@myash421: cantik cantik warna nya. pekat dan cepat kering. kalau kena tangan pun senang je nak basuh. ni kalau beli untuk anak2 mesti diorang suka 😍🫶🏻 ada banyak pilihan, boleh pilih kat bag kuning ✨

LiyanaLatif ❤︎
LiyanaLatif ❤︎
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 17 August 2026 12:53:36 GMT
7664
13
4
5

Music

Download

Comments

shopliya1991
🛍️ Shopliya :
recommend marker pen nii.....
2026-08-28 17:31:12
0
ctls_shop
Ctls Shop :
cantik. murah pulak tu. buku mewarna tu beli kat mana . macam best pulak 😍
2026-08-18 05:18:46
0
To see more videos from user @myash421, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About