@kyliahqofficial: Resit bin printer subhanallah @unaa_

KYLIA HQ OFFICIAL
KYLIA HQ OFFICIAL
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 18 August 2026 02:44:18 GMT
1237486
82796
1938
18462

Music

Download

Comments

nnchaa0
tacha 🫧 :
weh sejibik macam misi kat kuantan AHAHAHAHAHA kat paya besor , gini la , bukan misi je stress , doktor , patient semua pakat stress 😭
2026-08-18 05:47:55
4027
tunufatufat
Saya Sayur 🥬 :
Resit bin printer😂
2026-08-18 03:16:57
5548
saiiiyoung
S A I 🕊️💅🏻✨ :
“ANOK MASOK DLM LOKANG TU RESIT”HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
2026-08-18 04:51:08
3148
kakyong13_08
Eina√Aida•🌿 :
ye faham ke misi weyhh , haritu laki bini mari KK bini dia nak Mari cek perut, misi tanye bini dia, kencing dok lagi, tapi bini dia xfaham , tapi laki dia jawab lalu doh , saya kencing sudah tadi pagi ( satu klinik tahan sukaaaaa !!!!! )
2026-08-18 07:26:50
678
jenglotkeding42
M-tec Syid :
good conten
2026-08-31 02:35:18
0
abufaqihah09
Abufaqihah :
"berkeliaran" tu rasa mcm duk padang ragut je weh 😜😜😜
2026-08-18 03:44:07
940
lvvnin
𝓯𝓮𝓪 𐙚˙°🦢⋆。 ˚ :
serabuknye aku hok ngelast 😭😭😭😭😭
2026-08-18 04:09:56
512
zarahilya17
Zarahilya :
No child at the close time hahahah
2026-08-18 09:37:32
551
yumnajamia
Yumnajamia :
Ending 😆
2026-08-31 11:21:59
0
hasnurharun
𝐇𝐀𝐒𝐍𝐔𝐑 |ᴄᴇɴᴛɪᴍɪʟʟɪᴏɴᴀɪʀᴇ :
Hahaha klinik outdoor ke misi😭
2026-08-18 05:37:31
291
eshya84
❤️Eshya84❤️ :
ulang² aku tgk.. resit bin printer, kna mandulkan resit agaknya😂😂😂 branok sokmo..
2026-08-18 05:14:26
375
xnsyhh
AnisHadie :
UNAA TU EH .. MUDOH KIJO DIO. HAHAHAHAHAHAHH SARU AKUH😭🤣
2026-08-18 03:30:49
1016
syazlin_eryna
syazlineryna :
"kang kalu saye maroh, kate saye maroh" ayat sokmo kena ke misi 🤣
2026-08-18 03:44:10
254
mzmr5
MZMR5 :
Misi tukar kerja jadi cikgu pulak... boleh ke😁
2026-08-18 05:08:49
66
_aisha.sha
Shadododo :
HAHAHAHAHAH dari dialog , reaksi muka mmg sama betul semua misi semalaysia 🤣🤣
2026-08-18 08:55:53
102
atie1572
atie1572 :
Resit bin printer ank mesti nama Dakwat bin Resit dan Siti Kertas binti Resit
2026-08-30 11:26:37
10
liza.noli
Liza Noli :
hok last tu mcm mewakili rakyat mlysia.( yg care akn bdk2 , bkn jnis yang palau anak2)
2026-08-18 09:03:39
52
subangkattelinga
SubangKatTelinga :
Resit keno jerkoh,kito hok kejut gaa ni guano misi 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-08-18 10:51:59
49
maktammawar
Maktammawar Enterprise :
🤣🤣🤣 terima kasih misi😢
2026-08-18 09:28:50
5
yani_ridzuan
IbuZiyad :) :
bekali2 tgok yg last 🤣🤣🤣🤣
2026-08-18 03:54:16
174
intansyafinas93
Intan Syafinas :
resit bin printer 🤣
2026-08-18 08:05:46
10
jaasafie
Jaasafie :
Hok ngelast klakor nya lah 🤣
2026-08-18 03:25:33
21
pedyzeee
pedyzee :
RESITTTT!! Ahahahahahahaha! Xde nama lain ke kak? 🤣🤣🤣
2026-08-19 05:49:26
7
m_rahimi11
User not found :
sorang pun takleh like comment aku😂😂                     🚇 cane ko buat tutor skit🗿
2026-08-18 12:11:10
166
nora43623
Fa :
Maroh lebih sikit misi...lembut ngat
2026-08-18 10:18:44
6
To see more videos from user @kyliahqofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About