@drzulfiqar13: نوزائیدہ کوkiss نہیں کرنا چاہیے #trendingreels #parentingtips #healthybaby #kiss

Dr Zulfiqar Sewag
Dr Zulfiqar Sewag
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 17 August 2026 12:35:39 GMT
124084
3934
76
1658

Music

Download

Comments

user44406642
Nazakat Ali :
save q nahe hote video
2026-09-05 04:57:23
0
naimatkhannaimat97
NAiAMTkain :
ڈاکٹر صاحب چھوٹا بچے کے لیے کون سا صابن اچھے ہے پانچ چھ مہینے کا بچہ
2026-08-18 06:45:15
3
alizyy239394
Alizyy :
Dr mera beta 2 mnth ka hy hfta ho gya bukhar nhi utr rha chati boht khrab hy khansi boht hy dhodh peta ulti kr deta mn boht preshan hun
2026-08-17 15:29:07
1
muzammalhussainguru
muzamalhussain120 :
@muzamalhussain120:Dr sb nicu bnao plz hm is sy guzr chuky hen bht mushkil h multan jana hmary ilaqy k ley behad zrori h ap dosry child specialist sy mashwra kr k ak achy level ki nicu bnao jis men c pap ho nursing staff ho incubator ho warmer ho mtlb tmam facilities hn jo mature premature babies k zrori Chezen hen sb hn is pr gor kro plz
2026-08-27 12:44:30
0
thetrends.official
Trending Media :
doctor sab download ka option to open rakhein
2026-08-18 08:05:57
0
user7422359116105
samad baloch :
good sir
2026-08-18 07:05:53
0
farahameen02
username :
sir ap kis city se hen.. mene apni beti ka check up krwana h
2026-08-17 13:20:17
0
itz____gondal
Adnan GonDaL :
meri beti b 4 month pehly ALLAH k pass chli gai namoniya ho gya tha😭
2026-08-20 13:29:46
0
humairaahmed210
Irshan Ahmed 💕❤️ :
sir kia bachoun ko bio 21 tab dy sakty hain
2026-08-18 10:21:29
0
abass6100
Abass :
salaam alaikum
2026-08-21 03:45:20
0
rana09876fahad
Rana Fahad Hussain🥰😉🫠 :
doctor sab malish Karne ka tarika Bata den
2026-08-18 04:14:04
0
user19374048323671
user19374048323671 :
blk
2026-08-26 08:09:37
0
hinu022
𝙄𝙦❤️𝙃 :
bilkul
2026-08-17 16:05:32
1
wasimmustafa644
🥀🥀🌹wasim mustafa 6959🌹🥀🥀 :
sir AP ki fees kitni Hy ,,
2026-08-22 08:52:00
0
ahmadleghari311
Roحan🥰 :
Dr mera beta 29 din ka ha or 35 week pa peda hua tha motherfeed pa ha to wo har 3 4 din bd ulti krta ha bht bari or 3 din sa poti bhi ni ki
2026-08-17 18:44:38
0
saeed.rehman3945
Saeed Rehman :
O dr sahab apki merbani hai yaar
2026-08-18 02:39:48
0
user629542155
user629542155 :
sir g Mari bachi 5 year ke hy ball bohat gerr rahy hy
2026-08-18 03:38:00
0
abass6100
Abass :
humne ganga se Maine cal aapko vice ki thi ki chhota baccha 3 din ka beti hai to usse bhi sunte Dane bano Lal color ke jaise iske liye kaun si medicine
2026-08-21 03:47:27
0
mudassarfareed430
Mudassar Fareed :
zabrdast jnb
2026-08-17 17:48:56
0
shahid.mahmood.048
Dr Shahid mahmood 048 :
doctor sb mri beti 4 month ki h or us ki Right Eyes Oper sy Red ho jati h kbi kbi is bry be bty plz
2026-08-17 14:37:02
0
princess235435
👎 :
wo bachy b to ha Jo jhogion m itne Gandi jagahon py rhty h or palty ha wo hamare bacho sy ziada healthy hoty h
2026-08-20 06:05:17
0
sanwal1576
@ ☆*’𝘴ꪖꪀ᭙ꪖꪶ ℘⁖✭ :
🥰🥰👌👌🥰🥰👍👍
2026-08-17 15:05:06
1
ghulam.rabani072
ghulam rabani :
🥰🥰🥰
2026-08-26 10:33:21
0
malikmubasharabbas106
Malik ♥️♥️♥️ Jhang ♥️♥️♥️ :
❣️❣️❣️
2026-08-26 09:06:46
0
chadhuray.amir
Chadhuray amir :
🥰🥰🥰
2026-08-17 12:46:07
0
To see more videos from user @drzulfiqar13, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About