatuan sekerja mempertikaikan pengambilan pekerja asing dalam industri pekilangan namun tak diendah oleh kerajaan dari dulu sampai sekarang.
2026-08-17 23:54:29
25
ashraffrahman
艾诗拉夫 ✨ :
betul kami yang rakyat muda ni pon bukan main susah nak cari kerja 😌😌
2026-08-17 08:44:20
27
lessism00r3
lessismore :
sektor perkebunan n perikanan kurang pekerja lokal.. kalau retail ada la... mana la pekerja lokal nak kerja tengah2 panas...cer cite..
2026-08-17 19:38:48
10
miasarahzolkifl86
Mia Sarah :
Malaysia tgh berbincang lg...
2026-08-17 12:33:25
5
rinarzss
Lollazs :
Majikan nak kira untung jeee
2026-08-18 00:38:26
16
lonelyamy02
🐯ᴬᴳAmy :
Banyak jer rakyat Malaysia ni sanggup jer kja buat apa pun janji kena ngan gaji yg blh buat dia hidup dengan secukupnya.. ni x klau ikut statistik majikan Malaysia ni antara yg paling kedekut nk bg gaji 😒
2026-08-18 02:57:06
8
maira_alfawzaniyah
𝔐𝔄ℑℜ𝔄 :
benar. saya nak pergi KL from Singapore tapi ingat2 macam bukan pergi tanah melayu. Macam di India.
2026-08-17 13:30:20
14
.zoro.x_x
zoro :
warga asing rajin dan kuat
2026-08-17 10:55:57
2
mohdezai1980
mohd ezai :
terbaik prof.......👍👍👍
2026-08-18 01:16:10
0
ctshada.art
ct shada art :
jika org kita mls knp, sy tgk budak2 melayu raya pertama, raya ke2, dah start kerja blk..sy gi mcm zus, dll cafe dah ramai budak kita kerja xdenya ponteng..
2026-08-18 03:17:35
8
tvindss
coffee :
exactly kena ada induction training. macam Korea wajib kut masuk kelas bahasa dan adab
2026-08-17 21:57:50
6
mac.mac7326
Mac Mac :
Jangan hina Bangla, tak semua Bangla miskin duduk kat Malaysia. ada young kaya ada young miskin
2026-08-23 10:12:37
0
serlina9303
Serlina siska. saQeenarava :
sumpah sy ta tipu..sy krja k.mlsia sdh mpu buwat rumah ank. sekolh tingi bli tanh n lain²..tpi. bos sy. tetp sewa. rumah..kenpa. truk sgat ke. 😭
2026-08-22 11:28:02
0
wxnie_ishannn
️ :
😭Sedihla malaysia ni.. pemimpin hauk
2026-08-18 04:13:06
3
josei.soi
Josei Soi :
majikan buat untung maa
2026-08-20 07:20:29
1
hairan_bin_pening
hairan_bin_pening :
Bagi akak ni jadi menteri kdn
2026-08-19 03:39:50
2
tebuan_tanah51
tebuan_tanah51 :
KERAJAAN LEMAHHH!!!
2026-08-18 14:18:57
2
misailentikmalaysia_uk
misailentikmalaysia007 :
sy setuju statement Prof.. "Jangan bekecil hati,Malaysia memang mcm tu..jadi kita relax je 😂
2026-08-18 03:40:06
4
To see more videos from user @mlstudiosmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About